6 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dardanel'in yüzde 17'si yabancılara satılıyor | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Dardanel’in yüzde 17’si yabancılara satılıyor | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
29 Kasım 2024
4 dk okuma
Dardanel'in yüzde 17'si yabancılara satılıyor | Son 24 saatin gündemi

Türkiye’nin önde gelen ton balığı markası Dardanel’de önemli bir gelişme yaşandı. Şirketin Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamaya göre, borsada işlem görmeyen yüzde 17,06’lık hissesi yabancı bir kuruluşa satılmak üzere görüşmelere açıldı. Satış sürecini, Niyazi Önen Holding yürütecek. Bu adım, şirketin yurt dışı yatırımlarını ve iş birliklerini güçlendirme stratejisi kapsamında dikkat çekiyor.

KAP açıklamasında şu ifadelere yer verildi:
“Şirket hakim ortağımız Niyazi Önen Holding A.Ş. tarafından aşağıdaki şekilde yönetim kurulu kararı alındığı bilgisi tarafımıza iletilmiştir.

Şirketimizin 28.11.2024 tarihli Yönetim Kurulu toplantısında;

Şirketimizin sahibi bulunduğu Dardanel Önentaş Gıda Sanayi A.Ş. hisse senetlerinden (şirketin sermayesinin % 68,60’ına sahibiz) borsada işlem görmeyen 100 milyon adetlik bölümünün (bu miktar şirketin sermayesinin % 17,06’lık kısmına tekabül ediyor) borsa dışı işlemle, yurtdışında yerleşik bir yatırımcı kuruluşa satışı konusunda ( her halükarda şirket sermayesinin % 51,5’lik kısmının sahibi olarak kalacağımız şekil, kayıt ve şartı ile) görüşmelere başlanmasına ve bu konuda Osman Niyazi Önen ve/veya Aşkın Kurultak’a yetki verilmesine karar verilmiştir.”

Türkiye’ye yeni gelen markalar oyunu nasıl değiştirecek?

Dardanel'in yüzde 17'si yabancılara satılıyor | Son 24 saatin gündemi

SharkNinja, Forever 21, Flying Tiger Copenhagen, lululemon, Alo Yoga, Gymshark, Primark, Five Guys… Kimi kapısında kuyruklar oluşturan mağazasıyla pazara adım attı, kimi ise Türk tüketicisiyle buluşmak için gün sayıyor. Peki sektörlerinin ezber bozan markaları Türkiye pazarına hangi stratejilerle giriyor? Pazarın yenileri rekabeti nasıl şekillendirecek? Gelin küçük ev aletlerinden spor giyime dek pek çok alanda rekabete renk katacak markalara hem bir “hoş geldiniz” diyelim hem de Türkiye stratejilerini kendilerinden dinleyelim…

“Türkiye’ye yeni gelen markalar oyunu nasıl değiştirecek?” dosyasının tamamını okumak için TIKLAYIN!

WWF’den çağrı var: Jaguar’ı kurtar, sadece logoyu değil!

Bu gönderiyi Instagram'da gör

WWF Deutschland (@wwf_deutschland)'in paylaştığı bir gönderi

Ünlü otomobil markası Jaguar’ın logo değişikliği eleştirilerle karşılanırken, markaya bir cevap da WWF’ten geldi.

Otomobil markası Jaguar’ın yeni logosu global çapta bir tartışmaya yaratırken konuyla ilgili bir paylaşım da WWF Almanya’dan geldi. Dernek, Amazon ormanlarında yaşayan ve nesli tükenme tehlikesi altında olan jaguarlara dikkat çekmek amacıyla sosyal medyada çarpıcı bir mesaj paylaştı.

Ömer Barbaros Yiş, Karaca International Genel Müdürü oldu

Dardanel'in yüzde 17'si yabancılara satılıyor | Son 24 saatin gündemi

LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapan Ömer Barbaros Yiş, geçtiğimiz haftalarda 4 yıl süren LC Waikiki yolculuğunu noktaladığını duyurmuştu. Başarılı lider bugün Karaca International Genel Müdürü olarak kariyer yolculuğuna devam edeceğini açıkladı.

