9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türk Telekom gençleri spora teşvik ediyor

Türk Telekom gençleri spora teşvik ediyor

Marketing Türkiye
18 Mayıs 2018
1 dk okuma

Sporun gençlerin gelişimine sağladığı katkıyı her fırsatta vurgulayan Türk Telekom, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’na özel hazırladığı filmle gençlere sporu sevdirmeyi amaçlıyor. Hazırlanan filmde Mert adında bir gencin, zorlu uğraşlardan sonra, Türk Telekom’un 32 farklı branşta 5000’den fazla sporcuyu desteklediği Türk Telekom Amatör Spor Kulüpleri arasından kendisine en uygun sporu bulması konu ediliyor.

Türk Telekom, sporun gençlerin gelişimine sağladığı katkıdan yola çıkarak, gençlerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nı özel bir film ile kutluyor. Türkiye’nin dört bir yanında “Türk Telekom Amatör Spor Kulüpleri” ile 32 farklı branşta 44 İlde 45 Spor Kulübü ile 5000’den fazla sporcuyu destekleyen Türk Telekom, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’na özel hazırladığı film ile gençleri spora teşvik etmeyi amaçlıyor.

Türk Telekom tarafından hazırlanan filmde izleyiciler, spor geçmişi olmayan ama bir sabah kalktığında spor yapma isteğiyle kendisine en uygun sporu bulma konusunda kararlı olan Mert’in Türk Telekom Amatör Spor Kulüpleri’ni inceleyerek çeşitli branşlarda denemelerde bulunmasına şahit oluyor.  Fiziksel yetenek gerektiren sporlarda başarısız olan Mert’in zihin gücü gerektiren spor dalında başarılı olabildiğini reklamın sonunda bir robotla satranç oynarken görüyoruz. Filmin sonunda Mert Türk Telekom Amatör Spor Kulüpleri arasından kendisine en uygun sporu buluyor.

Türk Telekom, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı onuruna hayata geçirdiği reklam filmiyle gençlere sporu sevdirme hedefiyle “Çünkü inanıyoruz ki gençlerimize sporu sevdirsek yeter” mesajı veriliyor.

KAMPANYA KÜNYESİ:

Reklamveren: Türk Telekom

Reklamveren Yetkilileri: Hamdi Ateş, Celal Tellioğlu, Esad Sivri, Ali Kılıçlıoğlu

Reklam ajansı: Pat Medya

Senaryo: Barış Kırımşelioğlu – Mert Aydın

Yönetmen: Barış Kırımşelioğlu

Görüntü Yönetmeni: H.Orkun Eser

Yönetmen Yardımcısı: Nihan Kahraman

Yapım Şirketi:  Pat Medya

Mecra: Online

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

OpenAI'dan Trump yönetimine "Çin" uyarısı
Haberler
OpenAI’dan Trump yönetimine “Çin” uyarısı
İrem Alimoğlu
17 Mart 2025
X’ten Anayasa Mahkemesi’ne "erişim engeli" başvurusu!
Haberler
X’ten Anayasa Mahkemesi’ne “erişim engeli” başvurusu!
Sena Tufan
28 Mart 2025
CMO'lar ne söyler CFO'lar ne anlar?
Haberler
CMO’lar ne söyler CFO’lar ne anlar?
Nafizcan Önder
6 Nisan 2025
Sosyal medya dram, geleneksel medya ise tarih dizilerini konuştu!
Haberler
Sosyal medya dram, geleneksel medya ise tarih dizilerini konuştu!
Sena Tufan
23 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.