19 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Haberler

Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!

Sena Tufan
13 Haziran 2025
2 dk okuma

Sporun daha fazla kişiye ulaşmasını hedefleyen Decathlon, Slovakya merkezli bir girişim olan YourLOX ile iş birliği yaparak yeni bir projeye imza attı. Akıllı spor dolabı konseptiyle dikkat çeken bu sistem sayesinde, parklarda ve spor alanlarında herkes ücretsiz ekipman kiralayabilecek.

Proje kapsamında LOX adı verilen akıllı dolaplar, şehrin belirli noktalarına yerleştirildi. Kullanıcılar, YourLOX uygulaması üzerinden istedikleri ekipmanı 90 dakika boyunca ücretsiz olarak ödünç alabiliyor. Ekipmanlar, dolabın bulunduğu yere göre özel olarak seçiliyor. Örneğin, bir parkta futbol topu veya badminton seti, spor alanlarında ise kettlebell ve direnç lastikleri gibi malzemeler bulunuyor. Decathlon, ekipmanların bakımını ve yenilenmesini sağlıyor.

Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!

Slovakya ve Macaristan’da başarıyla uygulanan proje, şimdi Çek Cumhuriyeti’nde hayata geçiyor. İlk aşamada Prag (Pankrác Central Park ve Podolí çok amaçlı saha) ve Brno’da (baraj bölgesi) olmak üzere üç noktada hizmet verecek.

Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!

“Spora engel tanımıyoruz”

Decathlon Çek Cumhuriyeti Müşteri Deneyimi Lideri Jan Černý, “YourLOX ile birlikte sporu daha erişilebilir hale getiriyoruz. Amacımız, her yaştan insanın spor yapmasını kolaylaştırmak. Artık parka gittiğinizde yanınızda ekipman götürmenize gerek yok!” diyerek projenin önemini vurguladı.

Bu yeni sistem, şehir hayatında spor yapmayı teşvik ederek sağlıklı bir toplum oluşturmayı hedefliyor. Yakın gelecekte daha fazla şehirde hizmet vermesi bekleniyor.

Decathlon, Microsoft’un mavi ekranını açık hava kampanyasına dönüştürdü: “Kesinti mi? Dışarı çıkın…”

Decathlon featured
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
3 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
4 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
5 IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
Güncel Haberler
Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör...
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör…
Markalar, Z kuşağının 2010'lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
Markalar, Z kuşağının 2010’lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Golden Drum 2025'in sonuçları açıklandı... TBWA Istanbul'a tam 9 ödül!
Haberler
Golden Drum 2025’in sonuçları açıklandı… TBWA Istanbul’a tam 9 ödül!
Nafizcan Önder
5 gün önce
Yeni nesil markalaşma: The Magnum Ice Cream Company Türkiye’nin Social-First yolculuğu
Haberler
Yeni nesil markalaşma: The Magnum Ice Cream Company Türkiye’nin Social-First yolculuğu
Advertorial
22 Ağustos 2025
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
Haberler
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
İrem Alimoğlu
6 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.