2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Wunderman ile directComm güçlerini birleştirdi
Haberler

Wunderman ile directComm güçlerini birleştirdi

Marketing Türkiye
3 Kasım 2017
1 dk okuma

Dijital iletişim ajansı Wunderman, entegre doğrudan pazarlama ajansı directComm Group ile birleşerek güçleniyor. Wunderman, birleşme ile veriyi yaratıcı şekilde kullanarak “Türkiye’nin ilk veriye dayalı yaratıcı iletişim ajansı” olarak konumlanacak.

Yaratıcılık ve veriyi birleştirerek faaliyet gösteren dijital iletişim ajansı Wunderman, dünyanın en büyük iletişim holdingi WPP çatısı altında yatırımlarını sürdürüyor.

WPP Türkiye’ye inanıyor

WPP Türkiye Başkanı Demet İkiler, bu yeni oluşumun WPP’nin Türkiye’ye olan güvenini ortaya koyduğunu vurguladı. WPP’nin Türkiye’deki yatırımlarına devam ettiğini belirten Demet İkiler konuyla ilgili olarak, “İlk defa GroupM altında gerçekleşen bu birleşme, dünyaya da model olabilecek bir insiyatif olarak öne çıkıyor. Bu insiyatif, “veri odaklı iletişim” dünyasında anlam bulurken; WPP global stratejisi ve Sir Martin Sorrell’in çizdiği vizyon ile de paralellik gösteriyor. Bu bakımdan bu birleşmeyi öncü bir adım olarak değerlendiriyoruz” dedi ve ekledi: “Marka sahipleri ve iletişimciler, iş hedeflerine ve büyümelerine katkı sağlamak ve bunu yaparken de yaratıcılık ile tüketicilerin kalbini kazanmak istiyorlar. Bu doğrultuda onlara rehber olacak; teknolojik gelişmelerin farkında ve veriyi etkili biçimde kullanan ajanslar ile iş ortağı olmayı arzuluyorlar. Wunderman ve directComm birleşmesinin bu isteğe karşılık vererek Türkiye’deki markaları verinin gücününden faydalanmaya teşvik etmesini bekliyoruz.”

Birleşmeye ilişkin konuşan Wunderman Güney Avrupa ve İspanya Başkanı Andres Narvaez ise, “directComm Group’un lokal bilgi birikiminden faydalanarak gerçekleştirdiğimiz güçlü iş birliğimiz sayesinde, heyecan veren Türkiye pazarının dinamiklerini, veri ve yaratıcılığı birleştirerek baştan aşağı değiştireceğimize inanıyoruz” dedi.

Wunderman İstanbul CEO’su Sanem Oktar ise WPP’nin Türkiye’ye olan inancının sürmesinin kendilerini çok mutlu ettiğini belirterek, “Amacımız birlikte ‘veriye dayalı yaratıcı iletişim ajansı’ vizyonunu hayata geçirerek, rekabetin bu kadar yoğun olduğu ortamda, markalara müşterilerini tanımalarını, takip etmelerini ve iş hedeflerine göre doğru zamanda, doğru yerde en yaratıcı biçimde mesajlarını iletmelerini sağlamak ve bunu da sürekli takip ederek ölçümleyebilmek” diye konuştu.

1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Haberler
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Midjourney video oluşturan yapay zeka modelini duyurdu!
Haberler
Midjourney video oluşturan yapay zeka modelini duyurdu!
Nafizcan Önder
19 Haziran 2025
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Haberler
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Nafizcan Önder
1 ay önce
Cartier'in müşteri verileri çalındı!
Haberler
Cartier’in müşteri verileri çalındı!
Sena Tufan
4 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.