17 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Autorola 28 yıl sonra logosunu ve görsel kimliğini yeniliyor
Haberler

Autorola 28 yıl sonra logosunu ve görsel kimliğini yeniliyor

Marketing Türkiye
11 Şubat 2025
2 dk okuma

Autorola Group, 28 yıl aradan sonra logosunu ve kurumsal kimliğini yenileyerek marka tarihinde önemli bir dönüm noktasına imza attı. Şirketin yeni görsel kimliği vizyonunu, inovasyona verdiği önemi ve global ölçekteki büyümesini daha güçlü bir şekilde yansıtıyor.

1996 yılında Danimarka’da online araç açık artırmalarında öncü bir girişim olarak kurulan Autorola, bugün 20’den fazla ülkede ve beş kıtada faaliyet gösteren kullanılmış araç yeniden pazarlama, filo yönetimi ve otomotiv yazılım çözümleri alanlarında lider bir global marka konumunda bulunuyor. Teknoloji ve dijital dönüşüm odaklı yapısıyla sektörün geleceğine yön veren şirket, yeni marka kimliğiyle bu dönüşümü daha da ileriye taşımayı hedefliyor.

Autorola’nın orijinal logosunda yer alan ve köpekbalığı yüzgecini andıran ikonik kırmızı ‘R’ harfi, şirketin Avrupa pazarını fethetme hedefini simgeliyordu. Yeni tasarım ise şirketin Danimarka’da online araç açık artırmalarında öncü bir girişimden, otomotiv sektörünün farklı iş alanlarında yenilikçi dijital çözümler sunan küresel bir lidere dönüşümünü yansıtıyor.

Yeni görsel kimlik, 5 Şubat 2025 tarihinde Autorola’nın dijital platformlarında resmi olarak lanse edildi ve önümüzdeki aylarda tüm temas noktalarında kademeli olarak uygulanacak.

2025’te Autorola’yı yansıtan bir görsel kimlik

Autorola 28 yıl sonra logosunu ve görsel kimliğini yeniliyor
Oğuzhan Saygı
Autorola Türkiye Genel Müdürü

Autorola Türkiye Genel Müdürü Oğuzhan Saygı, bu değişimin şirketin geleceğe yönelik vizyonuyla örtüştüğünü belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Autorola, inovasyon ve dijital çözümlerle otomotiv sektörüne değer katmaya devam ediyor. Yeni logomuz ve görsel kimliğimiz, şirketimizin bugünkü konumunu ve geleceğe yönelik hedeflerini daha güçlü bir şekilde temsil ediyor. Türkiye’de de müşterilerimize sunduğumuz yenilikçi çözümlerle sektördeki dönüşümün öncüsü ve pazar yapıcısı olmaya devam edeceğiz.”

Bu değişim, Autorola’nın üç ana iş birimi olan Marketplace, Solutions ve Indicata arasındaki bağı  daha da güçlendirmeyi ve ana markayı daha modern, profesyonel ve küresel ölçekte tanınabilir hale getirmeyi hedefliyor.

Autorola featured
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
4 Her 3 gençten 1'i ne eğitimde ne istihdamda!
Her 3 gençten 1’i ne eğitimde ne istihdamda!
5 Ezberleri bozan ING Türkiye’nin özgürlükçü bankacılık vizyonu
Ezberleri bozan ING Türkiye’nin özgürlükçü bankacılık vizyonu
Güncel Haberler
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
Nestlé’nin 70 yaşındaki başkanı Paul Bulcke, skandal sonrası koltuğunu erken bırakıyor
Nestlé’nin 70 yaşındaki başkanı Paul Bulcke, skandal sonrası koltuğunu erken bırakıyor
Japonya Altes Prensesi Mikasa'dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Japonya Altes Prensesi Mikasa’dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

OpenAI’dan kritik adım: ChatGPT’ye ruh sağlığı kalkanı geliyor
Haberler
OpenAI’dan kritik adım: ChatGPT’ye ruh sağlığı kalkanı geliyor
Nafizcan Önder
2 hafta önce
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası...
Haberler
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası…
Sena Tufan
2 hafta önce
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Haberler
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
İrem Alimoğlu
5 Temmuz 2025
Nvidia, piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaşan ilk şirket oldu
Haberler
Nvidia, piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaşan ilk şirket oldu
İrem Alimoğlu
10 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.