22 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Samsung, teknolojisini İrem Sak’la anlatıyor

Samsung, teknolojisini İrem Sak’la anlatıyor

Marketing Türkiye
21 Nisan 2017
1 dk okuma

Beyaz eşya ürünlerindeki yenilikçi teknolojileriyle öne çıkan Samsung, dijital mecralara yönelik yeni kampanyasının yüzü olarak İrem Sak’ı seçti.

Yapımcılığını Hacıyatmaz Film’in üstlendiği reklam kampanyasının altında Cheil Worldwide Turkey’in imzası bulunuyor. Samsung, “Ona Göre Anlat” ismini taşıyan kampanyasıyla evleri “akıllandırmaya” çalışıyor.

Bu seride Samsung ilk kez; Addwash – Akıllı Kapak Teknolojili Çamaşır Makinesi, TwinCooling – Akıllı Dondurucu Teknolojili Buzdolabı, Waterwall – Su Duvarı Teknolojili Bulaşık Makinesi, Windfree Klima, Antitangle – Türbin Fan Teknolojili Süpürge, Dual Cook – İkili Pişirme Teknolojili Fırın ürünlerini tanıtıyor.

24 eğlenceli videodan oluşan serinin 32 saat süren çekimlerinde 6 kez dekor değiştirildi. İrem Sak, pek çok yerde doğaçlama performanslar sergiledi. Kampanyaya ait videolar Youtube, Instagram, Facebook başta olmak üzere farklı sosyal mecralarda gösterilmeye başlandı.

https://youtu.be/OrDLOrPJnnI?list=PLW7M5sBinKYmkb9mUVB3rL9ZXcAwgFqCT

Künye:

Kampanya Sahibi: Samsung Electronics Türkiye

Reklamveren Temsilcileri: Ömer Barış Gökpınar, Erhan Tezakar, Sümeyya Gökcan, Volkan Akyuz, Aysenur Özbekli

Kullanılan Mecralar: Dijital

Reklam Ajansı: Cheil Worldwide Türkiye

Medya Planlama Ajansı: Starcom Mediavest & Vivaki Türkiye

Dijital Tanıtım Filmi / Reklam Ajansı: Cheil Worldwide Türkiye

Sosyal Medya Ajansı: Cheil Worldwide Türkiye

PR Ajansı: Medyaevi İletişim Danışmanlığı

1 adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
2 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
3 İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
4 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
5 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
Güncel Haberler
Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
Pepsi’den futbola "taze" bir bakış: Kadın futbolcularla yazılan yeni bir efsane
Pepsi’den futbola “taze” bir bakış: Kadın futbolcularla yazılan yeni bir efsane
ChatGPT'nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
ChatGPT’nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Haberler
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Gezegen alarm veriyor: Peki biz ne kadar dinliyoruz?
Haberler
Gezegen alarm veriyor: Peki biz ne kadar dinliyoruz?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Haberler
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Anneler Günü'nü kutlayan markalar!
Haberler
Anneler Günü’nü kutlayan markalar!
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.