
Starbucks’tan Frappuccino peluşlarıyla Labubu çılgınlığına yeni bir soluk!
Starbucks bu sezon yalnızca lezzet değil, aynı zamanda koleksiyon tutkunlarına özel bir sürpriz sunuyor. Malezya’da hayata geçirilen “Frappuccino Siplings” serisi, markanın dört ikonik soğuk içeceğinden ilham alan sevimli peluş oyuncaklarla geliyor. Java Chip, Karamel, Matcha Cream ve nadir bulunan Birthday Confetti Ube’yi temsil eden bu yumuşak minikler, sürpriz kutuların içinde merak uyandıran bir deneyim vadediyor.
Sürpriz kutuların içinde hangi peluşun çıktığı kutu açılmadan belli olmuyor. Bu da tıpkı Pop Mart’ın Labubu figürleri ya da Jellycat’in sevimli peluşları gibi koleksiyon tutkusunu tetikliyor. Her bir “Sipling”, temsil ettiği içeceğin karakteristik özelliklerini taşıyor; pastel tonlarında giydirilmiş, yuvarlak gözlü ve dikilmiş gülümsemeleriyle dikkat çekiyor ve Labubu’nun yaramaz havasından çok, Jellycat’in tatlı dünyasını andırıyorlar.
Sürpriz kutu modeli, perakendede artık sıkça başvurulan bir strateji haline geldi. Sınırlı sayıda ürün ve sürpriz etkisi, tüketicilerin heyecan duygusunu ve satın alma motivasyonunu artırıyor. Starbucks’ın bu yeni serisi, aynı zamanda Frappuccino’nun 30. yılına denk gelen bir lansman. Kampanya kapsamında, serideki içecekler -sınırlı sayıda sunulan Ube aroması dahil- Asya’daki bazı şubelerde servis ediliyor.
Her bir kutunun fiyatı RM69 (yaklaşık 16 ABD doları) olarak belirlenmiş ve yanında bir Grande boy Frappuccino da hediye ediliyor. Yani içeceğinden esinlenen peluşu alırken, aynı içeceği yudumlamak da mümkün. Kampanya şu anda Malezya’daki Starbucks şubelerinde devam ediyor ve hem sadık müşterilere keyifli bir deneyim sunuyor hem de markanın perakende hamlesine yeni bir boyut kazandırıyor.
Kaynak: DesignTaxi