2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Coca-Cola ikonik cam şişesinin 110. yaşını gölgelerle kutluyor!
Haberler

Coca-Cola ikonik cam şişesinin 110. yaşını gölgelerle kutluyor!

Sena Tufan
24 Nisan 2025
2 dk okuma

110 yıllık tasarım mirasını kutlayan Coca-Cola, şişesinin efsanevi silüetini yaz mevsiminin gölgeleriyle buluşturuyor.

Coca-Cola, cam şişesinin 110. yıl dönümünü kutlamak için WPP Open X imzalı “Gölgeler” (Shadows) kampanyasını başlattı. Açık hava kampanyasında, markanın ikonik şişe formunun gölgeleri gündelik manzaralara yerleştirildi.

Coca-Cola ikonik cam şişesinin 110. yaşını gölgelerle kutluyor!

Kampanya görsellerinde Coca-Cola şişelerinin siluetleri bir havuzun yüzeyindeki yansımada, çimlerin üzerindeki gölgede ve güneş ışığı alan fayanslarda karşımıza çıkıyor. Bu minimal ama etkileyici yaklaşım, markanın görsel kimliğinin ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha kanıtlıyor.

Nisan ayı boyunca İngiltere, Belçika, Danimarka ve Almanya’daki açık hava mecralarında ve dijital platformlarda boy gösterecek olan kampanya, özellikle teknolojik bir yenilik sunuyor: Dijital billboard’larda sergilenen şişe gölgeleri, gün boyunca güneşin hareketine göre değişiyor ve gerçek zamanlı etkileşim yaratıyor.

Coca-Cola ikonik cam şişesinin 110. yaşını gölgelerle kutluyor!

Zamansız tasarımın kutlaması

Coca-Cola’nın Global Yaratıcı Strateji ve İçerik Başkan Yardımcısı Islam ElDessouky kampanyayla ilgili şunları söyledi: “Bu önemli yıldönümü, klasik Coca-Cola cam şişesinin anlamını vurguluyor. Şişemiz, markamızın ruhunu yansıtan bir tasarım ikonu. Bu kampanya, Coca-Cola şişesini canlı arka planlarla birlikte yakalayarak, Coca-Cola’nın her mevsim getirdiği zamansız ferahlık ve neşeyi hatırlatıyor.”

Kampanya, Ogilvy UK liderliğinde, EssenceMediaCom ve VML Berlin’in desteğiyle WPP Open X tarafından geliştirildi. Ogilvy UK’nin Yaratıcı Direktörü Jules Chalkley ise şu değerlendirmelerde bulundu: “Coca-Cola şişesi sadece bir biçimden ibaret değil; kolektif hafızamıza kazınmış bir sembol. ‘Gölgeler’, markanın ikonik yapısının güzel bir kutlaması ve Coca-Cola’nın neşe, ferahlık ve zamansız çekiciliğinin güçlü bir hatırlatıcısı.”

Kaynak: AdAge

En etkili kampanyalar Effie Türkiye’de ödüllendirildi

coca cola featured
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Haberler
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Nafizcan Önder
21 Haziran 2025
Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Araştırma
Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Nafizcan Önder
28 Haziran 2025
RTÜK’ten yayıncılık tarihine geçen ceza: Sözcü TV yayını 10 gün durduruldu...
Haberler
RTÜK’ten yayıncılık tarihine geçen ceza: Sözcü TV yayını 10 gün durduruldu…
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Haberler
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Marketing Türkiye
20 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.