
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
Warner Bros. Discovery, New York’ta gerçekleştirdiği Upfront sunumunda, şirketin dijital yayın platformu Max markasının, bu yaz itibarıyla HBO Max’e dönüşeceğini duyurdu.
WBD’nin dijital yayın platformu son iki yılda yaklaşık 3 milyar dolarlık kârlılık dönüşü sağlayarak büyük bir ivme kazandı. Geçtiğimiz yıl içinde 22 milyon yeni abone ile küresel ölçekte büyüyen platform, 2026 sonuna kadar 150 milyon aboneyi aşma yolunda ilerliyor.
HBO markasının yeniden HBO Max adıyla hizmete dönmesi, platformun sunduğu deneyimi daha da ileri taşımayı hedefliyor. Bu değişim aynı zamanda WBD’nin strateji ve yaklaşımını cesurca geliştirme kararlılığının, izleyici verileri ve içgörülerine dayalı olarak hareket etme yaklaşımının da bir göstergesi olarak değerlendiriliyor.
Warner Bros. Discovery Başkanı ve CEO’su David Zaslav, konuyla ilgili şunları söyledi: “Küresel dijital yayın servisimizin güçlü şekilde büyümesi, programlarımızın kalitesi etrafında şekillendi. Bugün, medyada en yüksek kaliteyi temsil eden HBO markasını geri getirerek bu büyümeyi önümüzdeki yıllarda daha da hızlandırmayı hedefliyoruz.”
Streaming Başkanı ve CEO’su JB Perrette ile HBO ve Max İçerik Başkanı ve CEO’su Casey Bloys, yaklaşan değişim hakkında daha fazla detay paylaştılar. Perrette, “Bizi özel kılan şeye odaklanmaya devam edeceğiz – evdeki herkes için her şeyi değil, yetişkinler ve aileler için özgün ve kaliteli içerikler sunuyoruz. Bu tartışmalı bir konu değil – içeriklerimiz gerçekten fark yaratıyor” derken; Bloys da “İzlediğimiz rota ve yakaladığımız güçlü ivme ile birlikte, HBO Max’in mevcut tüketici vaatlerimizi çok daha iyi temsil ettiğine inanıyoruz. Ve açıkça şu sözü veriyoruz: sunacağımız içerikler eşsiz olacak ve – HBO’da yıllardır söylediğimiz gibi – izlemeye değer olacak” diye belirtti.