2 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Uludağ'a bir "Erikli" kadar uzaksın

Uludağ’a bir “Erikli” kadar uzaksın

Nafizcan Önder
30 Mayıs 2025
2 dk okuma

Erikli, yeni reklam filmiyle doğaya duyduğu saygıyı yeniden gözler önüne seriyor. Lezzetinin kaynağı Uludağ’ın doğal mirasını koruma sorumluluğuyla hareket eden Erikli, en benzersiz deneyimlerin doğada olduğuna inanarak izleyicileri Uludağ’ın eşsiz doğasındaki benzersiz anlarla buluşturuyor.

Erikli yeni reklam kampanyasıyla günlük hayatında benzersiz anlar arayanlara doğallığın zirvesinde bir yolculuk vadediyor. Şehir hayatında özlemini duyduğumuz eşsiz doğanın “bir Erikli uzağında’’ olduğunu etkileyici bir dille anlatıyor. 

Erikli’nin yenilenen görsel dünyasının da ekranlara yansıdığı sahneler, markanın özünde var olan doğa sevgisi ve sorumluluk bilincini somut şekilde ortaya koyuyor.

Yönetmen Sir Fred’in dokunuşlarını taşıyan Punch BBDO imzalı film, şehir yaşamında erişilmez görünen doğanın aslında bir Erikli uzağında olduğunu içten ve etkileyici bir şekilde hissettiriyor. NORR Film prodüksiyonuyla hayata geçirilen film, her karesinde izleyicileri Uludağ’ın doğasındaki benzersiz atmosferle bir araya getiriyor. 

Çekimler doğaya saygılı prodüksiyon anlayışıyla tamamlandı

Erikli’nin doğaya duyduğu saygının bir yansıması olarak filmin tüm prodüksiyon aşamaları da sürdürülebilirlik ilkelerine uyumlu şekilde planlandı. Bu kapsamda; doğal ışık kullanımı artırılarak yapay aydınlatma ihtiyacını en aza indirildi, atıklar ayrıştırıldı ve geriş dönüşüm sistemlerine geri kazandırıldı, storyboard ve senaryo gibi fiziksel dokümanlar QR koda entegre ederek kağıt kullanımı azaltıldı, yeniden şarj edilebilir bataryalar kullanılarak enerji verimliliği artırıldı, dengeli ve sağlıklı beslenme seçenekleri sunarak sürdürülebilir yaşam anlayışı desteklendi. 

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Erikli
Reklamveren Yetkilileri: Gizem Kartal, Merve Şenel, Alihan Eren, Melike Güleli, Betül Beşel
Reklam Ajansı: PUNCH BBDO
Creative Partner: Ali Musa Paça
CCO: Arkın Kahyaoğlu
CSO: Yelda Aktuna
Genel Müdür Yardımcıları: Gülin Erdoğan, Koray Öztürk
Strateji Direktörü: Selin Aktaş Çam
Stratejist: Melisa Bakar
Yönetici Kreatif Direktör: Erçin Sadıkoğlu
Yaratıcı Ekip Liderleri: Ceren Demir, Kaan Topaloğlu
Yaratıcı Ekip: Emre Ünaylı, Aslı Filis, Tuğba Yavuz, Eray Kaçar, Müzeyyen Yıldız, Miraç Son, Kahraman Berk Gül
Müşteri İlişkileri: Aylin Acar, Polat Emre Çırganış, Özge Mandacıoğlu, Simay Tekin
Grafik: Ozan Küme, Erhan Özden

Marka Prodüksiyon Danışmanı: Hilal Erdebil
Yönetmen: Sir Fred/ NORR Film
Prodüktör: Kardaş Divanoğlu
Müzik: Nuno Malo

Fotoğraf: Bora Sübakan / PPR İSTANBUL
Prodüktör: Orhan Özkırım

Erikli Punch BBDO
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Haberler
Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
Haberler
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Haberler
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
ALJ Türkiye, sattığı her otomobil için 10 fidan dikecek. Hedef yılda 1.4 milyon fidanı!
Haberler
ALJ Türkiye, sattığı her otomobil için 10 fidan dikecek. Hedef yılda 1.4 milyon fidanı!
Günseli ÖZEN
26 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.