2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Zengin içerikli tanıtımın 10 püf noktası
Haberler

Zengin içerikli tanıtımın 10 püf noktası

Marketing Türkiye
12 Ağustos 2016
2 dk okuma

Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarıyla neler yapılabilir? Bu hizmetin firmalara katkısı nedir? Firmalara bu hizmeti sunan Sistem 9,  kafalarda oluşan soruları yanıtlayan bir çalışma yaptı. İşte dijital ortamda etkili tanıtım yapmak isteyen her ölçekteki şirketin işini kolaylaştıran 10 püf noktası!

Dünyada 13 ülkede “Geleceğe Taşıyan Dijital Çözümler” mottosuyla her ölçekteki firmaya dijital yayın ve bilgilendirme ekranı hizmeti sunan Sistem 9,  bu alanın şirketlere sağladığı yararları açıkladı. Türkiye’de dijital yayın ve bilgilendirme ekranı olarak bilinen alanda yüzde 75’lik Pazar payına sahip olduklarını belirten Sistem 9 Pazarlama Müdürü Harun R. AKOL, hizmetlerinin firmalara sağladığı yararları 10 maddede şöyle özetliyor:

1-Kurum, kuruluş veya firmalar içerik ve görsellerini dijital ekranlar üzerinden anında güncelleyebiliyor. Ekranları kullanılarak personellerine istedikleri zaman eğitim verebiliyor.

2-Bilgi ve görsellerini ekranlara haftanın her günü ya da günün belli saatlerinde farklı menü veya öğeleri zamanlayarak yansıtabilirler. Müşterilerinin geribildirim, yorum hatta ankete verdiği yanıtları da ekrana yansıtabilirler.

3-Görsel bilgi ekranlarının onlara sunduğu gerçek ve algılanan bekleme sürelerini azaltan özelliğinden yararlanıp, müşteri memnuniyetini arttırıp, marka bilincini pekiştirebilirler.

4- Görsel bilgi ekranlarını birden fazla lokasyonda, görsel tutarlılık ve uyum içinde tek merkezden kontrol edebilirler. Bu ekranları acil mesajlaşma için de kullanabilirler.

5-Görsel bilgi ekranlarının interaktif özelliği sayesinde müşterilerine özel hizmet veya teklifler sunup, onlarla iletişime geçebilir, interaktif yönlendirme seçenekleri sunabilirler.

6- Görsel bilgi ekranları sayesinde, grafik, tasarım, baskı, kâğıt, nakliye gibi giderlerden kurtulup maliyet yüklerini azaltabilirler.

7-Müşteri veya hedef kitlelerine yönelik haber, maç sonucu, hava-yol durumu vb. içerik programlarını, promosyon veya duyurularını görsel bilgi ekranları sayesinde anında iletebilirler. Müşteriye sunacakları benzersiz deneyimle sadakatini arttırabilirler.

8-Görsel bilgi ekranlarının sunduğu yüksek çözünürlüklü hareketli grafikler ve videoları kullanarak daha fazla dikkat çekerek, müşterinin satın alma duygusunu teşvik edebilirler.

9-Görsel bilgi ekranlarının gücünden yararlanarak yenilikçi zengin içerikli bir tanıtım platformuna kavuşup, müşteriye sunacakları ileri teknolojiye sahip mağaza tasarımları sayesinde onları kolayca içeri çekebilirler.

10- Görsel bilgi ekranları aracılığıyla özel fırsatları veya indirim kuponlarını sunarak, ekranlara bakan kişi sayısını arttırabilirler. Müşterinin paylaştığı fotoğraf, video, sosyal durum ve etiketleri ekranlara yansıtabilirler.

1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Genç yaratıcılığın gücü UniAds sahnesinde buluştu
Haberler
Genç yaratıcılığın gücü UniAds sahnesinde buluştu
Nafizcan Önder
2 Haziran 2025
Yedi bakanlık güçlerini birleştirdi: Ürün güvenliği ve piyasa gözetiminde yeni dönem
Haberler
Yedi bakanlık güçlerini birleştirdi: Ürün güvenliği ve piyasa gözetiminde yeni dönem
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Haberler
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
TikTok'tan ABD pazarında stratejik hamle: "M2" isimli yeni uygulama yolda
Haberler
TikTok’tan ABD pazarında stratejik hamle: “M2” isimli yeni uygulama yolda
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.