
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Reklam sektörünün deneyimli ismi Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü olarak göreve başladı.
Reklamcılık ve pazarlama iletişimi alanında 30 yıla yaklaşan deneyimiyle sektörün önde gelen profesyonellerinden Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü olarak atandı. Kırımlı, stratejik yönetim becerisi, ajans liderliği geçmişi ve girişimcilik tecrübesiyle derneğin dönüşüm vizyonuna liderlik edecek.
Kariyerine 1992 yılında Şekerbank’ta başlayan Kırımlı, ardından Türk Hava Yolları’nda protokol ve kurumsal iletişim sorumluluğu üstlendi. 2001-2008 yılları arasında McCann Erickson’da Müşteri İlişkileri ve Yeni İş Geliştirme Direktörü, sonrasında Medina Turgul DDB Grubu’nda Büyüme ve İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yaptı. 2012-2020 yılları arasında ise MullenLowe İstanbul’da İcra Kurulu Başkan Yardımcılığı ve Yönetim Kurulu Üyeliği yaptı.
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği çatısı altında sektörel dayanışmayı ve gelişimi destekleyen projelere öncülük etmeyi; genç yeteneklerin desteklenmesi, sektörel etik değerlerin güçlendirilmesi ve dijital dönüşüm süreçlerinin hızlandırılmasını hedefliyor. Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Burcu Özdemir yaptığı açıklamada, “Şerife Kırımlı’nın derneğimizin 40. yılına girerken aramıza katılmasından dolayı büyük mutluluk duyuyoruz. Kendisi, hem ajans yönetimi hem de çok disiplinli projelerdeki deneyimiyle sektörümüz için değerli bir lider olacak” ifadelerine yer verdi.