Reklam sektörü artık tek çatı altında: “Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)”

Dijital pazarlama iletişiminde yaşanan teknolojik gelişmeler ve hızlı değişimler, bu alanın sağlıklı gelişimi, güvenli internet…

Genç Kristal Yaratıcılık Yarışması rekor katılımla sonuçlandı

Reklamcılar Derneği (RD) öncülüğünde, Reklamcılık Mesleki Araştırma Geliştirme ve Eğitim Vakfı (RV) tarafından bu yıl…

Effie’ler sahiplerine kavuştu

Reklamcılar Derneği (RD) ve Reklamverenler Derneği’nin (RVD) Effie Worldwide Inc. iş birliğiyle düzenlediği”, en etkin…

Reklam sektörü ekonomiye paralel olarak büyümeli

Ülkemizde medya yatırımlarının gayrı safi milli hasıla içindeki oranı binde 0.22 seviyelerinde. Bu oran en…

“Hedefimizde sektörü büyütmek var”

Olağan Genel Kurul toplantısında yapılan seçimlerle Reklamcılar Derneği’nin (RD) 17. Dönem Yönetim Kurulu Başkanı Volkan…

2018 Medya ve Reklam Yatırımları Raporu açıklandı

Reklamcılar Derneği’nin 2018 Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre; toplam medya yatırımları bir önceki yıla…