Yiş yeni yolculuğuna ilişkin yaptığı paylaşımda: “Yeni yolculuğumu paylaşma zamanı. Müthiş işler başaran harika bir ekibe, Karaca International Genel Müdürü olarak katılmaktan büyük mutluluk duyuyorum.
Karaca’nın dünyada kendi alanında ilk 3’e girme vizyonu için tüm birikimimle, tüm çabamla ve değerlerimle çalışacağım için çok heyecanlıyım.
Sizde Karaca var mı? Hala yoksa şimdi tam zamanı“
 ifadelerini kullandı…

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

LIV Hospital, Feveran ile anlaştı

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Liv Hospital, entegre marka iletişim çalışmalarını Feveran’a emanet etti. Bu kapsamda Feveran; Liv Hospital’ın kurumsal iletişim, lansman iletişimi, lider iletişimi, marka ve pazarlama iletişimi, proje yönetimi ve tüm kreatif çalışmalarını yürütecek. Aynı zamanda yaratıcı marka iletişim ajansı İngiltere, Macaristan ve Azerbaycan’da da hastaneleri bulunan markaya global PR desteği de sağlayacak.

SCC İletişim’e yeni marka

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

SCC İletişim, MARS’ı müşteri portföyüne kattı. İş birliği çerçevesinde SCC İletişim MARS’ın yeni dönem iletişim çalışmalarını üstlendi. SCC İletişim aynı zamanda MARS’ın Kurucu Ortağı Emrah Kaya’nın da lider iletişimi çalışmalarını yürütecek. Ajans markaya; marka iletişimi, medya ilişkileri, etkinlik, gündem ve proje yönetimi gibi pek çok alanda stratejik iletişim desteği sunacak.

Kredi Kayıt Bürosu (KKB) konkuru sonuçlandı

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Bankacılık ve finans sektörüne yönelik katma değerli ürün ve hizmetler sunan Kredi Kayıt Bürosu (KKB), açtığı konkur sonucunda tüm yaratıcı iletişim ve dijital faaliyetlerini yürütmek üzere Roy+Teddy ile anlaştı. Bu iş birliği kapsamında Roy+Teddy, KKB’nin çatı markası ile birlikte Findeks ve Greendeks başta olmak üzere tüm alt marka ve hizmetlerin ATL, BTL, dijital ve sosyal medya gibi farklı alanlardaki 360 derece yaratıcı iletişim çalışmalarını üstlenecek.

Edip Saat Hypemeda’yı seçti

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Edip Saat’in medya planlama ve stratejileri Hypemeda’ya emanet… Edip Saat, 2025 yılı data bazlı medya planlaması çalışmalarını Hypemeda ile yürütecek.


Suzuki’nin Türkiye’deki yeni iletişim ortağı Red and Grey oldu

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Suzuki, Türkiye’deki iletişim faaliyetlerini Red and Grey ile sürdürme kararı aldı. Suzuki’nin 360 entegre iletişimi artık Red and Grey imzası taşıyacak.



featured
1 Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
2 Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
3 Ticaret Bakanlığı'ndan toplatma kararı: 5 riskli ürün açıklandı
Ticaret Bakanlığı’ndan toplatma kararı: 5 riskli ürün açıklandı
4 Koç Holding yılın ilk yarısında 7,7 milyar TL kâr açıkladı
Koç Holding yılın ilk yarısında 7,7 milyar TL kâr açıkladı
5 ChatGPT’ye “Çalış ve Öğren” modu
ChatGPT’ye “Çalış ve Öğren” modu
Güncel Haberler
McDonald's, McDonaldland ile 20 yıl önceye döndü!
McDonald’s, McDonaldland ile 20 yıl önceye döndü!
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sokaklar herkes için: Apple’dan görme engelliler için yapay zeka destekli özel harita
Haberler
Sokaklar herkes için: Apple’dan görme engelliler için yapay zeka destekli özel harita
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Haberler
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Marketing Türkiye
3 gün önce
Kültür-sanat: Sponsorluk mu, sosyal sorumluluk mu?
Haberler
Kültür-sanat: Sponsorluk mu, sosyal sorumluluk mu?
Marketing Türkiye
9 Haziran 2025
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları...
Haberler
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları…
İrem Alimoğlu
14 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.