20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Çay her şeyi çözer"
Haberler

“Çay her şeyi çözer”

Sena Tufan
16 Mayıs 2025
1 dk okuma

Pepsi Lipton International, adam&eveDDB ile birlikte popüler soğuk çay markalarından biri olan Lipton Ice Tea için yeni küresel marka platformu “Tea Changes Everything”i (Çay her şeyi değiştirir) hayata geçirdi. Platform, çayın ferahlatıcı ve pozitif etkisini odağına alarak, markayı geniş içecek pazarında daha güçlü ve ayırt edici bir konuma taşımayı amaçlıyor.

Kampanya, “Pirates” (Korsanlar) adlı eğlenceli bir filmle başlıyor. Filmde, genellikle asık suratlı ve korkutucu olan deniz korsanları, Lipton Ice Tea’nin tazeleyici lezzetiyle tanışınca beklenmedik şekilde neşeleniyor. Tiny Tim’in ikonik şarkısı “Livin’ in the Sunlight, Lovin’ in the Moonlight” eşliğinde, kötü niyetlerinden vazgeçip coşkulu bir partiye katılıyorlar. Film, basit bir içeceğin bile ruh halini nasıl tamamen değiştirebileceğini mizahi bir dille anlatıyor.

Lipton Ice Tea’nin yeni marka kimliğinin önemli bir parçası olan ve Design Bridge iş birliğiyle geliştirilen “Lipting” de kampanyada öne çıkıyor. Yükselen bir pembe parmak hareketi ve eşlik eden ikonik “ting” sesiyle dikkat çeken bu imza, Lipton’un neşeli ve iyimser ruhunu yansıtıyor. Marka, bu yaratıcı dokunuşla tüm iletişimlerinde güçlü bir fark yaratmayı amaçlıyor.

Pepsi Lipton’un Küresel Pazarlama Direktörü April Redmond, kampanyayla ilgili şunları söyledi: “Bu yeni platform, çayın ferahlatıcı ve yükseltici etkisinden ilham alıyor. Tüketicilerin daha pozitif ve hoşgörülü içecekler arayışında olduğu bir dönemde, Lipton’un bu güçlü hikayesini paylaşmaktan büyük heyecan duyuyoruz.”

Kampanya, Avrupa’dan başlayarak küresel çapta televizyon, sinema, dijital video ve açık hava mecralarında geniş bir yelpazede yer alacak. Ayrıca sosyal medya, PR çalışmaları, marka iş birlikleri, satış noktası uygulamaları ve özel ambalaj tasarımlarıyla da desteklenecek.

Kaynak: Creative Salon

featured Lipton
1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
4 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
5 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Güncel Haberler
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek...
Haberler
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Haberler
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Nafizcan Önder
21 Ekim 2025
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Haberler
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Haberler
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Nafizcan Önder
25 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.