19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yatsan büyümeye odaklanıyor
Haberler

Yatsan büyümeye odaklanıyor

Marketing Türkiye
29 Mayıs 2017
2 dk okuma

Kurulduğu 1974 yılından bu yana Türkiye Uyku Ürünleri Pazarı’nda “Konforlu ve kusursuz bir uyku deneyimi” için çalışan Yatsan, dijitalleşme, AR-GE, teknoloji, inovasyon, yeni ürün ve yeni marka yatırımlarıyla müşteri memnuniyetini tüm dünyada tüm sektörler genelinde en üst seviyeye taşıyor.

Genel merkezi İzmir’de bulunan Türkiye’nin lider uyku ürünleri markası bugün, 60 bin m2’lik alana kurulu üretim üssü, dünyada 500’den fazla, Türkiye’de ise 150’ye yakın satış noktasında faaliyetlerini sürdürüyor. 52 ülkeye ihracat gücüyle Yatsan, Türkiye’de olduğu kadar hem kendi markası Yatsan hem de Serta’dan Tempur’a Sealy’den King Koil ve Stearn&Foster’a kadar dünyanın en ünlü yatak markalarıyla ortaklığı nedeniyle de Amerikan ve Avrupa pazarında da güçlü bir konumda.

Dünyanın en iyi otellerinin ilk tercihi de Yatsan
45 yıla yaklaşan tecrübesiyle müşterilerine konforlu, sağlıklı ve kaliteli bir uyku deneyimi sunan Yatsan, uluslararası arenada Türkiye’yi temsil ediyor. Swissôtel, Hilton, Maxx Royal, Intercontinental, Sheraton, Rixos, Wyndham gibi dünyanın en lüks otellerinin favorisi olmaya da devam ediyor.

Yatsan, dünyada en çok tavsiye edilen marka
Yatsan, müşterileri tarafından dünya genelinde en çok tavsiye edilen markalardan biri olma unvanını taşıyor. Bağımsız bir kuruluş tarafından gerçekleştirilen ankete göre, Yatsan’ın tavsiye skoru 68. Bu da dünya genelinde kendi sektöründe en yüksek tavsiye skoru anlamına geliyor.

Yatsan’ın dünyanın dört bir yanında 68’lik tavsiye skoru ile en çok tercih edilen marka olduğunu ifade eden Yatsan CEO’su Gökalp Bahçeli, herkes için sağlıklı, konforlu ve kusursuz bir uyku deneyimi adına kendilerini daima yenilediklerini belirtiyor.

Gökalp Bahçeli; “Normal bir insanın yaşamının üçte birini uyuyarak geçirdiğini, yaklaşık olarak ömrünün 200 bin saatini yatakta harcadığını düşünürsek yatağımızın konforunun bedensel ve ruhsal sağlığımız için ne kadar önemli olduğunu daha iyi anlayabiliriz. İşte tam da bu nedenle sürekli kendimizi yenilemekten, müşterilerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmaktan öteye gitmeyi amaçlıyoruz. Bu kusursuzluğa ulaşma çabamızı hedefine ulaştırmak için teknoloji anlamında kendimizi daha da geliştiriyor, AR-GE ve inovasyon çalışmalarımıza ara vermeden devam ediyoruz. Yeni ürünlerimiz, yeni markalarımızla birlikte Yatsan olarak 2021’e kadar bir büyüme planı çizdik’ dedi.

Türkiye’de perakende pazarında yılda 3 milyon adet yatak satıldığını belirten Gökalp Bahçeli, “ Yatak pazarına baktığımızda, ABD’de sektörün büyüklüğü 7,8 milyar dolar iken, Türkiye’de yatak pazarının büyüklüğü 863 milyon TL.  Yatak pazarı 2015’ten 2016’ya yaklaşık yüzde 8’lik büyüme gösteren ve en dinamik, en hızlı büyüyen alan olarak karşımıza çıkıyor” dedi.

Amerikan yatak devi Sealy artık Yatsan tarafından Türkiye’de üretilecek
Amerikan yatak devi Sealy’nın kendisini Yatsan’a teslim ettiğini ve artık Türkiye’de üretileceğini belirten Gökalp Bahçeli, “140 yıldır yatak üreten Amerikan yatak endüstrisinin dev markalarından Sealy’yi Yatsan olarak bundan böyle Türkiye’de üretecek olmanın mutluluğunu taşıyoruz. Bundan böyle yeni markamızla “Uykucu” mağazalarımızda Yatsan tarafından üretilen Sealy yataklarını deneyimleyebilecek ve herkese  her keseye uygun fiyatlarla uyku deneyimini kusursuzlaştıran yatak markalarımızdan birine daha kolaylıkla sahip olabileceksiniz.” dedi.

Ev tekstilinde Yatsan kalitesi
45 yıla yaklaşan tecrübesiyle ve sektöründe dünyada en çok tavsiye edilen marka unvanıyla Yatsan’ın bir yeni yatırımını daha paylaşmaktan mutluluk duyduğunu belirten Gökalp Bahçeli, “Uykuyu kusursuzlaştıran ve kullandığı en kaliteli, en doğal hammaddeler ile Yatsan bundan böyle ev tekstili ürünleriyle de Yatsan Maison adıyla mağazalarında sizleri bekliyor olacak.” dedi.

 

1 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
2 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
3 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
4 Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
5 Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Güncel Haberler
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hangi marka kadınlar için ne yapıyor?
Haberler
Hangi marka kadınlar için ne yapıyor?
Sena Tufan
8 Mart 2025
Zorlu Holding’den “Ramazan Tebriği” krizine ilişkin ilk açıklama geldi
Haberler
Zorlu Holding’den “Ramazan Tebriği” krizine ilişkin ilk açıklama geldi
Marketing Türkiye
1 Mart 2025
Bakanlıktan 126,7 milyon TL "fahiş fiyat" cezası!
Haberler
Bakanlıktan 126,7 milyon TL “fahiş fiyat” cezası!
Marketing Türkiye
10 Mart 2025
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)'dan yeni sertifika programı!
Haberler
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)’dan yeni sertifika programı!
Advertorial
16 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.