
İş dünyasında haftanın atamaları (5-11 Temmuz)
Ömer Ertüm, Vodafone Türkiye’nin Kurumsal İletişim Müdürü oldu

Kurumsal iletişim alanında 25 yılı aşkın deneyime sahip olan Ömer Ertüm, Vodafone Türkiye’nin Kurumsal İletişim Müdürü olarak göreve başladı.
Yeni rolüyle birlikte, dijital geleceği inşa etme yolculuğunda Vodafone Türkiye’nin iletişim vizyonuna katkı sunmayı hedefleyen Ömer Ertüm, LinkedIn üzerinden yaptığı paylaşımında Vodafone Türkiye çatısı altında dijital bir gelecek inşa etmeye katkı sunmayı, insanları güçlendirmeyi, gezegeni korumayı ve güveni sürdürmeyi hedeflediğini belirtti. Ertüm, “Yeni başlangıçlara, öğrenmeye ve pozitif etki yaratmaya” hazır olduğunu ifade etti.
Kariyeri boyunca hem ulusal hem de uluslararası ölçekte büyük kurumların iletişim ve kurumsal ilişkiler stratejilerini yöneten Ömer Ertüm; kamu kurumları, STK’lar, medya, yatırımcılar ve hedef kitlelerle güçlü ve sürdürülebilir ilişkiler kurma konusundaki uzmanlığıyla tanınıyor. Kriz iletişiminden paydaş etkileşimine, medya ilişkilerinden sosyal sorumluluk projelerine kadar geniş bir yelpazede deneyime sahip olan Ertüm, aynı zamanda genç iletişimcilere gönüllü mentorluk desteği de veriyor.
Ertüm, Vodafone’a katılmadan önce Hepsiburada’da Kıdemli Kurumsal İlişkiler Müdürü olarak görev yapıyordu.
Epson Türkiye Ülke Müdürü Yalın Vanlıoğlu oldu

Yirmi yıldan uzun süredir baskı teknolojileri alanında çeşitli kurumlarda önemli pozisyonlarda görev alan Yalın Vanlıoğlu, Epson’un Türkiye Ülke Müdürü oldu.
Yalın Vanlıoğlu, Yıldız Teknik Üniversitesi’ndeki eğitiminin ardından profesyonel kariyerine Heidelberg’de başladı. 1997 yılında Goss International’a katılarak burada Grup Satış Müdürlüğü dahil olmak üzere birçok önemli görev üstlendi. 2011 yılında Xerox’ta Distribütör/Bayi kanalı Bölge Satış Müdürü olarak görev yapmaya başlayan Vanlıoğlu, satış, ürün analisti ekipleri ile birlikte yedek parça ve sarf malzemeleri satış ekiplerinin yönetim ve koordinasyonundan sorumlu oldu.
2014 yılında, baskı ve paketleme endüstrilerinin önde gelen tedarikçilerinden Flint Group’a Tabaka Ofset Ürünler Türkiye Ülke Müdürü olarak transfer olan Vanlıoğlu, 2017 yılında Türkiye ve Doğu Avrupa Bölge Müdürlüğü pozisyonuna terfi ederek satış, teknik ve operasyon ekiplerine liderlik etti.
Vanlıoğlu, 2018 – 2021 yılları arasında ofset ve dijital mürekkepler ile baskı kimyasalları alanında faaliyet gösteren Güney Kore merkezli KMI’da (Kwang Myung Ink) Türkiye ve Doğu Avrupa Bölge Satış ve İş Geliştirme Direktörü görevini üstlendi.
Epson’daki görevinden önce, endüstriyel ambalaj ve kâğıt çözümleri sunan Mondi Group’un Türkiye Ticaret Müdürü olarak görev yapan Yalın Vanlıoğlu, bu süreçte satış, iş geliştirme ve müşteri ilişkileri alanlarında önemli başarılara imza attı.
Epson Türkiye’deki yeni rolünde Vanlıoğlu’nun, şirketin büyüme stratejilerine liderlik etmesi ve sürdürülebilir teknolojilerin yaygınlaşmasına katkı sağlaması bekleniyor.
Yücel Karadeniz, Bilyoner’in Yeni CEO’su oldu

