14 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
DİMES ürün yerleştirmede fark yarattı
Haberler

DİMES ürün yerleştirmede fark yarattı

Marketing Türkiye
15 Şubat 2018
2 dk okuma

Ufak Tefek Cinayetler içerik iş birliğinde bugüne dek anne kahvaltısını ve Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğunu gündeme getiren DİMES, eş zamanlı sosyal medya çalışmalarıyla da, özellikle Twitter ve Instagram üzerinden dizi ve meyve suyu ile ilgili konuşmalara dahil oldu ve başarılı sonuçlar elde etti.

Ufak Tefek Cinayetler dizisinin dün yayınlanan bölümünde geçen bir sahnede, Merve karakteri DİMES Sıkma Portakal Suyu eşliğinde kızıyla kahvaltı ettiği sırada gelen esrarengiz bir mesaj konu edildi. İzleyiciler, mesajın içeriğini ekranları başında göremedi; ancak, tam o sahnede yer alan alt bandında, mesaj içeriğinin DİMES Instagram hesabında görülebileceği duyurusu yer aldı. Markanın Instagram takipçileri, DİMES’in hediyesi olarak hazırlanan özel içeriğine ulaşabildiler. Televizyonda yayınlanmayan bu sahnelerde hem mesajda ne yazdığı hem de mesajın kimden geldiği görüldü. Diziyi izleyenler bir karakterin ismini de ilk kez bu sahnelerde görüp öğrenme şansı yakaladılar. Merve’ye gelen esrarengiz mesajın içeriği 1 hafta boyunca sadece DİMES Instagram takipçilerine özel kalacak ve televizyon ya da başka kanallarda yayınlanmayacak.

TV programlarının sosyal medyada etkileşimini ölçümleyen Somera’nın verilerine göre, DİMES’in Twitter ve Instagram’da ses getiren bu entegrasyonu ile ilgili ileti ve tekil kullanıcı sayısı bir önceki 24 saate kıyasla 15 katına çıktı. DİMES entegrasyonuyla ilgili konuşmalar, bant reklamın yayınlandığı saat olan 22.00’de zirve yaptı.

Dakikada 40 Takipçi Kazandı

Entegrasyon ile ilgili pozitif içeriklerin oranı yüzde 61, nötr içeriklerin ki ise yüzde 15 olarak gerçekleşti. Yaklaşık 9 bin olan ve 20.600 seviyesine çıkan DİMES Türkiye Instagram kullanıcı sayısı, bir günde yüzde 143 artış kaydetti. Marka, dizideki sahnenin yayınlandığı andan itibaren ilk 3 buçuk saat içerisinde dakikada 40 yeni Instagram takipçisi kazandı.

Markanın karakteri ve sıkma kategorisinin kor kitlesi ile de uyumlu olarak, içerik üreten kullanıcıların çoğunluğunu 20-29 yaş arası gençler oluşturdu.

Proje sırasında bir de beklenmedik durum daha yaşandı. DİMES tüketicisi bir sosyal medya kullanıcısı, ürünü bulamadığı konusunda şikayetini dile getirdi. DİMES, 1 saat gibi bir sürede, elleri kolları ürünlerle dolu olarak bu tüketicinin kapısını çaldı.

gorsel

Instagram’da takipçileriyle etkileşimlerinde, yapılan projelerle ciddi artış oluştu. Marka proje döneminde içecek sektörü genelinden yaklaşık 7 kat daha iyi performans sergiledi.

Twitter’da ise DİMES, halen içecek meyve suyu sektöründe en çok takipçisi olan marka konumunda; aynı zamanda içecek sektöründe en yüksek etkileşim oranını elinde bulunduruyor.

1 Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
2 Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
3 Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
4 Onlar TV'nin ilk ay karnesi...
Onlar TV’nin ilk ay karnesi…
5 Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Güncel Haberler
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
Enerji sektöründe iletişimin vazgeçilmez normları
Enerji sektöründe iletişimin vazgeçilmez normları
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

McDonald's'ın "Studio Ghibli" tarzı yapay zeka reklamları tepki çekti
Haberler
McDonald’s’ın “Studio Ghibli” tarzı yapay zeka reklamları tepki çekti
Sena Tufan
3 Nisan 2025
Stellantis Türkiye’nin Tofaş tarafından satın alınmasına “yatırım şartlı” onay
Haberler
Stellantis Türkiye’nin Tofaş tarafından satın alınmasına “yatırım şartlı” onay
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Flash TV’nin de aralarında olduğu üç şirkete el konuldu
Haberler
Flash TV’nin de aralarında olduğu üç şirkete el konuldu
İrem Alimoğlu
14 Mart 2025
Marketing Türkiye 35 yaşında / I
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / I
Nafizcan Önder
11 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.