4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Erikli'nin sosyal medyadaki dili büyük ilgi gördü
Haberler

Erikli’nin sosyal medyadaki dili büyük ilgi gördü

Marketing Türkiye
19 Mart 2018
3 dk okuma

Erikli’nin sosyal medyadaki yeni iletişim dili sevenleri tarafından büyük ilgi gördü.

Dijitalleşme ve mobil teknolojilerin hayatımızdaki yerinin giderek artmasıyla birlikte tüketici alışkanlıkları ve markalardan beklentiler de giderek değişiyor. Tüketiciler iyi ürünün yanında iyi servis almak, duyulmak/dinlenmek, sosyal medyada anında cevap almak istiyorlar. Markaların tek yönlü ve robotik iletişimden hoşlanmıyor, kendileriyle diyaloğa girilmesinden, onlara değer verildiğinin hissettirilmesini istiyorlar.

Erikli, bu görüden hareketle, tüketicileriyle sahip olduğu güçlü bağı sosyal medyaya taşıdı. Marka hakkında sosyal medyada konuşan herkes ile iletişime geçmek amacıyla, marka ve dijital pazarlama ekiplerinin öncülüğünde bir çalışma başlattı.

2

3

Çalışma hakkında bilgi veren Erikli Marka Müdürü Gözde Akyıldız, “Ekibimiz ile beraber; topluluk yönetimi, sosyal medya kriz yönetimi ve sosyal medyada dinleme yaparak gelen tüketici sorularını, taleplerini ve şikâyetlerini yanıtlıyoruz. Kullandığımız bu samimi, eğlenceli dil ve hızlı iletişim biçimiyle ”tüketici dostu marka” algımızı güçlendirmeyi,  tüketicilerimizle “onlardan biri” gibi sohbet etmeyi, etkileşimi artırmayı amaçladık” dedi.

4

5

7

10

“Tüketiciler, onları duyduğunuzu ve onlara değer verdiğinizi hissettiğinde, markalar ile aralarındaki iletişim çok daha güçlü oluyor” diyen Akyıldız, Erikli olarak tüketicinin sesine değer verdiklerini ifade etti.

8

1

Tüketiciyi merkeze almanın önemini gördük

Akyıldız, yaptıkları çalışmada elde ettikleri sonuçları ise şöyle ifade etti: “Her gün sosyal medya üzerinden bizlere binlerce görüş, öneri ya da soru ulaşıyor. İletişim dilimizi değiştirmemizin ardından bir hafta gibi çok kısa bir sürede sosyal medya sayfalarımıza gelen içerik sayısı tüm bir yıl boyunca gelen içerik sayısının tam 4 katına çıktı ve bu sayı her geçen gün daha da arttı. Böylece tüketiciyi merkeze almanın, onlara kulak vermenin ve mecraya uygun dil kullanımının önemini bir kez daha görmüş olduk. Bu olumlu dönüşlerden ve tüketicilerimizle iletişimimizdeki artıştan çok mutluyuz…”

9

1 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
2 İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
3 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
4 Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
5 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
Güncel Haberler
Orman yangınları yükselen yeni küresel risk 
Orman yangınları yükselen yeni küresel risk 
Yaz tatili hava trafiğini canlandırdı: En yoğun havalimanı Sabiha Gökçen
Yaz tatili hava trafiğini canlandırdı: En yoğun havalimanı Sabiha Gökçen
Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
Haberler
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Campaign Global Agency of the Year Awards 2024’te Türkiye rüzgarı
Haberler
Campaign Global Agency of the Year Awards 2024’te Türkiye rüzgarı
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Haberler
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Aldatma, şantaj ve gizli planlar... Yapay zeka yoldan mı çıkıyor?
Haberler
Aldatma, şantaj ve gizli planlar… Yapay zeka yoldan mı çıkıyor?
İrem Alimoğlu
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.