24 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor
Haberler

Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor

İrem Alimoğlu
2 gün önce
1 dk okuma

Airbnb, kullanıcılarının seyahat deneyimini daha sosyal hale getirecek yeni özelliklerini duyurdu. Şirket, Deneyimler (Experiences) platformuna eklediği bu güncellemeyle, seyahati gidilen yerlerin ötesinde tanışılan insanlardan oluşan bir deneyim haline getirmeyi hedefliyor.

Yeni araçlar arasında, katılımcıların bir Deneyim’e kimlerle katılacağını ve bu kişilerin hangi ülkelerden geldiğini gösteren “Kimler Katılıyor” özelliği öne çıkıyor. Ayrıca kullanıcılar, kişisel iletişim bilgilerini paylaşmadan etkinlik sonrası iletişimde kalabilecekleri “Doğrudan Mesajlaşma” seçeneğiyle sosyal bağlarını sürdürebilecek. Airbnb profillerine eklenen yeni “Bağlantılar” bölümü ise kullanıcıların Deneyimler aracılığıyla tanıştıkları kişileri görüntülemesine olanak tanıyacak.

Airbnb, kullanıcı gizliliğine de dikkat çekiyor. Şirket, yeni sosyal özelliklerin esnek gizlilik ayarlarıyla desteklendiğini belirterek, kullanıcıların profillerinin ne zaman paylaşılacağını ve “Bağlantılar”da nasıl görüneceğini kendilerinin belirleyebileceğini vurguluyor.

Sosyal güncellemelerin yanı sıra Airbnb, yaklaşan kış seyahat sezonuna özel birkaç yenilik daha duyurdu. Platform artık daha akıllı arama ve geliştirilmiş harita özellikleriyle kullanıcıların sadece ilk arama kriterlerine değil, çevredeki turistik noktalar, restoranlar ve simge yapılara yakın alternatif konaklamalara da erişmesini sağlayacak.

Ayrıca ABD’de test edilen ve 2025’te küresel olarak yaygınlaştırılacak “Şimdi Rezervasyon Yap, Sonra Öde” seçeneği, misafirlere peşin ödeme yapmadan uygun konaklamaları ayırtma imkânı tanıyor.

Airbnb’nin yapay zeka destekli asistanı da artık ABD, Meksika ve Kanada’daki kullanıcılar için İngilizce, İspanyolca ve Fransızca dillerinde hizmet veriyor. Bu asistan, rezervasyon yönetimini kolaylaştıran akıllı yanıtlar ve yerleşik eylemler sunuyor. Ev sahipleri tarafında ise dinamik iptal politikaları, tek dokunuşla fiyatlandırma önerileri ve geliştirilmiş kazanç panosu gibi yeni araçlarla platformun yönetim deneyimi daha esnek ve verimli hale getiriliyor.

Airbnb, tüm bu güncellemelerle seyahati yalnızca bir konaklama deneyimi olmaktan çıkararak, sosyal bağlantılarla zenginleşen bir yolculuğa dönüştürmeyi amaçlıyor.

Kaynak: Investing.com

Airbnb featured
1 Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
2 Rekabet Kurumu'ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet Kurumu’ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
3 Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
4 Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
5 İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Güncel Haberler
Amazon teslimat sürecine yeni bir katman ekliyor: Akıllı teslimat gözlükleri!
Amazon teslimat sürecine yeni bir katman ekliyor: Akıllı teslimat gözlükleri!
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
Haberler
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
10 Eylül 2025
Google Haritalar’ın tüm bilgisi artık yapay zekanın hizmetinde
Haberler
Google Haritalar’ın tüm bilgisi artık yapay zekanın hizmetinde
Sena Tufan
4 gün önce
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.