12 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

ING Bank iletişiminde yeni bir dönem başlıyor

Marketing Türkiye
31 Mayıs 2012
2 dk okuma

ING Bank’ın tasarruf odaklı yeni reklam kampanyası yayınlanmaya başladı. Samimi ve müşteri odaklı bir yaklaşım sergilemeyi amaçlayan kampanya, özellikle aslan karakteri ve “paran burada değerli” sloganıyla dikkat çekiyor. Mevduat ve tasarruf konusunda uluslararası ölçekte ciddi bir birikime sahip ING Bank, bu kampanyayla sektöründeki iddiasını pekiştirmeyi, özellikle tasarruf alanında uzun vadede “ilk akla gelen tasarruf bankası” konumuna gelmeyi hedefliyor. ING Turuncu Hesap ve ING Günlük gibi fark yaratan ürünlerin tek tek tanıtılacağı kampanya, bu strateji doğrultusunda, bankanın marka kimliğini ve vaadini netleştirmeyi, müşterileriyle duygusal bağlarını güçlendirmeyi amaçlıyor.

ING Bank olarak yeni bir imajla kamuoyunun karşısına çıktıklarını belirten Marka Stratejisi ve Pazarlama İletişimi Direktörü Seçil Refik, yeni dönem iletişim stratejileri hakkında şu bilgileri paylaştı: “ING Bank olarak paranın verimli kullanılmasını da tasarruf çerçevesinin içinde görüyoruz ve verimliliğin doğru zamanda doğru iş yapmak olduğunu düşünüyoruz. Bu paralelde, mevduattan kredilere bütün bankacılık hizmetlerinde müşteriden yana, taze çözümler üreten bir banka olarak, ‘paran burada değerli’ sloganıyla herkesi parasını daha bilinçli ve verimli kullanmaya davet ediyoruz. Müşterilerimizi işimizin kalbine koyduğumuz için önceliğimiz tasarruf olarak da adlandırabileceğimiz, paralarının verimliliğini arttırmak. Müşterilerimize verimlilik sağlayan, ihtiyaçlarını anlayan, samimi teklifler sunabilmemiz için ürün lansmanlarında olmazsa olmaz kriterlerimiz var: fark yaratan, yenilikçi, şaşırtıcı, şeffaf ve ulaşılabilir ürünler. Sadece ürünlerimizle değil, iletişim dilimizle de samimiyeti, yalınlığı ve şeffaflığı sağlayarak değişime öncülük etmek istiyoruz. Biz banka olarak müşterilerimize; “başkalarında aramayın çünkü yok” diyecek kadar da iddialıyız. Yeni reklam karakterimiz aslanımız ile bundan sonra müşterilerimize tasarruf yapmanın yollarını hep mütevazi ve sıcak bir dille anlatmaya devam edeceğiz.” Aslan ING Bank’ın iyi niyet “büyükelçi”si Kampanyada kullandıkları sevimli aslan karakterini “ING Bank’ın iyi niyet büyükelçisi” olarak niteleyen Seçil Refik aslanla ilgili merak edilen detayları da paylaştı: “Paran burada değerli derken duygusal bir bağ kurmak da önemli. Bu bağ için kendi kahramanımızı kendimiz yaratmak istedik. Bizden biri olmalıydı. Sadece çocukların görebildiği bu aslan karakteri, ING Bank’ın global logosundaki aslandan esinlenilerek, Türkiye için özel olarak yaratıldı. Bankanın “iyi niyet büyük elçi”sinin görevi, insanlara ING Bank’ın sunduğu kazandıran hizmetleri, özel avantajları hatırlatmak.”

Uzun soluklu bir iletişim platformu olarak tasarlanan kampanyanın 2,5 metrelik turuncu aslan karakteri kısa sürede ilgi odağı oldu. Yaratıcı fikri UltraRPM tarafından geliştirilen aslanın karakter tasarımı Portekizli sanatçı Jose Alves da Silva’nın imzasını taşıyor. Karakterin 3D üretimi ise Hollywood yapımlarına karakterler üreten, İsveçli dünyaca ünlü Effekt Studio tarafından animatronics tekniği ile altı haftada gerçekleştirildi.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
4 Uber, Trendyol GO'yu satın aldı
Uber, Trendyol GO’yu satın aldı
5 Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Güncel Haberler
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
İletişim sektörü, Kocaeli'de öğrencilerle bir araya gelecek!
İletişim sektörü, Kocaeli’de öğrencilerle bir araya gelecek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Dubai'nin değil bu ülkenin çikolatası"
Haberler
“Dubai’nin değil bu ülkenin çikolatası”
Nafizcan Önder
6 Mart 2025
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Haberler
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Sena Tufan
2 gün önce
İş dünyasında haftanın atamaları (22 Mart - 4 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (22 Mart – 4 Nisan)
Nafizcan Önder
4 Nisan 2025
Türkiye’nin gençlik paradoksu: Göçmen olmak mı, göçmen karşıtı olmak mı?
Haberler
Türkiye’nin gençlik paradoksu: Göçmen olmak mı, göçmen karşıtı olmak mı?
Hüseyin Tapınç
1 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.