Türkiye’nin ilk ve tek satış yarışması “Boğaziçi Sales Challenge” için son başvuru tarihi 12 Mart!
Marketing Türkiye’nin medya sponsoru olduğu Türkiye’nin ilk ve tek satış yarışması Boğaziçi Sales Challenge’a başvurular başladı. Satış alanında kariyer hedefleyen ve satışı bizzat deneyimlemek isteyen öğrencilerin buluşma noktası Boğaziçi Sales Challenge’ın son başvuru tarihi 12 Mart!
Türkiye’nin en köklü kulübü olan Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü’nün Satış Pazarlama alt kurulu imzalı etkinlik; aynı zamanda yarışmanın katılımcılarına 18-19 Mart tarihlerinde sertifikalı satış eğitimi Boğaziçi Sales Challenge Akademi fırsatı da sunuyor.
Grubunu kur ve başvur!
Ön elemelerin ardından 8-9 Nisan’da Johnson&Johnson, Şişecam, Boyner Grup ve Republika Academic Aparts sponsorluğunda gerçekleşecek olan ana etkinlik ise iki etaptan oluşuyor. İlk etap olan “strateji”de yarışmacılara bir vaka verilip buna bir çözüm bulmaları ve bu çözümü jüri önünde sunmaları isteniyor. İkinci etap olan “negotiation”da (müzakere) ise yarışmacı grup sahnede bir jüriyle karşılıklı oturup, bilgileri verilmiş bir ürünü karşısındaki jüriye satmaya çalışıyor ve ikna yeteneklerini gösteriyor.
Bu etkinliğin bir parçası olmak ve yurt dışı ve staj ödülü gibi birbirinden güzel ödüllerin sahibi olmak istiyorsanız iki kişilik grubunuzu kurun ve hemen başvurun!
Başvuru ve detaylı bilgi için bsc.buik.net sayfasını ziyaret edebilirsiniz.