10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
P&G Türkiye, kendini Y kuşağına göre yeniden yapılandırdı! İşte yapılanmanın tüm ayrıntıları…
Haberler

P&G Türkiye, kendini Y kuşağına göre yeniden yapılandırdı! İşte yapılanmanın tüm ayrıntıları…

Marketing Türkiye
19 Ocak 2017
3 dk okuma

Yeni çalışma felsefesi doğrultusunda açık ofis modelini yeni ofisine taşıyan P&G Türkiye’nin, Türkiye ve Kafkasya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu’yla bu stratejinin altında yatan nedenleri konuştuk. Turnaoğlu, hiçbir çalışanın sabit bir masa ve sandalyesinin olmadığı, herkese istediği yerde ve istediği şekilde çalışma imkanı veren bu çalışma modeliyle verimliliğe odaklandıklarını belirtiyor…

Selin Sayar Tekkuş / [email protected]

Tutku, iş birliği ve hız…

  • Yeni ofisimizi bir kampüs gibi hayal ettik ve bu şekilde tasarladık. Sandalyesinden masaların şekline kadar her şeyini çalışanlarımıza sorarak belirledik ve istedik ki; ofisimizin her noktası rahatlıkla çalışabilecek, çalışanlarımızın hızlıca bir araya gelebildiği ve yaratıcılıklarını ortaya çıkarabildikleri bir ortam olsun. Yeni çalışma anlayışımızı biz “tutku, iş birliği ve hız” mottolarıyla anlatıyoruz.
  • Ofisimiz, iki kattan oluşan geniş bir alana sahip. Çalışanlarımız eskisine göre daha fazla ortak alanda birarada çalışma imkanı bulabiliyorlar. Böylece takım ruhu her daim canlı tutulurken, karar alma süreçleri de hızlanarak verimliliğin artması sağlanıyor. Buna ek olarak, yeni ofisimizde çalışanlarımız için oluşturduğumuz özel bahçeden oyun alanına kadar birçok yenilikle daha motive edici bir ortam sunmaya çalıştık.

PG_Kampus_Gorsel3

Yeni bir çalışma kültürü yarattık

  • Hali hazırda Türkiye’deki çalışanlarımızın yüzde 80’i Y kuşağından… Şirketimize yeni katılan arkadaşlarımızın tamamını da Y kuşağı oluşturuyor. P&G Türkiye olarak daha özgür bir ofis ortamına geçiyor olmamızın önemli nedenleri arasında “Y kuşağının çalışma ortamı konusundaki beklentilerini karşılayabilme” ve” teknolojinin sunduğu imkanlardan yararlanarak genel anlamda verimliliğe odaklanma” yer aldı. Y kuşağının en çok çalışmayı arzuladığı şirketlerden biri olarak Türkiye’de sadece yeni bir çalışma ortamı değil, aynı zamanda yeni bir felsefe ve yeni bir çalışma kültürü yarattığımıza inanıyoruz.
  • P&G olarak, markaları 180’den fazla ülkede satılan ve bünyesinde 100 bin fazla çalışanı barındıran uluslararası bir şirketiz. Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de çalışanlarımızı en büyük değer olarak görüyoruz. Ofislerimizi çalışanlarımızın isteklerine göre organize ederken, İK uygulamalarımızı da buna göre şekillendiriyoruz.

PG_Kampus_Gorsel2

Esnek çalışma programları motivasyonu artırıyor

  • P&G’de son yıllarda çalışanların verimlilik, yaratıcılık ve motivasyonlarına en çok katkı sağladığını düşündüğümüz ve globalde Flex@Work adını verdiğimiz “Esnek Çalışma Programları”nı tüm çalışanlarımıza açtık. Çalışanlarımızın sağlığı, sosyal hayatla bağlantılı olmaları ve esnek çalışma saatleriyle özel hayatla iş hayatını dengeleyebilmeleri bizim için çok önemli. Bu nedenle çalışanlarımızın hayatlarını kolaylaştıracak alanlarda esneklik sağlamaya önem veriyoruz. Sunduğumuz esnekliğin performanslarına da olumlu yönde etkisi olduğunu görüyoruz.
  • Söz konusu insan kaynağı olunca biz P&G olarak motivasyonla inovasyon arasında bir bağlantı olduğuna inanıyor, inovasyon genlerimizi canlı tutmadaki en önemli kaynağımız olan çalışanlarımızın motivasyonunu güçlendirmek üzere çok farklı uygulamalara imza atabiliyoruz. Bunlardan biri de “Vibrant Living” olarak adlandırdığımız program. Vibrant Living programı, çalışanlarımızın daha sağlıklı ve verimli çalışması için geliştirdiğimiz çok farklı alanlardaki yenilikçi projeleri kapsıyor.  Bu kapsamda çalışma hızını artıran dijital çözümler, ofisimizdeki fitness center, daha sağlıklı yiyecek menüsü, çalışanlara ara öğün servisi sosyal kulüp aktiviteleri ve esnek saatlere uzayan bir yelpazede sürekli iyileştirmeler ve yenilikler yapıyoruz.

PG_Kampus_Gorsel1

  •  Şirketin yeni çalışma anlayışı ve inovasyon stratejisi arasında bağlantıyı Türkiye’de çalışanlarımızın hayata geçirdiği Dış Dünyaya Odaklanma Takımı ortaya koyuyor. P&G’nin yenilikçi bakış açısını beslemek amacıyla ortaya çıkan bu oluşum sayesinde P&G çalışanları, uzman oldukları alanlar dışında farklı aktivitelere de katılarak yeni şeyler öğrenme şansı yakalıyor ve bu öğrendiklerini kendi çalışma alanlarına yansıtabiliyorlar. Kendi uzmanlık alanları dışında satış, ürün tedarik, tüketici hizmetleri gibi farklı alanları deneyimleme şansına sahip olabiliyorlar. İsteyen her P&G çalışanı bu takıma dahil olabiliyor.

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sadece "evden" olmuyor...
Haberler
Sadece “evden” olmuyor…
Ali SAYDAM
9 Mart 2025
Nereden çıktı bu "matcha" çılgınlığı?
Haberler
Nereden çıktı bu “matcha” çılgınlığı?
Sena Tufan
1 hafta önce
Çinli teknoloji devleri Nvidia'nın H20 çiplerini stokluyor
Haberler
Çinli teknoloji devleri Nvidia’nın H20 çiplerini stokluyor
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Harvard’ta case olur mu, olur!  
Haberler
Harvard’ta case olur mu, olur!  
Günseli ÖZEN
10 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.