1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

2013 Effie Ödülleri sahiplerini buldu

Marketing Türkiye
2 Nisan 2013
2 dk okuma

 

İlk kez 2005 yılında başlatılan Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri, bu yıl rekor bir katılım oranına ulaştı; ödüller FourSeasonsBosphorusOtel’de gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. 21 kampanya altın, 14 kampanya gümüş, 16 kampanya bronz Effie kazandı. Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin; EffieWorldwideInc. işbirliğiyle düzenlediği 5. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nın ödül töreni, pazarlama iletişimi dünyasından seçkin isimleri, 1 Nisan Pazartesi akşamı FourSeasonsBosphorus Otel’de buluşturdu.

135 finalist ödül için yarıştı
Bu yıl 215 başvuruyla katılım rekoru kırılan yarışmada; en fazla başvuru yapılan kategoriler arasında bulunan Bilgi Teknolojileri kategorisinde 19, İçecek kategorisinde 19, Dijital Uygulamalar kategorisinde 18, Tatlı-Tuzlu kategorisinde 18, Banka-Sigorta-Finansal Hizmetler kategorisinde 5, İçecek kategorisinde 19, Lansmanda Başarılı kategorisinde 14 ve Banka-Sigorta-Finansal Hizmetler kategorisinde13 kampanya, Effie Ödülleri’ni kazanmak için yarıştı. Bu yıl 5.’si düzenlenen Effie Türkiye’nin sponsorluğunuEti, Şekerbank, Turkcell, Vivaki ve ThinkNero üstlendiler. Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura yaptığı açılış konuşmasında, Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’na katılımın çığ gibi arttığını ve Effie’nin yarışmaların altın standardı olarak addedildiğini belirtti. Reklamcılar Derneği ve 2013 EffieTürkiye Jüri Başkanı Alper Üner ise, ödül töreninde yaptığı konuşmada, Effie’nin dünyanın en zorlayıcı ve en kıymetli yarışmaları arasında bulunduğunu belirtti. Effie’de finalist olmanın da çok önemli ve değerli olduğunu söyleyen Alper Üner, Jüri değerlendirmelerinin gerekçeyle, tartışarak yapıldığını ve sonuçların belirlendiğini belirterek, Effie Türkiye Jürisi olarak önelemede 2 gün, toplam 19 saat; finalde 2 gün, toplam 27 saat kesintisiz ve titiz bir şekilde görev yapan tüm jüri üyelerine de teşekkür etti.

Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda:
Strateji %23,3, Yaratıcılık ve Büyük Fikir %23,3, Uygulama ve Hayata Geçirme %23,3, Sonuçlar da %30 oranında etkili oldu. Yarışmaya sadece reklamveren ve kreatif ajans değil, dijital, doğrudan pazarlama, medya, PR ajansı da ana ajans olarak başvurdu.  İlk kez 2011 yılında küresel olarak başlatılan Effie Etkililik Endeksi (EffieEffectiveness Index) ile dünyanın dört bir yanında yarışa katılan, ve dereceye giren ajans/firma ve profesyoneller sıralanacak ve toplamda dünyanın en başarılı 25 ajansı/ reklamvereni ve pazarlama yöneticileri ortaya çıkacak.

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mayıs ayında kredi kartlarıyla 1,7 trilyon TL’lik harcama yapıldı
Haberler
Mayıs ayında kredi kartlarıyla 1,7 trilyon TL’lik harcama yapıldı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
Haberler
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Güldem Berkman, Amgen Çin’in yeni Genel Müdürü oldu
Haberler
Güldem Berkman, Amgen Çin’in yeni Genel Müdürü oldu
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Japonya'da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Haberler
Japonya’da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.