17 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pierre Cardin yeni kampanyasında “detaylara” odaklanıyor
Haberler

Pierre Cardin yeni kampanyasında “detaylara” odaklanıyor

Marketing Türkiye
6 Kasım 2015
1 dk okuma
 

REKLAMVEREN: AYDINLI GRUP/PIERRE CARDIN

Kurumsal Marka ve İletişim Müdürü: Sevra Erhan

Kurumsal Marka ve İletişim Uzmanı: Eda Bilgen

Kreatif Ajans: Y&R İstanbul

Kreatif Direktör: Can Pehlivanlı

Yardımcı Kreatif Direktör: Emre Kuzuoğlu

Yaratıcı Grup Lideri: Volkan Bintepe

Art Direktör: Ece Dicmen, Barış Özdemir, Mehmet Metin

Metin Yazarı: Erdem Güler, Bedriye Akıncı

Grafiker: İbrahim Özdemir

Müşteri İlişkileri Direktörü: Burcu Kurtuluş İnselel

Marka Takım Direktörü: Aşkın Baş

Marka Yöneticisi: İpek Hazneci

Stratejik Planlamadan Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı: Bediz Eker

Stratejik Planlamacı: Zeynep Milli

Prodüksiyon Direktörü: Okan Cezayirli

Ajans Prodüktörü: Merve Evirgen

Ajans Post Prodüksiyon Sorumlusu: Hulusi Aktaş

Prodüksiyon şirketi: Film Bahçesi

Yönetmen: Adrian Moat

Görüntü Yönetmeni: Jim Jolli

Müzik: Rahman Altın

Post Prodüksiyon: 1000 Volt

Pierre Cardin, 2015-2016 Sonbahar/Kış Koleksiyonu’nun tanıtımını bu defa genç ve tutkulu müzisyenlerin ilham veren performanslarıyla gerçekleştiriyor. Geçtiğimiz yıl “Sana da bu yakışır” sloganıyla çıkış yapan Pierre Cardin, bu söylemi bu defa “Detaylarda Pierre Cardin” mottosuyla pekiştiriyor. “Seni sen yapan detayları Pierre Cardin’de bulursun” mesajının verildiği kampanyaya erkek ve kadın koleksiyonları eşlik ediyor.Çelloda Gülşah Erol ve davulda Kaan Şolcum’um izleyicilere müzik ziyafeti çektiği ve Pierre Cardin’in “detaylarla dolu dünyasını” yansıtan yeni sezon erkek-kadın kreasyonlarının tanıtıldığı reklam kampanyası 6 Kasım’da yayına girdi.

Beykoz Kundura Fabrikası’nda çekimleri gerçekleşen reklam kampanyasında, Pierre Cardin koleksiyonlarının detaylarda ortaya koyduğu özen ve fark, Gülşah Erol ve Kaan Şolcum’un müzik çalışmalarındaki titizlikle örtüştürülüyor.Yeni reklam kampanyasında Gülşah Erol’un ve Kaan Şolcum’un kombinleri, Pierre Cardin’in fonksiyonel detaylarının eşlik ettiği iddialı parçalarından oluşuyor.Young&Rubicam Reklamevi’nin hazırladığı ve çekimleri 2 gün süren kampanyanın yönetmenliğini Adrian Moat, görüntü yönetmenliğini ise Jim Jolli yaptı. Reklam filminin müziğine ise dünyaca ünlü ve ödüllü besteci Rahman Altın imzasını attı.

1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
3 EspressoLab'in yeni uygulaması: EslabFinder ya da "EslabTinder"!
EspressoLab’in yeni uygulaması: EslabFinder ya da “EslabTinder”!
4 CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
5 İş dünyasında haftanın atamaları (5-11 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (5-11 Temmuz)
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (11-17 Temmuz)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (11-17 Temmuz)
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'nin en değerli markaları açıklandı!
Haberler
Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı!
Marketing Türkiye
29 Mayıs 2025
Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye'de kullanıma sundu
Haberler
Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye’de kullanıma sundu
Sena Tufan
30 Mayıs 2025
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
Haberler
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
Marketing Türkiye
28 Mayıs 2025
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Haberler
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.