25 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mark Zuckerberg'e göre içerik üreticileri yakında AI ile kendini klonlayabilecek
Haberler

Mark Zuckerberg’e göre içerik üreticileri yakında AI ile kendini klonlayabilecek

Gizem Yıldız
24 Temmuz 2024
1 dk okuma

İçerik üreticilerinin çoğu haftada 20 saatini yeni içerik oluşturmaya ayırıyor. Bu da kitle etkileşimi için pek fazla zaman kalmaması anlamına geliyor. Meta CEO’su Mark Zuckerberg, gelecekte içerik üreticilerinin kendi yapay zeka klonlarını oluşturarak söz konusu zaman problemini çözebileceklerini düşünüyor.

Zuckerberg, Rowan Cheung ile yaptığı röportajda, gelecekte içerik üreticilerin kendi kişiliklerini ve “iş hedeflerini” yansıtan yapay zeka destekli “botlara” sahip olacağı bir vizyon ortaya koyuyor. Zuckerberg, bu botların topluluk etkileşiminin bir kısmını üstlenirken, içerik üreticilerinin de daha önemli işlere zaman ayırmalarını sağlayacağını söylüyor.

Ancak bu oldukça iyimser bir senaryo. Zira Meta, bu yılın başlarında Meta AI girişiminin bir parçası olarak yapay zeka destekli botlar sunmaya başladığında, botların günümüzün yapay zeka teknolojisinin en büyük tuzaklarından biri olan “halüsinasyonlara” kapılması çok uzun sürmedi. The Associated Press bu halisünasyonlar sonucu, bir botun Boston yakınlarında ücretsiz eşya takası yapılan bir forumda olmayan bir kamerayı ve klimayı hediye edeceğini söylediğini belirtti.

Meta yapay zekasının günbegün geliştiğini iddia ediyor. Ancak halüsinasyonlar, planlama ve akıl yürütme ile ilgili hatalar devam ediyor ve Meta’nın söz konusu problemlerle ilgili sunabildiği somut bir çözüm yok.

Böyle bir tabloda içerik üreticilerinin hayranlarıyla etkileşim kurmaları için kusurlu yapay zeka botlarına güvendiklerini hayal etmek zor. Zuckerberg röportajda, Meta’nın yapay zeka kullanımına ilişkin “endişeleri gidermesi” ve kullanıcıların güvenini uzun vadede kazanması gerektiğini kabul ediyor. Bu, özellikle Meta’nın bazı yapay zeka uygulamalarının içerik üreticilerini platformlarından uzaklaştırması nedeniyle daha da elzem.

Kaynak: TechCrunch

Biden, Trump, Papa Francis, Kim Jong-Un ve Putin bu defilede buluştu!

featured Mark Zuckerberg Meta
1 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
2 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
3 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
4 Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
5 TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
Güncel Haberler
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gençler ekran süresini azaltmak için çevrim dışı aktivite arıyor!
Haberler
Gençler ekran süresini azaltmak için çevrim dışı aktivite arıyor!
Sena Tufan
21 Eylül 2025
ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Haberler
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Sena Tufan
2 hafta önce
Türkiye'de "tırışkadan işler" gerçeği: Her 5 çalışandan 2'si işini "gereksiz" görüyor!
Haberler
Türkiye’de “tırışkadan işler” gerçeği: Her 5 çalışandan 2’si işini “gereksiz” görüyor!
Marketing Türkiye
20 Ağustos 2025
"Değişen Türkiye, dönüşen tüketim" Marketing Türkiye Eylül sayısında!
Haberler
“Değişen Türkiye, dönüşen tüketim” Marketing Türkiye Eylül sayısında!
Nafizcan Önder
2 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.