23 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sosyal medyada hangi markalar fark yaratıyor?
Haberler

Sosyal medyada hangi markalar fark yaratıyor?

Nafizcan Önder
8 Mayıs 2024
2 dk okuma

Markaların sosyal medya mecralardaki performansını istatiksel olarak ölçümleyen SocialBrands’in mayıs ayı sonuçları belli oldu!

Markaların dijital varlığı, etkileyici bir pazarlama stratejisinin temelini oluşturuyor. Bu stratejinin kilit unsurlarından biri olan sosyal medya platformları ise doğru bir şekilde kullanıldığında, markalara hedef kitlelerine ulaşma ve etkileşimli iletişim kurma imkanı sağlıyor. Binlerce marka, rekabetin yoğun olduğu sosyal medya ortamında öne çıkmak için büyük çaba harcıyor.

BoomSonar tarafından sunulan SocialBrands, aylık olarak markalar için Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya performans incelemesini gerçekleştirerek skorları ve sektörel sıralamaları paylaşıyor. Hayran sayısı, hayran artışı, ileti türleri, etkileşim ve etkileşim türleri gibi 30’dan fazla istatistiksel kriter doğrultusunda tamamen veriye dayalı olarak ölçümlenen performans sonuçları, markaların Facebook, X ve Instagram mecralarında ne kadar başarılı olduklarını yansıtıyor.

Zirvede Netflix, Baykar, ve Aselsan rüzgarı esiyor

SocialBrands Mayıs Top100 listesinin zirvesinde platformundaki içerikler hakkında yaptığı etkileşimli ve eğlenceli paylaşımlarla öne çıkan Netflix gösterdiği yüksek performansla birinci sırada yer aldı.

Baykar savunma sanayisindeki teknolojisiyle sosyal medya kullanıcılarının ilgisini çekmeye devam ederek Top100 listesinin ikinci sırasında yer alan marka oldu. Savunma sanayisi alanındaki bir diğer marka olan Aselsan tüm mecralarda sergilediği yüksek performansla üçüncü sırada yer aldı.

SocialBrands’in en güncel listesine göre sosyal medyanın en başarılı ilk 10 markası

Sosyal medyada hangi markalar fark yaratıyor?
SocialBrands Mayıs Ayı Top100 Listesi’nde yer alan markaların tamamını incelemek için TIKLAYIN!

23 Nisan coşkusu sosyal medyayı ele geçirdi

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı bu yıl markaların gündemindeydi. SocialBrands değerlendirmesinde yer alan markalar tarafından 23 Nisan için 10 binden fazla içerik paylaşımı yapılırken, bu içerikler toplamda 2 milyon 140 bin etkileşim elde etti.

QNB Finansbank, 23 Nisan’a özel hazırladığı duygusal reklam filminde, “Eğitimin gittiği her yer bayram olur” mesajıyla eğitimin önemini vurguladı ve sosyal medya kullanıcılarının yüksek beğenisini kazandı.

LC Waikiki ise 23 Nisan’a özel hazırladığı eğlenceli reklam filmiyle beğeni topladı.

Pegasus Hava Yolları bu yıl çalışanlarının çocuklarının bayramlarını, onları havalimanında, uçak içinde ve kokpitte ağırlayarak kutladı. Bu eğlenceli anları paylaştığı sosyal medya içeriğiyle ise kullanıcıların beğenisini kazandı.

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Pegasus Hava Yolları (@pegasusairlines)'in paylaştığı bir gönderi

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri kazananları belli oldu!

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen Brandverse Awards kapsamında markaların sosyal medya performansları, yarışmanın SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri bölümü altında tamamen istatiksel olarak değerlendiriliyor. Yarışmanın başvuru gerektirmeyen bu bölümün bu yıl markaların 1 Nisan 2023 ile 1 Nisan 2024 dönemindeki SocialBrands puanları değerlendirilerek her sektörün en başarılı markaları belli oldu.

Kazananların 24 Haziran’da Hilton Bomonti Hotel’de gerçekleşecek görkemli ödül töreniyle ödüllerine kavuşacağı SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ve Brandverse Awards hakkında detaylı bilgi için TIKLAYIN!

Brandverse Awards’a rekor katılım

featured SocialBrands
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Güncel Haberler
Gökyüzüne uzanan bir parmak: "Görünmez çocuklar" Banksy ile "görünür" oldu!
Gökyüzüne uzanan bir parmak: “Görünmez çocuklar” Banksy ile “görünür” oldu!
Burger King’ten "bir aile yemeği felaketi..."  
Burger King’ten “bir aile yemeği felaketi…”  
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Haberler
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
İrem Alimoğlu
2 Kasım 2025
Zenginler Norveç’ten kaçıyor! Peki neden?
Haberler
Zenginler Norveç’ten kaçıyor! Peki neden?
Nafizcan Önder
4 hafta önce
The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
Haberler
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Bundle Games: Türkiye'nin bulmaca oyunu platformu
Haberler
Bundle Games: Türkiye’nin bulmaca oyunu platformu
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.