1 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pop Mart rekor kâr açıkladı: "Mini Labubu" borsa değerini yüzde 12,5 artırdı
Haberler

Pop Mart rekor kâr açıkladı: “Mini Labubu” borsa değerini yüzde 12,5 artırdı

İrem Alimoğlu
21 Ağustos 2025
2 dk okuma

Dünya genelinde hızla popülerleşen Labubu bebeklerin üreticisi Pop Mart, yılın ilk yarısında kârını neredeyse yüzde 400 artırarak rekor sonuçlara ulaştı. Şirketin “Mini Labubu” haberini duyurması ise hisselere adeta doping etkisi yaptı ve şirketin borsadaki değerini yüzde 12,5 yükseltti.

Çinli koleksiyon oyuncak devi Pop Mart’ın CEO’su Wang Ning, 2025 için 20 milyar yuan (2,78 milyar dolar) gelir hedefi koyduklarını, bu yıl ise 30 milyar yuana (4,18 milyar dolar) ulaşmanın “oldukça kolay” göründüğünü açıkladı.

Pop Mart rekor kâr açıkladı: "Mini Labubu" borsa değerini yüzde 12,5 artırdı

Şirketin en çok öne çıkan ürünü olan Labubu bebekleri, yalnızca bu yılın ilk yarısında 4,81 milyar yuan (yaklaşık 670 milyon dolar) gelir sağladı. “The Monsters” serisinin tek başına toplam cironun üçte birinden fazlasını oluşturması dikkat çekti. Rihanna ve David Beckham gibi ünlülerin de tercihi olan Labubu, dünya çapında kısa sürede tükeniyor. Bu hafta piyasaya sürülecek telefon aksesuarı boyutundaki “Mini Labubu” da yatırımcıların iştahını kabarttı.

Hong Kong borsasında en çok işlem gören hisse olan Pop Mart, çarşamba günü yüzde 12,5 değer kazanarak 2020’deki halka arzından bu yana en yüksek kapanışını gerçekleştirdi. Yıl başından bu yana hisseler yüzde 230’dan fazla yükselirken, şirketin piyasa değeri 50 milyar doları aşarak Barbie’nin üreticisi Mattel ve Hello Kitty’nin sahibi Sanrio’yu geride bıraktı.

Yeni pazarlara açılmaya hazırlanan Pop Mart, Orta Doğu, Orta Avrupa ve Latin Amerika’da büyümeyi hedefliyor. ABD’de 40 mağazası bulunan şirket, yıl sonuna kadar 10 yeni mağaza açmayı ve önümüzdeki iki yılda “hızlı genişleme” sürecine girmeyi planlıyor.

Uzmanlar, mevcut serilerin yeniden stoklanması ve yeni ürünlerin piyasaya çıkmasıyla büyümenin yılın ikinci yarısında da süreceğini öngörüyor. Ancak bazı analistler, hisse değerlerinin uzun vadeli risklere rağmen aşırı yüksek olduğuna dikkat çekiyor.

Kaynak: NTV

Dijital çağın sürpriz yumurtası “Blind Box”


featured Labubu
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 Getir Yemek, Uber Eats'e satıldı
Getir Yemek, Uber Eats’e satıldı
Güncel Haberler
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, "bağımsızlık" geride
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, “bağımsızlık” geride
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır...
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Haberler
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Sena Tufan
4 Ekim 2025
Apple, Clips uygulamasının fişini çekti!
Haberler
Apple, Clips uygulamasının fişini çekti!
Sena Tufan
13 Ekim 2025
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Haberler
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.