15 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
Haberler

TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor

Nafizcan Önder
19 Haziran 2025
1 dk okuma

Çin merkezli e-ticaret devi TEMU, Türkiye pazarına resmen giriş yaptı. Şirket, yerelleşme stratejisi kapsamında İstanbul’daki operasyon üssüyle birlikte “1 iş gününde teslimat” hizmetini başlatırken; faturalandırma sistemini de Türkiye’ye taşıdı.

Dünya genelinde e-ticaret alanında dikkat çeken hızlı büyümesiyle öne çıkan Çin merkezli TEMU, Türkiye pazarına güçlü bir giriş yaptı. “Artık Türkiye’deyiz” sloganıyla duyurulan lansmanla birlikte şirket, Türkiye operasyonlarında “1 iş gününde teslimat” modeline geçti.

İstanbul’da kurduğu operasyon merkeziyle yerel depo sistemine geçen TEMU, böylece siparişleri doğrudan Türkiye içinden göndermeye başladı. Bu adım yalnızca teslimat süresini kısaltmakla kalmıyor; aynı zamanda gümrük vergilerinden doğan maliyetleri de azaltarak rekabet avantajı sunuyor.

TEMU’nun Türkiye’ye özel yerelleşme stratejileri bununla da sınırlı değil. 2024’ün son çeyreğinden itibaren ödemeleri İrlanda-Dublin merkezli yapı yerine, Türkiye’de kurulan bir şirket aracılığıyla gerçekleştirmeye başlayan platform, faturalandırmayı da bu yeni yapı üzerinden yapacak. Böylece Türk kullanıcılar, alışverişlerinde hem daha hızlı hem de daha şeffaf bir deneyim yaşayacak.

Pazara girişini promosyonlarla da destekleyen TEMU, ilk siparişte ücretsiz kargo ve indirim gibi kampanyalarla dikkat çekiyor. Şirketin mobil uygulaması ve sosyal medya kanallarında yürüttüğü “Türkiye’deyiz” temalı tanıtımlar da geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyor.

TEMU’nun Türkiye pazarına girişi, yalnızca bir e-ticaret oyuncusunun daha sahaya inmesi anlamına gelmiyor; aynı zamanda dijital ticaretteki rekabet dinamiklerini kökten değiştirebilecek bir kırılma anına işaret ediyor. “1 iş gününde teslimat”, yerel faturalandırma ve agresif fiyatlandırma gibi stratejiler, hem mevcut pazaryerleri için baskı unsuru olacak hem de tüketici beklentilerini yeniden şekillendirecek. Bu adım, global oyuncuların sadece dijital değil, operasyonel anlamda da lokalize olma zorunluluğunu hatırlatırken; pazarlama evreninde de kullanıcı kazanım stratejilerinin artık hız, maliyet ve güven temelli yeni bir eşikte yarışacağını gösteriyor.

featured temu
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Asgari ücret 2026'da ne kadar olacak?
Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak?
3 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
4 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
5 Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Güncel Haberler
TVekstra, "Best Advertising Innovation Using HbbTV" ödülünü kazandı
TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

2025 e-posta pazarlama trendleri...
Haberler
2025 e-posta pazarlama trendleri…
Sena Tufan
20 Eylül 2025
Yerel basın eriyor: 13 yılda 349 gazete kapandı!
Haberler
Yerel basın eriyor: 13 yılda 349 gazete kapandı!
Nafizcan Önder
7 Ekim 2025
"Çocuk kozmetik markaları"nın sayısı artıyor. Sektörün yenisi: Yes Day
Haberler
“Çocuk kozmetik markaları”nın sayısı artıyor. Sektörün yenisi: Yes Day
Sena Tufan
23 Eylül 2025
Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Haberler
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
İrem Alimoğlu
2 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.