16 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Starbucks’tan Frappuccino peluşlarıyla Labubu çılgınlığına yeni bir soluk!
Haberler

Starbucks’tan Frappuccino peluşlarıyla Labubu çılgınlığına yeni bir soluk!

İrem Alimoğlu
11 Temmuz 2025
1 dk okuma

Starbucks bu sezon yalnızca lezzet değil, aynı zamanda koleksiyon tutkunlarına özel bir sürpriz sunuyor. Malezya’da hayata geçirilen “Frappuccino Siplings” serisi, markanın dört ikonik soğuk içeceğinden ilham alan sevimli peluş oyuncaklarla geliyor. Java Chip, Karamel, Matcha Cream ve nadir bulunan Birthday Confetti Ube’yi temsil eden bu yumuşak minikler, sürpriz kutuların içinde merak uyandıran bir deneyim vadediyor.

Sürpriz kutuların içinde hangi peluşun çıktığı kutu açılmadan belli olmuyor. Bu da tıpkı Pop Mart’ın Labubu figürleri ya da Jellycat’in sevimli peluşları gibi koleksiyon tutkusunu tetikliyor. Her bir “Sipling”, temsil ettiği içeceğin karakteristik özelliklerini taşıyor; pastel tonlarında giydirilmiş, yuvarlak gözlü ve dikilmiş gülümsemeleriyle dikkat çekiyor ve Labubu’nun yaramaz havasından çok, Jellycat’in tatlı dünyasını andırıyorlar.

Sürpriz kutu modeli, perakendede artık sıkça başvurulan bir strateji haline geldi. Sınırlı sayıda ürün ve sürpriz etkisi, tüketicilerin heyecan duygusunu ve satın alma motivasyonunu artırıyor. Starbucks’ın bu yeni serisi, aynı zamanda Frappuccino’nun 30. yılına denk gelen bir lansman. Kampanya kapsamında, serideki içecekler -sınırlı sayıda sunulan Ube aroması dahil- Asya’daki bazı şubelerde servis ediliyor.

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Starbucks Malaysia (@mystarbucks)'in paylaştığı bir gönderi

Her bir kutunun fiyatı RM69 (yaklaşık 16 ABD doları) olarak belirlenmiş ve yanında bir Grande boy Frappuccino da hediye ediliyor. Yani içeceğinden esinlenen peluşu alırken, aynı içeceği yudumlamak da mümkün. Kampanya şu anda Malezya’daki Starbucks şubelerinde devam ediyor ve hem sadık müşterilere keyifli bir deneyim sunuyor hem de markanın perakende hamlesine yeni bir boyut kazandırıyor.

Kaynak: DesignTaxi

featured Labubu
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
3 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
4 Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (3-9 Ekim)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (3-9 Ekim)
Güncel Haberler
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Doğan Burda'nın ticari unvanı "Big Medya Teknoloji" olarak değişti
Doğan Burda’nın ticari unvanı “Big Medya Teknoloji” olarak değişti
Mango, siber saldırıyı doğruladı: Müşteri verileri tehlikede!
Mango, siber saldırıyı doğruladı: Müşteri verileri tehlikede!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dijital reklama basından sürpriz transfer!
Haberler
Dijital reklama basından sürpriz transfer!
Marketing Türkiye
6 Ağustos 2025
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Haberler
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sena Tufan
18 Ağustos 2025
Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!
Haberler
Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!
Sena Tufan
10 Ağustos 2025
Çalık Enerji’de kurumsal iletişimin başına Burçin Girit getirildi...
Atamalar
Çalık Enerji’de kurumsal iletişimin başına Burçin Girit getirildi…
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.