5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
TikTok'tan içerik üreticileri için yeni gelir modeli | Son 24 saatin gündemi
Haberler

TikTok’tan içerik üreticileri için yeni gelir modeli | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
25 Eylül 2024
3 dk okuma
TikTok'tan içerik üreticileri için yeni gelir modeli | Son 24 saatin gündemi

TikTok, içerik üreticilerinin para kazanmasını sağlayan yeni bir abonelik sistemi tanıttı. Bu sistem, Brezilya, Fransa, Almanya, İspanya, Birleşik Krallık, Endonezya, İtalya, Japonya, Güney Kore ve ABD’deki içerik üreticilerine sunuluyor. Üç farklı katman ve fiyat seçeneği ile kullanıcılar, abonelere özel içerikler, canlı yayınlar ve özel iletişim kanallarına erişim kazanacak.

Aboneler, canlı yayınlarda benzersiz etiketler ve isimlerinin yanında rozetler kullanabilecek. İçerik üreticileri, topluluklarına özel ayrıcalıklar sunma imkanı bulacak. Bu yeni özellik, TikTok’un içerik üreticilerine abonelik özelliği sunan diğer platformlarla rekabet etme çabasının bir parçası olarak dikkat çekiyor.

Niloya’dan engelleri aşan adım: Çizgi film izlemek her çocuğun hakkı

TikTok'tan içerik üreticileri için yeni gelir modeli | Son 24 saatin gündemi

Niloya, ”İşaret Dili” bölümleri ile büyük bir farkındalığa imza atıyor. Çizgi kahraman, “Çizgi film izlemek her çocuğun hakkı” düşüncesi ve kapsayıcılık misyonu ile kurulan İşaret Dili Youtube kanalı üzerinden her bölümünü işaret dili tercümesi ile miniklere aktarıyor. Bu bölümler ile Niloya ve arkadaşları, çocukları yeni maceralara çıkarırken, gelişimleri adına da önemli mesajlar veriyor. Bu sayede minikler hem eğleniyor hem de öğreniyor.

Almanya’dan Azerbaycan’a, Hollanda’dan Fransa’ya kadar dünyanın birçok ülkesinden miniklerin kalbine dokunan yaklaşık 140bin aboneye sahip kanal, YouTube tarafından “Silver” İçerik Üreticisi Ödülü’ne layık görülerek anlamlı bir başarı elde etti.

Türkiye İş Bankası’nın 100. Yılında “Atatürk Vizyonuyla Gelecek Yüzyıla Bakış” Konferansı

TikTok'tan içerik üreticileri için yeni gelir modeli | Son 24 saatin gündemi

İş Bankası, geçtiğimiz yıl Cumhuriyetin 100. Yılı vesilesiyle ilkini düzenlediği “Atatürk Vizyonuyla Gelecek Yüzyıla Bakış” başlıklı uluslararası konferansın bu yıl ikincisini Bankanın kuruluşunun 100. yıl dönümü vesilesiyle 26-27 Eylül 2024 tarihlerinde gerçekleştiriyor.

Konferansın bu yılki konuşmacıları arasında Nobel ödüllü bilim insanı Prof. Dr. Aziz Sancar, Apple’ın kurucularından Steve Wozniak, gelecek bilimci, yazar Brett King, Nobel ödüllü ekonomist Prof. Paul Krugman ve yazar Malcolm Gladwell gibi uluslararası çapta tanınan pek çok isim yer alıyor.

Konferansa ilişkin detayları incelemek için TIKLAYIN!

Succession’ın “korkunç” patronu uyarıyor: “Kalkın o masadan!”

“Ünlü oyuncu Brian Cox ve Asics, 10 Ekim Dünya Ruh sağlığı günü öncesinde, masa başı çalışanlara yönelik bir “Kamu Spotu” hazırladı. Succession hayranları bilir, dünyanın en korkunç patronu Logan Roy’a hayat veren Brian Cox, ofis çalışanlarının mental sağlığına öncelik vermeleri için uyarılarda bulunuyor.

Bu oyuncak ev, aslında oyuncak değil!

TikTok'tan içerik üreticileri için yeni gelir modeli | Son 24 saatin gündemi

IKEA ve Shelter, İngiltere genelinde binlerce çocuğu etkileyen acil bir soruna ışık tutmak için güçlerini birleştirdi: Geçici barınma merkezlerindeki koşulların yetersizliği. “UNWELCOME HOME” adıyla hayata geçirilen kampanya, geçici barınma merkezlerinde kalan çocukların karşı karşıya kaldığı acımasız yaşam koşullarını göstermek için sade ve gerçekçi bir oyuncak bebek evi kullanıyor.

Kampanya, IKEA’nın popüler çocuk oyuncağını gerçeğin keskin bir temsiline dönüştüren dönüştürülmüş bir FLISAT Bebek Evi etrafında şekilleniyor. Yeniden tasarlanan bu bebek evi, tipik olarak çocukluk oyunlarıyla ilişkilendirilen pastoral minyatürlerle keskin bir tezat oluşturuyor ve geçici barınma merkezlerinde yaşayan ailelerin gerçek yaşam öykülerinden alınan üzücü ayrıntıları sergiliyor: Küfle gölgelenmiş duvarlar, fareler, açıkta duran kablolar ve sıkışık yaşam alanları.

Bu zorlu koşulları tasvir etmek için tanıdık bir oyuncak kullanan kampanya, konut krizinin aciliyetine dikkat çekmeyi hedefliyor.

featured
1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Banksy’nin yeni işi Marsilya sokaklarında ortaya çıktı: "Senin bende gördüğün şey olmak istiyorum"
Haberler
Banksy’nin yeni işi Marsilya sokaklarında ortaya çıktı: “Senin bende gördüğün şey olmak istiyorum”
Nafizcan Önder
2 Haziran 2025
Cannes Aslanlarının sahipleri belli olmaya devam ediyor: Grand Prix kazanan projeler hangileri?
Haberler
Cannes Lions’da büyük ödüller sahiplerine ulaşmaya devam ediyor…
Sena Tufan
2 hafta önce
Disney, Orta Doğu'daki ilk tema parkını Abu Dabi'de açıyor
Haberler
Disney, Orta Doğu’daki ilk tema parkını Abu Dabi’de açıyor
Sena Tufan
8 Mayıs 2025
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Haberler
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.