5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Aklın yolu Sompo Sigorta: Müşteri odaklı dönüşümün gücü
Haberler

Aklın yolu Sompo Sigorta: Müşteri odaklı dönüşümün gücü

Advertorial
3 Aralık 2024
3 dk okuma

Sigorta sektörü, dijitalleşme ve değişen tüketici beklentileriyle köklü bir dönüşüm geçiriyor. Bu dönüşümde öncü bir rol üstlenen Sompo Sigorta, müşteri odaklı yaklaşımı ve teknolojiye dayalı çözümleriyle dikkat çekiyor. Sompo Sigorta’nın Pazarlama Başkanı Onat Dalaş, markanın yenilenme sürecini, “Somponomi” kampanyası gibi stratejik projelerini ve 2024’teki büyüme performansını anlatarak, sektörün geleceğine dair öngörülerini paylaştı.

Aklın yolu Sompo Sigorta: Müşteri odaklı dönüşümün gücü
Onat Dalaş
Sompo Sigorta’nın Pazarlama Başkanı

Sompo Sigorta nasıl bir dönüşüm içerisinde? Yenilenme sürecinizi sizden dinleyebilir miyiz?

Sompo Sigorta olarak, güçlü bir marka dönüşümü ve inovasyon kültürü ile sektördeki öncülüğümüzü sürdürüyoruz. Bu dönüşüm müşteriyi merkeze alan teknoloji odaklı bir stratejiyle şekilleniyor. Pazarlama olarak önceliğimiz her zaman pazarı ve müşterileri daha doğru anlamak, müşteri ihtiyaçlarını ve deneyimlerini analitik teknolojilerle daha doğru okumak ve bu bilgiyi kullanarak sunduğumuz hizmet ve ürünlerin kalitesini sürekli geliştirmek üzerine kurulu.

Bu anlayışla sektörde gerçek ve sürdürülebilir bir rekabet avantajı yaratmayı hedefliyoruz. Bu bağlamda, müşterilerimize sunduğumuz çözümleri daha kişiselleştirilmiş ve erişilebilir hale getiriyor, onların sigorta deneyimini daha hızlı, basit ve faydalı kılmak için çalışıyoruz. Örneğin, yapay zekayı kullanarak müşteri ihtiyaçlarını daha erken tespit ediyor ve sigorta tekliflerinde proaktif çözümler sunabiliyoruz. Bu sayede müşterilerimiz gerçek ihtiyaçları olan sigorta hizmetini en doğru teminat ve en doğru fiyatla alabiliyorlar. Bu çalışmalar ve müşteri merkezli teknolojik yatırımlarımız önümüzdeki dönemde sigorta süreçlerimizi geliştirmenin ötesinde, sektörün geleceğine yön verecek yenilikleri hayata geçirmemize imkan sağlayacak.

Markanın müşteri odaklı yaklaşımı pazarlama stratejilerinde nasıl karşılık buluyor?

Pazarlama stratejilerimizin merkezinde her zaman müşterilerimiz yer alıyor. Tüketici araştırmaları, veri analitiği ve dijital teknolojiler sayesinde müşterilerimizin sigorta ürünlerinden ne beklediğini anlamakla kalmıyor, bu beklentilere uygun kişiselleştirilmiş yanıtları en doğru zamanda verebiliyoruz. Amacımız, yalnızca yüksek kalitede ürün ve hizmet sunmak değil, müşterilerimizin hayatlarını gerçekten kolaylaştıran ve onlara güven sağlayan çözümler üretmek.

Müşteri segmentlerimize özel ürün ve kampanyalar tasarlıyor, hizmet ve süreçlerimizi daha basit, hızlı ve erişilebilir hale getiriyoruz. Örneğin, müşterilerimizin hasar süreçlerinde bekleme sürelerini minimuma indiren dijital çözümler, ürün ve hizmetlerle ilgili bilgilendirmeler, memnuniyeti artırmada önemli bir rol oynuyor. Bu yaklaşımlar, sadece yeni müşteri kazanımını desteklemekle kalmayıp, aynı zamanda marka olarak müşterilerimizle aramızdaki bağı güçlendirerek uzun vadeli hedeflerimize hizmet ediyor.

Somponomi kampanyanızı hangi içgörüler ışığında hayata geçirdiniz? Dahası izleyicilerden nasıl geri bildirimler alıyorsunuz?

Kampanyamız tüketicilerin sigorta sektöründe bilinçli ve bilgiye dayalı kararlar alma ihtiyacını temel alan içgörüler üzerine inşa edildi. Sigorta seçiminde güven, kalite ve doğru fiyat dengesinin ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. Günümüzde bilgi ve iletişim hacmi sürekli artarken, bu karmaşık ve değişken dünyada gerçek olana, değerli olana, güvenilir bilgiye ulaşmak ve en doğru kararı vermek her zamankinden daha zor hale geldi.

