2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda yer bulmayı kolaylaştırıyor
Haberler

DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda yer bulmayı kolaylaştırıyor

Marketing Türkiye
23 Mart 2018
2 dk okuma

Kahvaltı konseptini, farklı iletişim disiplinlerini bir araya getiren çalışmalarla sahiplenen DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğu kapsamında, Beşiktaş çevresinde Swarm ve Foursquare uygulamaları üzerinden gerçekleştirdiği yeni projesi, kahvaltıcı arayışında olanlara sokaktan farklı seçenekler sunuyor. DİMES’in teknoloji odaklı projesi, İstanbul’da kahvaltının popüler adresi olan ve büyük kalabalıkları kendine çeken sokağın mekanlarında yer bulmayı kolaylaşıyor.

Yılda 3 milyon tekil ziyaretçi çeken DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda mekanlarda yer bulmayı kolaylaştırıyor. Beşiktaş çevresinde kahvaltıcı arayan Swarm ve Foursquare kullanıcılarına anlık bilgilerle sokaktan farklı seçenekler sunuluyor.

DİMES’in projesi, Beşiktaş çevresinde Swarm ve Foursquare uygulamaları üzerinden kahvaltıcı arayışında olan kişilerin, sokaktaki kahvaltıcıların doluluk oranlarını ve oldukları noktaya mesafesini görmesini sağlıyor. Böylece DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’ndaki tüm mekanların mobil kullanıcıların karşısına aynı anda çıkıyor ve günün her saatinde popülerlikten kaynaklı bir yoğunluk yaşanan sokakta daha kolay yer bulunuyor.

Foursquare’in Shapes teknolojisini kullanan proje, cihazların yaydığı wi-fi, hücresel veri, bluetooth, pusula, akselorometre, barometre gibi sinyallerin toplanması ve mekanların 3D şeklinin anlık olarak çıkarılmasıyla anlık veri üretiyor ve kullanıcıya sunuyor.

Dimes-Foursquare_1

DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nın, İstanbul’da kahvaltının kalbi olduğunu söyleyen DİMES Dijital İletişim Yöneticisi Ezgi Özyıldırım, “Farklı tercihlerle zenginleşen kahvaltı keyfi, DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda somuta dönüşüp, sokak hayatına yansıyor, günün tamamına yayılan bir dinamizm oluşturuyor. DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı, her an popüler, her an hayat dolu. Bu canlılık, bazen kalabalıktan kaynaklanan bir yer bulamama durumuna yol açabiliyor. Projemiz, anlık verilerle sokaktaki farklı seçenekleri tüketiciye sunuyor. Tüketicinin, mobil teknolojinin gücüyle hayata başka bakmasını; farklı tercihler arasından dilediğince tercih yapıp, daha kolay yer bulabilmesini sağlıyoruz. Öte yandan projemiz, tüm mekanların iş hacmine ve sokağın tanıtımına da katkı sağlayacak” dedi.

DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğuyla kahvaltı konseptli iletişim çalışmalarını yeni bir boyuta taşıyan marka, sokağın kendine has ruhunu ve kentsel dokusunu korurken, hayat, kültür ve sanat odaklı etkinlikler ve etkileşimler için değerli bir platform oluşturmayı hedefliyor.

1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Haberler
Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Haberler
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
İrem Alimoğlu
15 Haziran 2025
Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Haberler
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
İrem Alimoğlu
7 Haziran 2025
Sosyal medyanın Mayıs ayı şampiyonları belli oldu!
Araştırma
Sosyal medyanın Mayıs ayı şampiyonları belli oldu!
Nafizcan Önder
8 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.