18 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bratz x Clueless iş birliğiyle 90’lar modası geri döndü...
Haberler

Bratz x Clueless iş birliğiyle 90’lar modası geri döndü…

Sena Tufan
22 saat önce
2 dk okuma

Bratz, 90’lar modasını filmde yer verdiği kıyafetlerle en iyi şekilde yansıtan Clueless filminin 30. yılına özel üç yeni oyuncak bebek çıkardı. MGA Entertainment ve Paramount Consumer Products iş birliğiyle, Cher, Dionne ve Amber karakterleri; filmdeki en akılda kalan kıyafetleriyle Bratz bebekleri olarak hayat buldu. Bu koleksiyon, Clueless filminin 30. yılını kutlamak için özel olarak tasarlandı ve her bir karakter, Bratz’ın karakteristik tarzıyla harmanlandı.

Koleksiyonun ilk üyesi 17 Temmuz’da satışa çıkan Cher oldu. Clueless filmi denince akla gelen ilk kıyafet olan Jean Paul Gaultier imzalı sarı ekoseli takımı ve diz üstü çoraplarıyla sahneye çıkan Cher, ayrıca kırmızı parti elbisesi ve tüy detaylı ceketten oluşan ikinci bir kıyafetle geliyor.

Bratz x Clueless iş birliğiyle 90’lar modası geri döndü...

Amber, 24 Temmuz’da denizci temalı kıyafetiyle koleksiyona katılıyor. Ayrıca Cher’ın kırmızı elbisesini tekrar giyerek filmin ikonik moda rekabetine eğlenceli bir gönderme yapıyor.

Bratz x Clueless iş birliğiyle 90’lar modası geri döndü...

Serinin son halkası Dionne ise 31 Temmuz’da ekoseli takımı, büyük şapkası, spor kıyafeti ve kalın tabanlı ayakkabılarıyla vitrine çıkıyor.

Bratz x Clueless iş birliğiyle 90’lar modası geri döndü...

Her bir bebek, 70 dolarlık fiyat etiketiyle ve iki markanın da estetik dünyasını yansıtan özel tasarım kutularıyla sunuluyor. Koleksiyon; tüy detaylar, peluş sırt çantaları, eski model cep telefonları gibi dönemin sembolik parçalarıyla nostaljiyi tam kalbinden yakalarken, modaya tutkuyla bağlı olanları da tatmin edecek incelikli detaylarla dolu.

Bratz x Clueless iş birliğiyle 90’lar modası geri döndü...

Mean Girls iş birliğinin ardından gelen bu yeni koleksiyon, Bratz’ın pop kültürünü moda diliyle yeniden yorumlama vizyonunun güçlü bir devamı. Markanın Kreatif Direktörü Jasmin Larian-Hekmat, koleksiyonun özgünlük ve kendine güven temalarını kutladığını vurguluyor—tıpkı Bratz’ın DNA’sı ve Clueless’ın zamansız ruhu gibi. Sadece Bratz.com üzerinden satışa sunulan ve 41 ülkeye gönderilen bu özel seri, hem koleksiyon meraklılarına hem de 90’lar modasına özlem duyanlara hitap ediyor.

Kaynak: Design Taxi

Airbnb ve Paramount’tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu

Bratz clueless featured
1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
3 EspressoLab'in yeni uygulaması: EslabFinder ya da "EslabTinder"!
EspressoLab’in yeni uygulaması: EslabFinder ya da “EslabTinder”!
4 CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
5 İş dünyasında haftanın atamaları (5-11 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (5-11 Temmuz)
Güncel Haberler
Instagram'ın "soru kutucuğu" özelliği WhatsApp'a geliyor
Instagram’ın “soru kutucuğu” özelliği WhatsApp’a geliyor
Slack, mesaj trafiğini yapay zekayla sadeleştiriyor
Slack, mesaj trafiğini yapay zekayla sadeleştiriyor
Eyvah, CEO basıldı!
Eyvah, CEO basıldı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Formula 1’de LEGO sürprizi: Kupalar LEGO'dan yapıldı!
Haberler
Formula 1’de LEGO sürprizi: Kupalar LEGO’dan yapıldı!
Sena Tufan
2 hafta önce
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024'te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Haberler
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024’te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Araştırma
Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Her iki şirketten biri Temmuz zammı konusunda kararsız!
Haberler
Her iki şirketten biri Temmuz zammı konusunda kararsız!
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.