“Somponomi”, sigortada en doğru ve akıllı seçimi yapmanın önemini vurgulayan bir iletişim kampanyası. Müşterilerimize güvenilir ve kaliteli hizmeti, doğru fiyatla sunarak akıllı seçim yapmalarını sağlıyoruz. Kaskoda İyi Hizmet Doğru Karar için “Aklın Yolu Sompo” diyoruz. Sompo’yu tercih eden müşteriler, iyi hizmetin güvencesini ve doğru karar vermenin huzurunu yaşayacaklarından emin olabilirler. Şimdiye kadar izleyicilerden aldığımız geri bildirimler oldukça güzel, kampanyanın farklı, samimi ve rasyonel mesajının tüketicilerde karşılık bulduğunu görüyoruz.

Sompo Sigorta sektördeki diğer rakiplerinden nasıl farklılaşıyor?

Sompo Sigorta olarak kuruluşumuzdan bugüne sektörde hep yenilikçi çözümler sunmaya, müşterilerimize en iyi hizmeti sunmaya odaklandık. Bu süreçte sektördeki standart yaklaşımları takip etmek yerine, rekabette gerçekten fark yaratacak yeni ürün ve hizmetler geliştirerek kendi yolumuzda ilerledik ve teknolojiyi kullanarak birçok ilki gerçekleştirdik. İlk online poliçe düzenleyen şirket, ilk meslek kasko ürününü geliştiren şirket, acenteler üzerinden müşterilere 7/24 hizmet sunabilen ilk mobil uygulamayı geliştiren şirket olduk. “WhatsApp Hasar Hattı” ve dijital hasar ödeme gibi uygulamalarımızla müşterilerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz. Ürün çeşitliliğimiz, bütçe ve çevre dostu ürün uygulamalarımız da bizi rakiplerimizden farklılaştırıyor.

Bu yenilikleri ve farklılaşmayı bizim için mümkün kılan temel dinamik Şirket kültürümüz. Bu kültür ortak akılla hareket etmemize, bazen daha zor olan yolu seçerek uzun vadede değer yaratmamıza, her gün biraz daha iyi olma gayretiyle sürekli gelişime ve yaptığımız işten keyif almaya imkan sağlıyor.

2024 sizin için nasıl geçti?

2024 yılı, Sompo Sigorta için hem büyüme hem de yeniliklerle dolu bir yıl oldu. İlk 9 ayda yüzde 94’lük büyümeyle, sektör ortalamasının oldukça üzerine çıkmayı başardık. Bu başarı, yalnızca finansal sonuçlarımızla değil, müşterilerimize sunduğumuz deneyimi iyileştirme çabalarımızla da desteklendi. Oto sigortalarındaki liderliğimizi sürdürürken, kurumsal ve sağlık sigortalarında yeni adımlar attık. Müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem, süreçlerimizi daha hızlı ve etkili hale getirmemizi sağladı.

Ayrıca, ürün portföyümüzü çeşitlendirerek, teknolojik yeniliklerle müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıdık. 2024, sektördeki konumumuzu daha da güçlendirdiğimiz ve müşterilerimiz için daha fazlasını başardığımız bir yıl olarak hatırlanacak.

2025 için hedefleriniz neler? Odağınızda neler var?

2025’te temel hedefimiz müşteri odaklı dönüşümü sürdürerek büyümek ve marka gücümüzü artırmak olacak. Oto sigortalarındaki liderliğimizi daha da güçlendirirken, kurumsal ve sağlık sigortası segmentlerindeki payımızı artırmayı hedefliyoruz. Müşterilerimize daha hızlı, daha faydalı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunacağımız ürün ve hizmetler gündemimizde. Aynı zamanda, şirketimizle uzun süreli çalışan daha çok ürün sahibi olan müşterilere özel hizmet ve avantajlar sunacağımız yeni bir sadakat programını da hayata geçirmeyi planlıyoruz.

Sompo Sigorta, “Somponomi” ile akıllı kaskonun yolunu gösteriyor

featured Sigorta sompo Sompo Japan Sigorta
1 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
2 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
3 Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
4 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
5 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Güncel Haberler
YouTube Premium'un "ücretsiz deneme" kampanyasına Reklam Kurulu'ndan ceza...
YouTube Premium’un “ücretsiz deneme” kampanyasına Reklam Kurulu’ndan ceza…
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
GetirBüyük'ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya...
GetirBüyük’ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Kriz yönetiminin yeni kodları
Haberler
Kriz yönetiminin yeni kodları
Sena Tufan
3 hafta önce
Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı...
Haberler
Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı…
Sena Tufan
3 gün önce
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Haberler
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Nafizcan Önder
13 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.