4 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
bitaksi'de yeni dönem: Yenilenen logo ve gelişen ulaşım seçenekleri
Haberler

bitaksi’de yeni dönem: Yenilenen logo ve gelişen ulaşım seçenekleri

Advertorial
17 Aralık 2024
2 dk okuma

Türkiye’nin lider taksi uygulaması bitaksi, yenilenen logosu ve renkleriyle birlikte uygulama içi yeniliklerini tanıttı.

Çok yönlü bir ulaşım çözümüne dönüşen bitaksi, Türkiye’de bir ilke imza atarak farklı ulaşım seçeneklerini bir arada sunuyor. Harita üzerinden gitmek istenilen konum seçildiğinde, mesafe ve trafik yoğunluğuna göre ulaşım alternatifleri görüntülenebiliyor. Böylece farklı taksi tipleri ya da GetirAraç’ın dakikalık, saatlik ve günlük kiralanabilecek araçları arasından en hesaplı olan tercih edilebiliyor.

bitaksi yenilenen logosuyla markanın dönüşümünü vurguluyor

Türkiye’nin 24 ilinde milyonlarca kullanıcıya hizmet veren bitaksi’nin yeni logosu, safir mavisi ve deniz kabuğu renkleriyle markanın güvenilir ve modern kimliğini simgeliyor. Bu görsel yenilik, bitaksi’nin ulaşım çözümlerindeki kapsayıcı ve yenilikçi yaklaşımını yansıtarak markanın dönüşümünü vurguluyor.

bitaksi, ulaşımda esnek çözümler sunuyor

bitaksi, 11 yıllık deneyimiyle sunduğu hizmetleri geliştirerek kullanıcılarına daha pratik ve hesaplı ulaşım çözümleri sunuyor. Yenilenen bitaksi uygulamasının kullanıcı dostu ana ekranı, ulaşım tercihlerine göre çeşitli alternatifler de sunuyor. Kullanıcılar, gitmek istediği adresi uygulama ana ekranındaki haritadan seçtikten sonra taksi seçeneklerinden (“Sarı, Büyük, Lüks”) veya GetirAraç’ın dakikalık, saatlik ve günlük araç kiralama alternatiflerinden birini tercih edebiliyor. Sistem, trafik yoğunluğunu ve mesafeyi analiz ederek her seçeneğin fiyatını karşılaştırma imkanı sunuyor. Bu sayede kullanıcılar, anlık ihtiyaçlarına en uygun ve hesaplı seçeneği kolayca belirleyebiliyor.

Hayatın içinden 8 reklam filmi…

bitaksi, yeni kurumsal kimliğiyle birlikte hayatın tam ortasından hikayelerle dolu 8 reklam filmi hazırladı. Günlük yaşamın koşuşturmasından, unutulmaz anlara uzanan bu filmler, şehirdeki her yolculuğun bir hikâyesi olduğunu hatırlatıyor. Ahmet Mümtaz Taylan’ın seslendirdiği film serisi, bitaksi’nin hayatın her anına nasıl kolaylık kattığını, eğlenceli ve samimi bir dille gözler önüne seriyor. Herkesin aşina olduğu şehir temposundan ilham alan filmler; bitaksi’nin yalnızca bir çözüm değil, bu hikayelerdeki vazgeçilmez kahraman olduğunu gösteriyor.

İşte bitaksi’nin reklam filmleri:

Vapura yetişmek için son 15, 14 dakika… bitaksi

İstanbul’da yeditepe, onbinlerce kedi… bitaksi

85 milyon, tek yürek… bitaksi

Aynı gün 3 sunum, 5 toplantı… bitaksi

Bardaktan boşanırcasına yağan milyonlarca damla… bitaksi

350 metre yokuş, 127 basamak… bitaksi

Tatile çıkarken 3 bavul… bitaksi

Yapay zeka sayesinde yolculuklar daha hızlı hale geliyor

bitaksi, yapay zeka ve makine öğrenmesi teknolojileriyle trafik verilerini analiz ederek sürücü ve yolcu eşleşmelerini optimize ediyor. Bu sayede bekleme süresi azalırken taksi bulma oranı artıyor, yolculuklar daha verimli ve hızlı hale geliyor.

GetirFinans kullanıcılarına özel fırsatlar

GetirFinans kullanıcılarına özel fırsatlar sunan bitaksi, GetirFinans kartlarıyla yapılan ödemelerde Aralık ayına özel yüzde 10 GetirPara kazandırıyor. Kazanılan GetirPara, sonraki taksi harcamalarında veya Getir dünyasında kullanılabiliyor.

bitaksi, ulaşımda sürdürülebilir çözümler sunuyor

bitaksi, hem taksi hizmeti hem de GetirAraç alternatifleriyle bireysel araç sahipliğine ihtiyaç duymadan hesaplı ulaşım çözümleri sunuyor. Bu yaklaşım, trafikten daha fazla aracın çekilmesine destek olarak şehirlerde karbon salınımını azaltmayı ve çevresel sürdürülebilirliği desteklemeyi amaçlıyor.

2025’te bitaksi’de yeni dijital taksi dönemi

Çok yönlü bir ulaşım çözümüne dönüşen bitaksi, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin (İBB) getirdiği “Elektronik Ulaşım Yönetimi Lisansı”nı alan ilk firma olarak, sadece uygulama tabanlı hizmet verecek 2 bin 500 yeni taksiyi de sistemine entegre etmeye hazırlanıyor. Bu gelişme, İstanbul’da taksi hizmetine erişimi kolaylaştırırken, bitaksi uygulaması içinden ulaşılabilen seçenekleri de artırarak, kullanıcıların ulaşım deneyimini daha da iyileştirmeyi hedefliyor.

bitaksi featured
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
3 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
4 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
5 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Güncel Haberler
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Reklam ve Pazarlama İletişim Derneği (REPİD), ikinci yaşını kutluyor
Haberler
Reklam ve Pazarlama İletişim Derneği (REPİD), ikinci yaşını kutluyor
İrem Alimoğlu
24 Eylül 2025
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Sena Tufan
4 gün önce
Avustralya’da 18 güneş kremine satış yasağı: SPF krizi güven sorununu tetikledi
Haberler
Avustralya’da 18 güneş kremine satış yasağı: SPF krizi güven sorununu tetikledi
İrem Alimoğlu
2 Ekim 2025
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.