22 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pepsi UEFA Şampiyonlar Ligi ortaklığını uzattığını açıkladı
Haberler

Pepsi UEFA Şampiyonlar Ligi ortaklığını uzattığını açıkladı

Marketing Türkiye
7 Şubat 2018
2 dk okuma

PepsiCo, prestijli UEFA Şampiyonlar Ligi ortaklığını üç yıl daha uzattığını bugün itibariyle duyurdu. Pepsi, 2021 UEFA Şampiyonlar Ligi Finaline kadar şampiyonayı destekleyecek.

2015 yılında şampiyonanın ana sponsorluğunu üstlendiği tarihten itibaren PepsiCo, taraftarları coşturup, sporculara ve sevdikleri bu oyuna daha da yakınlaştırmak için UEFA’yla ortak çalışmalar gerçekleştirmiştir. Leo Messi’nin rol aldığı Lay’s “United” kampanyasından, dünya genelindeki genç futbolcuların en iyi performanslarını sergileyebilmeleri için itici güç olan Gatorade 5v5 Turnuvası’na kadar, dünya çapında 100’ün üzerinde pazarda etkili çalışmalar yapılmış, UEFA Şampiyonlar Ligi’nin ve PepsiCo’nun ikonlaşmış markalarının gücünden faydalanılmıştır.

Yenilenen ortaklık kapsamında PepsiCo ve UEFA, Pepsi’nin sunduğu UEFA Şampiyonlar Ligi Final Açılış Seremonisi’ne desteklerini artan şekilde sürdüreceklerini duyurdu. 2016’daki başlangıçtan bu yana Pepsi, dünyanın en çok izlenen ve her yıl düzenlenen spor etkinliğine efsanevi canlı müzik performansları getirirken her finalde benzeri görülmemiş eğlenceleri taraftara sunmuştur.

Yenilenen ortaklık hakkındaki yorumlarını paylaşan PepsiCo Global Başkanı Ramon Laguarta, şunları söyledi: “PepsiCo’nun futbol oyunuyla muhteşem ve efsanevi bir tarihi var ve işte bu sebeple UEFA Şampiyonlar Ligi ile ortaklığımızı yenilemekten büyük mutluluk duyuyoruz. Geçtiğimiz üç yıl süresince bu ortaklık, güçlü ve heyecan verici bir platform oldu ve bu kapsamda biz de dünyanın dört bir yanındaki milyonlarca taraftara futbolun en iyisini sunma noktasındaki kararlılığımızı sürdürüyoruz”

UEFA Etkinlik SA Pazarlama Direktörü Guy-Laurent Epstein; “2015 yılında UEFA Şampiyonlar Ligi ortaklığı ailesine katıldığı tarihten bu yana, PepsiCo ve markaları şampiyonayı global ölçekte tanıttı. Ve bizler bu güçlü ilişkiyi 2018-21 döneminde sürdürecek olmaktan memnunuz. 100’ün üzerinde pazarda, yenilikçi dijital aktivasyonlarıyla, ürünlerin üzerinde yer alan promosyonlarıyla PepsiCo, UEFA için mükemmel bir ortak. Bu bağlamda, UEFA Şampiyonlar Ligi hakkındaki ilgi ve bilinirliğin arttırılması çalışmalarımız devam edecek. Pepsi’nin sunduğu UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Açılış Seremonisi, yeni bir izleyici kitlesini şampiyonaya taşıdı. Kiev’de bir başka heyecan verici şov gerçekleştirilmesini de heyecanla bekliyoruz” dedi.

Pepsi, önümüzdeki günlerde başlayacak olan 2018 2. Tur maçları kapsamında gerçekleştirilecek aktivitelerle ortaklık içinde yer alıyor olacak.

1 Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
2 İyi ama eksik
İyi ama eksik
3 Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme...
Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme…
4 Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
5 İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
Güncel Haberler
Robot köpekler sahilde teslimatta, pizzalar güvende...
Robot köpekler sahilde teslimatta, pizzalar güvende…
Yandex Türkiye, Yandex Seyahat ve Yandex Finans’ı kullanıma sundu
Yandex Türkiye, Yandex Seyahat ve Yandex Finans’ı kullanıma sundu
Google Haritalar'ın Kırmızı Pin'i markalara ne anlatıyor?
Google Haritalar’ın Kırmızı Pin’i markalara ne anlatıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı
Haberler
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı
Nafizcan Önder
8 Mayıs 2025
MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
Haberler
MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
İrem Alimoğlu
23 Mayıs 2025
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Haberler
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Nafizcan Önder
14 Haziran 2025
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Haberler
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
İrem Alimoğlu
11 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.