8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Nike, Türkiye’deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
12 Ağustos 2024
3 dk okuma
Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

Dünyanın önde gelen spor giyim devi Nike, Türkiye’de online kanallar üzerinden verilen siparişleri durdurdu. Nike’ın internet sitesine Türkiye’den girildiğinde, “Türkiye’de Nike.com ve Nike App üzerinden şu an için alışveriş yapılamamaktadır” uyarısıyla karşılaşılıyor.

Markanın sitesinde yer alan yazılı açıklamada, “Türkiye gümrük mevzuatında yapılan son değişikliklerin Türkiye’deki tüketicilerimizin alışveriş deneyimine etkisini incelemeye devam ediyoruz. Bu süreçte Nike olarak tüketicilerimize siparişlerinin sorunsuz bir şekilde ve zamanında ulaşmasını garanti edemediğimiz için maalesef Türkiye’den verilen online siparişleri şu an için askıya almak durumundayız” ifadeleri yer aldı.

6 Ağustos’ta Resmi Gazete’de yayınlanan yeni gümrük yasasının ardından alınan kararın geçici bir tedbir mi yoksa kalıcı mı olacağını zaman içerisinde gözlemleyeceğiz.  

Tüketiciler dijital ve fiziksel deneyim arasında denge arıyor

Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

EY Geleceğin Tüketicisi Endeksi’ne göre tüketicilerin yüzde 28’i artan maliyetler karşısında markalı ürünler yerine, özel etiketli (private label) ürünler satın alıyor. Araştırma, bu eğilimin sürdürülebilir bir alışkanlık haline geldiğini, tüketicilerin yüzde 66’sının daha ucuz alternatiflerin ihtiyaçlarını karşıladığını ve yüzde 38’inin markalı ürünlere geri dönmeyi planlamadığını ortaya koyuyor. Öte yandan tüketicilerin yüzde 68’i en çok değer verdiği şeylere zaman harcamayı planlıyor. Buna göre; tüketicilerin yüzde 31’i misafir ağırlamayı, yüzde 47’si evde daha fazla yemek yapmayı arzu ediyor.

Araştırmanın öne çıkan verilerini incelemek için TIKLAYIN!

KFC, meşhur kovalarını saklama kabına dönüştürdü

Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

Tayland’da Anneler Günü Ağustos ayında kutlanıyor… KFC Tayland da hem 40. yıl dönümü hem de Anneler Günü kapsamında misafirlerine özel bir hediye olarak “KFC Bucket Ware” adında sınırlı sayıda üretilen bir gıda saklama çözümü geliştirdi.

Taylandlı marka Super Lock ile iş birliği yapan KFC, ortalama bir fast food kabından daha geniş, mikrodalga fırın ve dondurucuya uygun tasarımı sayesinde tekrar tekrar ve farklı amaçlar için kullanılabilen pratik bir gıda saklama kabı oluşturdu.

Polly Pocket’ın ikonik kompakt seti gerçek bir eve dönüştürüldü

Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

Mattel’in çocuklar arasında oldukça popüler olan cep boy bebeği Polly Pocket, 35. yılını kutluyor. İkonik oyuncağın Slumber Party Fun adlı evini 35. yıl dönümü şerefine Airbnb, gerçek hayatta konaklanabilen bir eve dönüştürdü.

İki katlı bu evde, retro bir buzdolabı, dolap ve oyuncakların aksine ceplere sığmaycak kadar büyük eşyalar yer alıyor.

ABD’nin Massachusetts eyaletindeki Littleton kasabasında yer alan 42 metre yüksekliğindeki bu evde konaklamak için ödemeniz gereken tutar ise kişi başı 89 dolar. Ayrıca 16 Eylül-6 Ekim tarihleri arasında da 21 gün boyunca evi görüp deneyimlemek mümkün.

XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi 5 ana bölümle pazarlama sektörünün nabzını tutacak…

Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

Bu yıl Ekim ayında “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla 10. kez pazarlama sektörünün nabzını tutmaya hazırlanan XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi zirvesinde küresel ölçekte yükselen pazarlama disiplini olan “deneyimin” görece yeni ve bilinmez konularda öne çıkan başlıkları farklı perspektiflerden ele alınacak. XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nde, dün iyi bildiğimiz “Pazarlama Tüneli” kavramı bu kez ilk bakışta göz korkutucu olabilecek yeni yetkinliklerin ve gelişmelerin gerekliliğini ortaya koyacak.

featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Haberler
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Haberler
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Marketing Türkiye
17 Ekim 2025
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
Haberler
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
İrem Alimoğlu
24 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.