Bilyoner’de üst düzey bir atama gerçekleşti. 7 Temmuz 2025 itibarıyla Yücel Karadeniz, Bilyoner Genel Müdürü (CEO) olarak göreve başladı.
İstanbul Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Karadeniz, lisans eğitiminin ardından Boğaziçi Üniversitesi’nde Executive MBA programını tamamladı.
Profesyonel kariyerine 1988 yılında NETAŞ Ar-Ge’de Yazılım Mühendisi olarak başlayan Karadeniz, burada 11 yıl boyunca görev yaptı ve Yazılım Departman Müdürü pozisyonuna kadar yükseldi. 1999-2006 yılları arasında Turkcell Grup’ta katma değerli servisler ve Ar-Ge yönetimi alanlarında üst düzey görevler üstlendi. 2007-2013 döneminde, kurucuları arasında yer aldığı Turkcell Teknoloji şirketinde Ürün Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmalarını sürdürdü.
2014-2015 yıllarında E-Kent’te Teknoloji ve Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini üstlenen Karadeniz, 2016-2017 döneminde IBM Global Business Services çatısı altında danışmanlık ekibini yönetti. 2018-2019 yıllarında ETSTUR’da İcra Kurulu Üyesi ve Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev aldı.
2019-2023 yılları arasında sırasıyla BELBİM ve İSTTELKOM şirketlerinde Genel Müdürlük ve Yönetim Kurulu Üyelikleri görevlerinde bulunan Karadeniz, 2024-2025 döneminde çeşitli şirketlerin yönetim kurullarına ve tepe yöneticilerine strateji, teknoloji ve dijital dönüşüm alanlarında danışmanlık yaptı.
Yemeksepeti ve Yemeksepeti Pay’de yeni direktör atamaları
Yemeksepeti, iki yeni direktör atamasıyla stratejik kadrolarını güçlendirdi. Bu kapsamda Cengiz Yıldız, Yemeksepeti’nin fintek iştiraki olan Yemeksepeti Pay’de Financial Affairs Director (Mali İşler Direktörü) görevine getirilirken, Aygün Kılınç Sucuoğlu ise Yemeksepeti bünyesinde Finance Insights Director (Finansal Planlama ve Analiz Direktörü) pozisyonuna atandı.
Cengiz Yıldız, Yemeksepeti Pay Finans Direktörü olarak atandı

2021 yılında Yemeksepeti’ne katılan ve son olarak Yemeksepeti Pay’de Mali İşler Direktörü görevine atanan Cengiz Yıldız, şirkette daha önce Muhasebe, Vergi ve Bütçe & Raporlama Kıdemli Müdürü olarak görev yaptı. Yeni rolünde vergi, muhasebe, hazine, finansal operasyonlar, bütçeleme ve raporlama fonksiyonlarından sorumlu ekibe liderlik eden Yıldız, görevi kapsamında, GIB,TCMB, MASAK gibi kurumlarla olan ilişkileri ve mevzuata uyum süreçlerini yönetiyor. Kariyerine 2009’da başlayan Yıldız, Yemeksepeti’ne katılmadan önce KPMG Türkiye ve Mazars gibi önemli denetim ve danışmanlık firmalarında 11 yılı aşkın deneyim kazandı. Anadolu Üniversitesi İşletme bölümü mezunu olan Yıldız, Serbest Muhasebeci Mali Müşavir (CPA) unvanına sahip.
Aygün Kılınç Sucuoğlu, Finansal Planlama ve Analiz Direktörü oldu

Yemeksepeti’ndeki kariyerine Ocak 2016’da Bütçe ve Raporlama Uzmanı olarak başlayan Kılınç, sırasıyla Finans Yöneticisi, Finans Müdürü ve Kıdemli Finans Müdürü olarak görev aldı. Aygün Kılınç Sucuoğlu yeni görevinde finansal kontrol, finansal tahminleme, bütçeleme ve performans analizi süreçlerine liderlik ediyor ve iş birimlerine finansal bir bakış açısıyla stratejik planlama desteği sağlıyor.
Kılınç, daha önce şirket satın alma ve bölünme operasyonlarında deneyim kazandı. IFRS ve KGK mevzuatına uygun finansal raporlama, bağımsız denetim süreçleri ve bütçe planlama, finansal analiz alanlarında liderlik üstlendi. Akdeniz Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olduktan sonra Almanya’daki Technische Hochschule Nürnberg’de Uluslararası Finans ve Ekonomi alanında yüksek lisans yapmış olan Aygün Kılınç Sucuoğlu, kariyerinin önceki dönemlerinde Adidas ve Viessman gibi şirketlerin Almanya ofislerinde de görev aldı. Kılınç, Serbest Muhasebeci Mali Müşavir (CPA) ünvanına sahip.
Doğadan’ın Genel Müdürü Serhan Selek oldu

Türkiye’de 50 yıllık uzmanlığı ile bitki ve meyve çayı kategorisinin kurucu ve lider markası Doğadan’a genel müdür olarak Serhan Selek atandı.
Tüketicilerinin sağlıklı yaşam partneri olmayı kendine misyon edinen Doğadan’ın genel müdürü Serhan Selek oldu. Selek, Doğadan’ın Türkiye ve uluslararası pazarlarda büyümesine liderlik edecek.
Lisans eğitimini 2003 yılında Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme bölümünde tamamlayan Selek, kariyeri boyunca kişisel temizlik ve bakım ürünlerinden gıdaya farklı sektörlerde pazarlama alanında liderlik pozisyonlarında bulundu. Pepsico, Mondelez International, Evyap ve Danone gibi çok uluslu şirketlerdeki görevlerinin ardından 2022 yılında Pazarlama Direktörü olarak Doğadan’a katıldı.
2022-2024 yılları arasında uzun vadeli şirket stratejisinin şekillendirilmesine liderlik eden Serhan Selek, görevine Doğadan Genel Müdürü olarak devam edecek.
Ali Has, Paratim’e Yönetim Kurulu Üyesi olarak atandı

