21 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pop Mart rekor kâr açıkladı: "Mini Labubu" borsa değerini yüzde 12,5 artırdı
Haberler

Pop Mart rekor kâr açıkladı: “Mini Labubu” borsa değerini yüzde 12,5 artırdı

İrem Alimoğlu
3 saat önce
2 dk okuma

Dünya genelinde hızla popülerleşen Labubu bebeklerin üreticisi Pop Mart, yılın ilk yarısında kârını neredeyse yüzde 400 artırarak rekor sonuçlara ulaştı. Şirketin “Mini Labubu” haberini duyurması ise hisselere adeta doping etkisi yaptı ve şirketin borsadaki değerini yüzde 12,5 yükseltti.

Çinli koleksiyon oyuncak devi Pop Mart’ın CEO’su Wang Ning, 2025 için 20 milyar yuan (2,78 milyar dolar) gelir hedefi koyduklarını, bu yıl ise 30 milyar yuana (4,18 milyar dolar) ulaşmanın “oldukça kolay” göründüğünü açıkladı.

Pop Mart rekor kâr açıkladı: "Mini Labubu" borsa değerini yüzde 12,5 artırdı

Şirketin en çok öne çıkan ürünü olan Labubu bebekleri, yalnızca bu yılın ilk yarısında 4,81 milyar yuan (yaklaşık 670 milyon dolar) gelir sağladı. “The Monsters” serisinin tek başına toplam cironun üçte birinden fazlasını oluşturması dikkat çekti. Rihanna ve David Beckham gibi ünlülerin de tercihi olan Labubu, dünya çapında kısa sürede tükeniyor. Bu hafta piyasaya sürülecek telefon aksesuarı boyutundaki “Mini Labubu” da yatırımcıların iştahını kabarttı.

Hong Kong borsasında en çok işlem gören hisse olan Pop Mart, çarşamba günü yüzde 12,5 değer kazanarak 2020’deki halka arzından bu yana en yüksek kapanışını gerçekleştirdi. Yıl başından bu yana hisseler yüzde 230’dan fazla yükselirken, şirketin piyasa değeri 50 milyar doları aşarak Barbie’nin üreticisi Mattel ve Hello Kitty’nin sahibi Sanrio’yu geride bıraktı.

Yeni pazarlara açılmaya hazırlanan Pop Mart, Orta Doğu, Orta Avrupa ve Latin Amerika’da büyümeyi hedefliyor. ABD’de 40 mağazası bulunan şirket, yıl sonuna kadar 10 yeni mağaza açmayı ve önümüzdeki iki yılda “hızlı genişleme” sürecine girmeyi planlıyor.

Uzmanlar, mevcut serilerin yeniden stoklanması ve yeni ürünlerin piyasaya çıkmasıyla büyümenin yılın ikinci yarısında da süreceğini öngörüyor. Ancak bazı analistler, hisse değerlerinin uzun vadeli risklere rağmen aşırı yüksek olduğuna dikkat çekiyor.

Kaynak: NTV

Dijital çağın sürpriz yumurtası “Blind Box”


featured Labubu
1 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
2 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
3 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
4 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
5 İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
Güncel Haberler
“Biz Varsak Herkes Tam”: Anadolu Efes’ten toplumsal eşitlik odaklı sosyal sorumluluk adımı
“Biz Varsak Herkes Tam”: Anadolu Efes’ten toplumsal eşitlik odaklı sosyal sorumluluk adımı
Zincir marketlere "Cumhur Reyonu" geliyor
Zincir marketlere “Cumhur Reyonu” geliyor
Sürpriz podyum gerçek ışıltı: Elidor Pembe Halı
Sürpriz podyum gerçek ışıltı: Elidor Pembe Halı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hasçelikler evreninde bir "Dimes"
Haberler
Hasçelikler evreninde bir “Dimes”
Sena Tufan
3 Haziran 2025
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Haberler
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Nafizcan Önder
21 Haziran 2025
Google Haritalar'ın Kırmızı Pin'i markalara ne anlatıyor?
Haberler
Google Haritalar’ın Kırmızı Pin’i markalara ne anlatıyor?
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım...
Haberler
Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım…
Sena Tufan
15 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.