12 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Starbucks’tan Frappuccino peluşlarıyla Labubu çılgınlığına yeni bir soluk!
Haberler

Starbucks’tan Frappuccino peluşlarıyla Labubu çılgınlığına yeni bir soluk!

İrem Alimoğlu
1 gün önce
1 dk okuma

Starbucks bu sezon yalnızca lezzet değil, aynı zamanda koleksiyon tutkunlarına özel bir sürpriz sunuyor. Malezya’da hayata geçirilen “Frappuccino Siplings” serisi, markanın dört ikonik soğuk içeceğinden ilham alan sevimli peluş oyuncaklarla geliyor. Java Chip, Karamel, Matcha Cream ve nadir bulunan Birthday Confetti Ube’yi temsil eden bu yumuşak minikler, sürpriz kutuların içinde merak uyandıran bir deneyim vadediyor.

Sürpriz kutuların içinde hangi peluşun çıktığı kutu açılmadan belli olmuyor. Bu da tıpkı Pop Mart’ın Labubu figürleri ya da Jellycat’in sevimli peluşları gibi koleksiyon tutkusunu tetikliyor. Her bir “Sipling”, temsil ettiği içeceğin karakteristik özelliklerini taşıyor; pastel tonlarında giydirilmiş, yuvarlak gözlü ve dikilmiş gülümsemeleriyle dikkat çekiyor ve Labubu’nun yaramaz havasından çok, Jellycat’in tatlı dünyasını andırıyorlar.

Sürpriz kutu modeli, perakendede artık sıkça başvurulan bir strateji haline geldi. Sınırlı sayıda ürün ve sürpriz etkisi, tüketicilerin heyecan duygusunu ve satın alma motivasyonunu artırıyor. Starbucks’ın bu yeni serisi, aynı zamanda Frappuccino’nun 30. yılına denk gelen bir lansman. Kampanya kapsamında, serideki içecekler -sınırlı sayıda sunulan Ube aroması dahil- Asya’daki bazı şubelerde servis ediliyor.

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Starbucks Malaysia (@mystarbucks)'in paylaştığı bir gönderi

Her bir kutunun fiyatı RM69 (yaklaşık 16 ABD doları) olarak belirlenmiş ve yanında bir Grande boy Frappuccino da hediye ediliyor. Yani içeceğinden esinlenen peluşu alırken, aynı içeceği yudumlamak da mümkün. Kampanya şu anda Malezya’daki Starbucks şubelerinde devam ediyor ve hem sadık müşterilere keyifli bir deneyim sunuyor hem de markanın perakende hamlesine yeni bir boyut kazandırıyor.

Kaynak: DesignTaxi

featured Labubu
1 Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
2 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
3 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
4 Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
5 Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Güncel Haberler
Şirketlerin üretken yapay zeka yolculuğunda odaklanması gerek 4 temel alan...
Şirketlerin üretken yapay zeka yolculuğunda odaklanması gerek 4 temel alan…
Yiyecek içecek markaları neden "lip balm" çıkarıyor?
Yiyecek içecek markaları neden “lip balm” çıkarıyor?
"Süper app" rekabetinde kim önde?
“Süper app” rekabetinde kim önde?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Koç Okulları sosyal medyanın gündeminde: Yıllık eğitim ücreti 45 bin doları aştı...
Haberler
Koç Okulları sosyal medyanın gündeminde: Yıllık eğitim ücreti 45 bin doları aştı…
İrem Alimoğlu
29 Mayıs 2025
Trendyol ve Castle Investments, Ankara'da kurulacak veri merkezi için güçlerini birleştirdi
Haberler
Trendyol ve Castle Investments, Ankara’da kurulacak veri merkezi için güçlerini birleştirdi
Nafizcan Önder
28 Mayıs 2025
Bundle kullanıcıları Marketing Türkiye okumayı seviyor!
Haberler
Bundle kullanıcıları Marketing Türkiye okumayı seviyor!
Sena Tufan
22 Mayıs 2025
sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: "Geleceği sahiplen"
Haberler
sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: “Geleceği sahiplen”
İrem Alimoğlu
29 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.