16 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kim Kardashian yine sınırları zorluyor! "Yapay kasık kılı iç çamaşırı" saatler içinde tükendi...
Haberler

Kim Kardashian yine sınırları zorluyor! “Yapay kasık kılı iç çamaşırı” saatler içinde tükendi…

İrem Alimoğlu
1 gün önce
2 dk okuma

Moda dünyasında sınır tanımayan Kim Kardashian, markası SKIMS ile bir kez daha gündemin merkezine oturdu. Marka bu kez “The Ultimate Bush” adıyla, yapay kasık kılı detayına sahip iç çamaşırı koleksiyonunu piyasaya sürdü.

Kardashian’ın SKIMS’i, cesur tasarımları ve pazarlama hamleleriyle daha önce de adından söz ettirmişti. Yaklaşık iki yıl önce piyasaya çıkan “faux nipple bra” (yapay meme ucu detaylı sütyen), hem tartışma hem de satış rekoru yaratmıştı. Şimdi ise marka, benzer bir stratejiyle “konuşulacak bir ürün” daha sunuyor…

Kim Kardashian yine sınırları zorluyor! "Yapay kasık kılı iç çamaşırı" saatler içinde tükendi...

Yeni koleksiyonun lansmanı, SKIMS’in Instagram hesabında paylaşılan retro yarışma formatındaki bir tanıtım videosuyla yapıldı. “Does the carpet match the drapes?” (Halıyla perde aynı mı?) sorusuyla başlayan video, izleyicileri hem güldürdü hem de şaşırttı. Yarışmacıların bulanıklaştırılmış görüntülerle yeni ürünleri tanıttığı video, kısa sürede viral oldu; ürün, sadece birkaç saat içinde tükendi. 32 dolardan satışa sunulan koleksiyonun internet sitesindeki tanıtım metninde “Yeni cesur Faux Hair Panty ile halınız istediğiniz renkte olabilir” ifadesi yer aldı.

Kardashian, daha önce de yapay meme uçlu sütyen lansmanında benzer bir üslup benimsemişti. O dönem yayımladığı videoda, “Dünya ısınıyor, buzullar eriyor. Ben bilim insanı değilim ama herkes elinden geleni yapmalı,” dedikten sonra, “Bu yüzden yeni sütyenimi tanıtıyorum; içinde yerleşik meme ucu var. Artık ne kadar sıcak olursa olsun, her zaman ‘soğuk’ görüneceksiniz” ifadeleriyle dikkat çekmişti.

SKIMS’in “The Ultimate Bush” kampanyası, moda ile mizahın sınırlarını bulanıklaştıran bir pazarlama başarısı olarak yorumlanıyor. Ürün, her ne kadar tartışmalı olsa da markanın “sınırları zorlayan” marka konumunu pekiştirdiğine şüphe yok.

Kaynak: The Independent

NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman

featured Kim Kardashian
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
3 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
4 Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
5 Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Güncel Haberler
İngiltere'de binlerce kişi Johnson & Johnson'a "kanser riski" sebebiyle dava açtı
İngiltere’de binlerce kişi Johnson & Johnson’a “kanser riski” sebebiyle dava açtı
Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim)
5G frekans ihalesi tamamlandı! 2026'da kullanıcılarla buluşacak...
5G frekans ihalesi tamamlandı! 2026’da kullanıcılarla buluşacak…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

BLACKPINK’in Jennie’sinden Seul'a davet!
Haberler
BLACKPINK’in Jennie’sinden Seul’a davet!
Nafizcan Önder
12 Ağustos 2025
Yeni gelmedi geri geldi: Retro Marketing!
Haberler
Yeni gelmedi geri geldi: Retro Marketing!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Spotify'dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
Haberler
Spotify’dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
Sena Tufan
16 Eylül 2025
DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
Haberler
DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
İrem Alimoğlu
2 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.