Paratim, finans sektöründe 25 yılı aşkın deneyimiyle tanınan Ali Has’ı Yönetim Kurulu Üyesi olarak kadrosuna dahil etti. İç denetim, bilgi teknolojileri ve operasyonel risk yönetimi konularında derin uzmanlığıyla öne çıkan Has, Paratim’in yönetim süreçlerine stratejik katkı sunacak.
İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümünden 1994 yılında mezun olan Ali Has, kariyer yolculuğuna TEB – BNP Paribas çatısı altında, iç denetim alanında başladı. İç denetim ekiplerine liderlik ettiği dönemde Boğaziçi Üniversitesi’nde Executive MBA programını tamamlayan Has, 10 yılı aşkın sürede yurt içinde ve yurt dışında birçok denetim faaliyeti yürüttü. 2011 yılında Turkland Bank’e transfer olan Ali Has, burada önce Teftiş Kurulu Başkanı olarak, ardından Bilgi Teknolojileri ve Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yaptı. 25 yıllık kariyerinde Türkiye’nin yanı sıra Hollanda, İsviçre ve Tayvan’da yürüttüğü denetimlerle uluslararası deneyim kazanan Has, kurumsal yönetim uygulamalarının gelişimine de aktif katkı sundu. Finans sektöründe iç denetim, kurumsal yönetişim, bilgi teknolojileri ve regülasyon konularında uzmanlaşmış bir finans profesyoneli olan Ali Has, aynı zamanda Uluslararası İç Denetçiler Enstitüsü (IIA) tarafından verilen Certified Internal Auditor (CIA) sertifikasına sahiptir.
Siaflex’te Eser Esen üst düzey yönetici olarak atandı

Siaflex ve Elsa Teknoloji Grubu, bölgesel ve küresel büyüme hedefleri doğrultusunda yönetim kadrosunu deneyimli bir isimle güçlendirdiğini duyurdu. Bilişim teknolojileri sektöründe 28 yıllık tecrübeye sahip Eser Esen, grubun yönetim ekibine katılarak şirketin stratejik satış ve büyüme operasyonlarının liderliğini üstlendi.
Eser Esen, son olarak Hewlett Packard Enterprise (HPE) bünyesinde Türkiye, Balkanlar ve Orta Asya bölgelerinde Bulut Servisleri ve Yönetilen Hizmetlerden Sorumlu Satış Lideri olarak görev yapmıştı. Eser Esen, bu görevi süresince, çok uluslu kurumsal müşterilerle yürüttüğü dijital dönüşüm projeleri, yüksek hacimli satış hedeflerine ulaşılması ve yeni nesil servis modellerinin pazara sunulması konularında önemli katkılar sağladı.
Yeni görevinde Esen, Siaflex ve Elsa Teknoloji Grubu’nun bulut servisleri, yapay zeka ve otomasyon, siber güvenlik ve yönetilen hizmetler gibi stratejik odak alanlarında satış operasyonlarını yönetecek. Ayrıca, şirketin çözüm portföyünü bölgesel pazarlarda konumlandırarak müşteri ekosistemini genişletme sorumluluğunu da üstlenecek. Esen, grubun orta ve uzun vadeli vizyonuna uygun olarak yeni iş modelleri geliştirmek ve stratejik ortaklıkları derinleştirmek gibi öncelikli hedeflerde de aktif rol alacak.
Bayer’de MENAT Bölgesi Bilgi Teknolojileri Liderliğine Ali Pala atandı

Uzun yıllardır bilgi teknolojileri alanında önemli sorumluluklar üstlenen Bayer Türkiye, İran ve Orta Doğu Bilgi Teknolojileri Direktörü Ali Pala, 1 Temmuz 2025 itibarıyla Orta Doğu, Kuzey Afrika, Türkiye ve İran’dan (MENAT) Sorumlu Bölge Bilgi Teknolojileri Lideri oldu. Yeni görevinde sorumluluk alanı 16 ülkeden 21 ülkeye çıkan Pala, bölgesel bilgi teknolojileri ekibiyle birlikte Bayer’in stratejik hedeflerine katkı sunmayı sürdürecek.
İstanbul Üniversitesi Ön Asya Arkeolojisi Bölümü mezunu olan Ali Pala, Marmara Üniversitesi’nde Bilişim Teknolojileri bölümünde yüksek lisansını tamamladı. Bilgi teknolojileri alanında 25 yıldan fazla deneyime sahip olan Pala, bugüne dek birçok bilgi teknolojileri dönüşüm sürecine liderlik etti; özellikle dijital dönüşüm, bilgi teknolojileri servis yönetimi gibi alanlarda başarılı çalışmalar gerçekleştirdi.
Daha önce Bayer Türkiye’de IT Altyapı Müdürü, Operasyon Müdürü ve Bilgi Güvenliği Yöneticisi olarak da görev yapan Ali Pala, geçmişte Bayer Almanya’da ve Marsh Sigorta Brokerliği’nde bilgi teknolojileri alanında çeşitli pozisyonlarda yer aldı.