7 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
TikTok yıldızı Jools Lebron "Very Demure, Very Mindful" ifadelerini markalaştıracak
Haberler

TikTok yıldızı Jools Lebron “Very Demure, Very Mindful” ifadelerini markalaştıracak

Sena Tufan
9 Eylül 2024
2 dk okuma

“Very demure, very mindful” ifadeleri, sosyal medyada viral olan bir ifadenin, yaratıcısını ne kadar hızlı bir şekilde şöhrete taşıyabileceğinin en güncel örneklerinden… Öyle ki bu söz, Ağustos’un başlarında TikTok’ta içerik üreten “joolieannie” kullanıcı adlı Jools Lebron tarafından izleyicilerine sunuldu. Viral sözünün potansiyel değerini fark eden Lebron, “very demure, very mindful” ifadelerinin fikri mülkiyetini korumak için harekete geçti.

Lebron’un “Very demure, very mindful” ifadeleri TikTok izleyicileri tarafından beğeniyle karşılandı ve bir akım haline geldi. Kısa süre sonra “very demure, very mindful” ifadeleri, zarif ve bilinçli bir yaşam tarzına vurgu yapmak isteyenler için popüler bir ifade haline geldi.

Sosyal medya kullanıcılarının dilinden düşmeyen “very demure, very mindful” ifadeleri, kısa sürede markaların da ilgisini ve çekti ve bu ifadeleri kampanyalarında kullanmaya başladılar.

@joolieannie

#fyp #demure

♬ original sound – Jools Lebron

Viral sözünün potansiyel değerini fark eden Lebron, “very demure, very mindful” ifadelerinin fikri mülkiyetini korumak için harekete geçti. ABD Patent ve Marka Ofisi’ne “very demure, very mindful” ifadesi için, güzellik ürünleri tanıtımı dahil olmak üzere çeşitli eğlence ve reklam hizmetlerini kapsayan marka başvurusunda bulundu.

Ancak Lebron’un ticari marka tesciline giden yolu pek de kolay olmadı. İfadenin popülaritesinden ve başarısından faydalanmak isteyen diğer kişi ve şirketlerin ilgisini çekerek rakip marka başvurularına yol açtı. Sorunlar, birisinin 20 Ağustos’ta bu ifade için ticari marka başvurusunda bulunmasıyla başladı ve Lebron’un kendi ürettiği sloganla ürün satma şansını tehlikeye attı.

Başlangıçtaki aksaklığa rağmen Lebron daha sonra bir ekip yardımıyla marka durumu ele almak için adımlar attığını belirten daha iyimser bir güncelleme paylaştı. “Divas, marka cephesinde bir şeyler söylemem gerektiğini düşünüyorum. Bunu hallettik ve bu konuda daha fazla konuşmayacağım,” dedi. “Mama şimdi bir ekibe sahip.”

Ticari marka savaşı, birden fazla tarafın “very demure, very mindful” ifadesinin çeşitli varyasyonları için başvuruda bulunmasıyla kızıştı. Bazıları ifadenin tam halinin pantentini almaya çalıştı. Bu patent başvuruları, reklam hizmetlerinden giyim eşyalarına kadar bir dizi kullanımı kapsıyordu.

Yaşanan bu aksaklıklara rağmen Jools Lebron, çektiği bir TikTok videosunda sorunun çözümü için bir ekiple anlaştığını ve patent işlemlerinin yakında tamamlanacağını söyledi.

Kaynak: Associated Press

Very Demure, Slay, Brat Summer… Gen Z dili pazarlamaya yön veriyor!

featured TikTok very demure
1 Japonya'da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Japonya’da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
2 Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
4 McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
5 KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Güncel Haberler
Türkiye'deki elektrikli otomobil sayısı iki yılda 13 kat arttı!
Türkiye’deki elektrikli otomobil sayısı iki yılda 13 kat arttı!
İş dünyasında haftanın atamaları (2-6 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (2-6 Haziran)
"Çocuk oyunu" aslında hiç de çocuk oyunu değil!
“Çocuk oyunu” aslında hiç de çocuk oyunu değil!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Haberler
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı...
Haberler
The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı…
Sena Tufan
30 Nisan 2025
OpenAI'dan Gemini’ye karşı hamle! Merakla beklenen model ertelendi
Haberler
OpenAI’dan Gemini’ye karşı hamle! Merakla beklenen model ertelendi
Sena Tufan
7 Nisan 2025
atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!
Haberler
atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!
Advertorial
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.