24 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ekstrende iyzico görmek hızlı ve kolay alışveriş demek

Ekstrende iyzico görmek hızlı ve kolay alışveriş demek

Marketing Türkiye
15 Nisan 2024
2 dk okuma

Çeşitli büyüklüklerdeki e-ticaret şirketlerine hızlı ve kolay ödeme çözümleri sunan iyzico, 115 bin üye işyerine ve 7,5 milyon korumalı alışveriş kullanıcısına hizmet veriyor. Güvenli alışveriş deneyimi sunan markanın yeni kampanyasını iyzico Pazarlama Direktörü İpek Regay ile konuştuk…

Bize kısaca iyzico’dan bahseder misiniz?

iyzico, kullanıcıları için internetten yaptığı alışveriş­lerde güvenli ve hızlı bir dijital ödeme sistemi alt ya­pısı sunuyor. 2013 yılında farklı sektörlerdeki şirket ve bireysel kullanıcılarına e-ticaret dünyasında sanal POS hizme­ti ile dijital ödeme sistemleri hizmeti sunmak amacıyla kurulan iyzico, bugün 20’den fazla sektörde 115 bin üye işyerine ve 7,5 mil­yon korumalı alışveriş kullanıcısına hizmet sunuyor. iyzico, hızlı, kolay ve özellikle yenilikçi teknolojileriyle farklılaşıyor.

Yakın zamanda yeni bir pazarlama kampanyası hayata geçirdiniz. Kampanyanın detaylarını sizden dinleyebi­lir miyiz?

Son zamanlarda farklı platformlarda “iyzico nedir?”, “Neden eks­trelerimde iyzico’yu görüyorum?” gibi sorularla karşılaşıyorduk. Biz de bunun üzerine hızlı bir aksiyon aldık ve İstanbul’un en işlek bölgelerine binlerce açık hava reklam çalışması konumlandırdık. Bu çalışmaların ana amacı “Ekstrende iyzico’yu görüyorsan alış­veriş deneyimini hızlı, güvenli ve kolay bir şekilde gerçekleştirdin” algısını kullanıcıya aktarmaktı.

Ekstrende iyzico görmek hızlı ve kolay alışveriş demek

iyzico olarak ilk 10 yılımızda ödeme çözümlerini dijitalleştirdik. Buradaki hedefimizi farklı ürün ve hizmetlerimizi tüm kullanı­cılarımıza sunarak tamamladık. Yeni dönemde ise hedeflerimiz azalmadı, çoğaldı. Bu defa odağımızda bireysel kullanıcılarımıza sunduğumuz hizmetleri geliştirmek de yer alıyor. Uçtan uca yaşa­yacakları bu deneyimin ilk adımını mobil uygulamamızda ve iyzico ile öde ürünümüzde yenilikler yaparak attık. Kusursuz bir alışveriş deneyimini onlara sunmak ve dijital cüzdanımızın daha aktif kulla­nılması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

İlerleyen dönemde iyzico’yu farklı projelerde görmeye devam edecek miyiz?

iyzico’nun gelişmesi ve büyümesi için attığımız bu adımlar bireysel kullanıcılarımızla sınırla kalmayarak üye işyerlerimizle birlikte bü­yümeye devam edecek. KOBİ’ler için artan rekabette dijitalleşmek ve dönüşüme uyum sağlamak kaçınılmaz oldu. Bu alanda onlara destek olmak için de güvenli ödeme almaları için yapay zekâ des­tekli bir ödeme alma altyapısı sunarken tüm nakit akışını tek bir panel üzerinden hızlı bir şekilde yönetme imkânı veriyoruz. Bunun yanında satış ve pazarlama süreçlerini daha iyi yönetebilmeleri için sahip olduğumuz deneyimle onlara ışık tutuyoruz. Bu yıl yeni pa­zarlama faaliyetlerimizle hem üye işyerlerimiz hem de kullanıcıla­rımız için hayata geçireceğimiz birçok projeyi duyurmaya devam edeceğiz.

featured
1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
3 Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
4 2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
5 Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (17-23 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (17-23 Mayıs)
MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Perakendeden uzaya: Amazon, Starlink'e rakip oluyor
Haberler
Perakendeden uzaya: Amazon, Starlink’e rakip oluyor
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Tuncay Özilhan, Anadolu Grubu'ndaki görevinden ayrılıyor
Haberler
Tuncay Özilhan, Anadolu Grubu’ndaki görevinden ayrılıyor
Sena Tufan
26 Mart 2025
ICCO Dünya Halkla İlişkiler Raporu; yapay zeka, stratejik danışmanlık ve etik liderliğin kilit önemde olduğunu ortaya koyuyor
Haberler
ICCO Dünya Halkla İlişkiler Raporu; yapay zeka, stratejik danışmanlık ve etik liderliğin kilit önemde olduğunu ortaya koyuyor
Sena Tufan
25 Mart 2025
Küresel köyden çıkış: Boykot
Haberler
Küresel köyden çıkış: Boykot
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.