1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Her program düşüşü tadacaktır

Marketing Türkiye
4 Şubat 2013
1 dk okuma

Marketing Türkiye ayın toplantısında yazı işleri “Acun Medya prodüksiyonlarında bizzat Acun Ilıcalı tarafından radyo spotu gibi okunan ruhsuz replikler reklam kreatifleri tarafından çok itici bulunuyor, dergiye taşıyacağız.” diyor. Yahu, her birkaç ayda bir Ilıcalı’yı gündeme taşıyorsunuz. Durduk yere “uğraşıyorlar” algısı oluşturmayalım diyorum. Yanıt, “Haftanın 4 günü ekranda. Profesyonellik eleştiriyi kabul ediyor olmak demektir” oluyor ve önde gelen reklam ajanslarının kreatif direktörlerine soruluyor. Çıkan sonuç, ticarette de başarılı yapımcının programlarının etinden, sütünden, kılından, tüyünden sonuna kadar faydalandığı ancak her çalışmasının sektör profesyonellerince onaylanmadığı yönünde. Ben de aynı kanaatteyim. Peki, bunun sebebi sadece Ilıcalı mıdır? Elbette hayır! Markalar da zaten izleniyor diyerek kısa yoldan ve görece daha ucuz olduğu düşüncesiyle hareket edip bu ruhsuz anlatıma onay veriyor olmaları. Ben olsam, (ama sen değilsin diyebilirler) bir nedenle, “her program düşüşü tadacaktır” diyerek, musluklar akarken dolduralım düşüncesiyle işin kalitesini düşürmezdim.

Bu yazı Günseli Özen Ocakoğlu’nun Zaman gazetesindeki köşesinden alınmıştır.  

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sırrı Süreyya Önder sonsuzluğa uğurlandı...
Haberler
Sırrı Süreyya Önder sonsuzluğa uğurlandı…
Nafizcan Önder
5 Mayıs 2025
Babalar Günü'nü kutlayan markalar!
Haberler
Babalar Günü’nü kutlayan markalar!
Sena Tufan
2 hafta önce
SXSW Londra'da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı...
Haberler
SXSW Londra’da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı…
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Nintendo Switch 2, rekora koştu: Tüm zamanların en hızlı satılan konsolu oldu
Haberler
Nintendo Switch 2, rekora koştu: Tüm zamanların en hızlı satılan konsolu oldu
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.