5 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Etiya, Gartner’ın 2025 Magic Quadrant™ raporunda yer aldı
Haberler

Etiya, Gartner’ın 2025 Magic Quadrant™ raporunda yer aldı

İrem Alimoğlu
2 gün önce
2 dk okuma

Türkiye merkezli yazılım şirketi Etiya, Gartner’ın yayımladığı “2025 Magic Quadrant™ Yapay Zeka Destekli Müşteri ve İş Operasyonları” raporunda yer aldı. Böylece şirket, bu listeye giren ilk Türk firmalar arasında yerini aldı.

Bu gelişme, Etiya’nın uluslararası alandaki görünürlüğünü artırırken, Türkiye’den çıkan yapay zeka tabanlı çözümlerin küresel ölçekte dikkate alındığını da ortaya koyuyor.

Dijital dönüşüm çözümleri

2004 yılında İstanbul’da kurulan Etiya, yapay zeka tabanlı platformu aracılığıyla hiper-otomasyon, dijital ikiz modelleme ve kişiselleştirme teknolojileri sunuyor. Şirket, Kanada’dan Avrupa’ya, Orta Doğu’dan Asya’ya kadar uzanan coğrafyada faaliyet göstererek farklı sektörlerdeki kurumların dijital dönüşüm süreçlerini destekliyor.

Etiya CEO’su Aslan Doğan: “Bu takdir, Türk mühendisliğinin ve vizyonunun sonucudur”

Etiya, Gartner’ın 2025 Magic Quadrant™ raporunda yer aldı
Aslan Doğan
Etiya Kurucu Ortağı ve CEO’su

Etiya Kurucu Ortağı ve CEO’su Aslan Doğan, Gartner’ın gösterdiği takdirin arkasındaki vizyonu şöyle anlattı:

“Türkiye’nin yazılım ve yapay zeka alanında dünya çapında başarılar elde edebilecek potansiyele sahip olduğuna her zaman inandık. Gartner gibi küresel ölçekte saygınlığı olan bir kuruluşun raporunda yer almak, bu inancımızın en somut kanıtıdır. Biz yapay zekayı yalnızca bir teknoloji olarak değil, müşteri deneyimini yeniden tanımlayan ve iş süreçlerini dönüştüren stratejik bir kaldıraç olarak görüyoruz. Bugün ulaştığımız bu nokta, Türk mühendisliğinin, vizyoner bakış açımızın ve yerli teknoloji gücümüzün bir sonucudur.”

Küresel rekabet gücü

Gartner Magic Quadrant raporuna dahil olmak, Etiya’nın sunduğu çözümlerin uluslararası pazarda da değerlendirmeye alındığının bir göstergesi. Bu durum, Türkiye’den çıkan teknoloji şirketlerinin küresel rekabet ortamında daha fazla yer bulmaya başladığını da işaret ediyor.

Etiya featured
1 16 yaşındaki genç intihar etti, ailesi ChatGPT'ye dava açtı
16 yaşındaki genç intihar etti, ailesi ChatGPT’ye dava açtı
2 Temu, Türkiye'de işe alımlara başladı
Temu, Türkiye’de işe alımlara başladı
3 Ticaret Bakanlığı'ndan "gizemli kutu" tanıtımlarına erişim engeli
Ticaret Bakanlığı’ndan “gizemli kutu” tanıtımlarına erişim engeli
4 Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
5 Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (29 Ağustos-4 Eylül)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (29 Ağustos-4 Eylül)
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Lahmacun Endeksi'nin Ağustos sonuçları açıklandı: O artık yeni lüks!
Lahmacun Endeksi’nin Ağustos sonuçları açıklandı: O artık yeni lüks!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Haberler
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
İrem Alimoğlu
27 Temmuz 2025
Şaka değil, gerçek: Balenciaga’nın 995 dolarlık "poşet" çantası sosyal medyanın dilinde
Haberler
Şaka değil, gerçek: Balenciaga’nın 995 dolarlık “poşet” çantası sosyal medyanın dilinde
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Şarap lekeli zarflar nasıl bir pazarlama aracına dönüştü?
Haberler
Şarap lekeli zarflar nasıl bir pazarlama aracına dönüştü?
İrem Alimoğlu
7 Temmuz 2025
ChatGPT'den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
Pazarlama
ChatGPT’den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.