1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Lezzet yolculuğu

Lüksün ulaşılabilir olduğu bir lezzet yolculuğu…

Gizem Yıldız
12 Mart 2024
3 dk okuma

Hakkıyla dışarıda yemek yemeyi yaygınlaştırma meselesini kendine dert etmiş bir marka HD İskender. Bu kapsamda Türkiye genelinde 20’den fazla ilde 92 şubesiyle misafirlerine güler yüzlü ve kaliteli hizmet sunmanın yanı sıra ulaşılabilir fiyatları “restoran” konseptiyle bir araya getiriyor… HD İskender Pazarlama Müdürü Ebru Melis Özhan ile hem tüketiciye sundukları deneyime dair detayları hem de 30 yıllık HD İskender kültürünü konuştuk.

Lüksün ulaşılabilir olduğu bir lezzet yolculuğu...
Ebru Melis Özhan, HD İskender Pazarlama Müdürü

HD İskender’in hikayesi nasıl başladı? Bugün gelinen noktada kaç farklı lokasyonda misafirlerinizi ağırlıyorsunuz?

1995 yılında lezzet yolculuğumuzun ilk adımını attığımız günden beri misafirlerimize güler yüzlü ve kaliteli hizmet sunuyoruz. Yolculuğumuzda binlerce yıllık yemek kültürümüzden aldığımız ilhamı ustalığımız ve koşulsuz müşteri memnuniyetiyle birleştirdik. Geleneksel iskender lezzetini, ulaşılabilir fiyatlarla ve “restoran” konsepti ile sunan ilk marka olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Yaklaşık 30 yıllık lezzet serüvenimizi, bugün Türkiye’nin en büyük yerli restoran zinciri HD Holding çatısı altında, Türkiye genelinde 20’den fazla ildeki 92 restoranımızla misafirlerimizi ağırlayarak sürdürüyoruz.

Geleneksel bir lezzet sunuyor olmak hizmet anlayışınıza nasıl yansıyor? Neleri önceliklendiriyorsunuz?

Başta lezzetimiz olmak üzere restoranlarımızdaki hizmet kalitemiz ve ulaşılabilir fiyatlarımız sayesinde geleneksel iskender lezzetini herkese kolaylık ve güvenle sunabilmenin gururunu yaşıyoruz.

Et işleme fabrikamızda, yüksek standartlarda hazırladığımız etlerimiz ile diğer gıda ürünlerini, 30 yıllık restoran yönetimi kültüründen gelen deneyim ve işinin ehli ustalarımızın hüneri ile lezzet farkımızı sunuyoruz. Sahip olduğumuz kurumsal güç ve değerlerimiz sayesinde sektörün öncüsü olarak geleneksel iskender lezzetini, en iyi şekilde ritüellerine uygun sunmak amacıyla “sürekli gelişim” ilkemiz ile kalite yolculuğumuza devam ediyoruz.

Birincil önceliğimiz lezzet ve hizmet kalitemiz. Aldığımız ödüller bu konuda doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. HD İskender olarak Alışveriş Merkezi Yatırımcılar Derneği ve Akademetre Araştırma tarafından 2017, 2018, 2019 ve 2022 yıllarında düzenlenen 1 Numaralı Markalar araştırmasında, “Restoran” kategorisinin birincisi seçildik.

Sektörünüzde sizce değişen tüketici beklentileri neler? HD İskender bu beklentilere nasıl karşılık veriyor?

Yeme-içme sektörü, sürekli değişen tüketici beklentileri ve yenilikçi yaklaşımlarla dönüşmeye devam ediyor. 2024 yılının, sürdürülebilirlikten sağlıklı beslenmeye, yerel lezzetlerden teknoloji entegrasyonuna kadar birçok trendin öne çıkacağı bir dönem olması bekleniyor. Yerel ve mevsimlik ürünlerin kullanımı ve gıda israfının azaltılması gibi uygulamalar daha fazla önem kazanacak. Ayrıca, yerel lezzetlerin keşfine yatkınlık sürüyor. Yeme-içme sektöründe yerel ve geleneksel lezzetlere olan ilgi devam ediyor. Tüketiciler, farklı kültürlerin mutfaklarını keşfetmek ve yerel ürünlerle hazırlanan özgün tarifleri denemek istiyor. Biz de kurulduğumuz ilk günden bu yana geleneksel bir lezzeti en kaliteli malzemelerle misafirlerimizle buluşturuyoruz.

“Bizi birleştiren lezzet yolculuğu” söylemi ve konumlandırması nasıl ortaya çıktı? Ardındaki içgörüleri sizden dinleyebilir miyiz?

Biz misafirperver bir toplumuz. Misafiri karşılamayı, ağırlamayı, yedirmeyi içirmeyi seven bir kültürden geliyoruz. Yemeğin sadece doymak için değil, aynı sofrada sevdiklerimizle bir araya gelmek için yendiğine inanırız. Biz de HD İskender olarak geleneksel lezzetimiz iskenderi herkes rahatça ve güvenle yiyebilsin diye yurdun dört bir tarafında uygun fiyatla sunuyoruz. Tüm misafirlerimizi aynı masa etrafında birleşip sevdikleriyle birlikte hayattan zevk almaya davet ediyoruz.

Bir duygunun, bir anın, bir kişinin markası olmak için değerlerimizle markamızı ileriye taşıyoruz. Geleneksel, bildiğimiz ve ait hissettiğimiz doyurucu bir lezzet olan HD İskender’i, yüzde 100 dana etinden, hijyenik mutfağını görebildiğiniz şeffaflıkta güvenilir bir şekilde sofra ile buluşturuyoruz. Güler yüzlü çalışanlarımız, değerli hissettiren misafirperver tavrımızı lezzetli iskender ile birleştirerek her anlamda doyurucu bir deneyim yaşatıyoruz. Marka söylemimiz ve ardındaki içgörü HD İskender’in 30 yıllık kültürüne dayanıyor.

HD İskender’in gelecek için oluşturduğu stratejiler neler? Neler hedefliyorsunuz?

HD İskender olarak hakkıyla dışarıda yemek yeme deneyimini ulaşılabilir kılarak, bulunduğumuz her pazarda Türk mutfağının lider temsilcisi olmak istiyoruz. 2023 yılında 11 restoran açtık. Bu yıl restoran yatırımlarımıza devam edeceğiz. Yıl sonu itibarıyla restoran sayımızı yükseltmeyi hedefliyoruz. HD İskender olarak yaklaşık 30 yıldır geleneksel lezzet ve erişilebilir fiyat dendiğinde akla gelen markalardan biriyiz. Bizi birleştiren lezzet yolculuğu hikayesinin çıkış noktası olan değerlerimizden yola çıkarak pazarlama yatırımlarına devam edeceğiz. 2024 itibarıyla misafirlerimizle daha çok temas kuracak, memnuniyet odaklı pazarlama stratejimiz odağında çalışacağız.

featured HD İskender
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde...
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde…
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Aldatma, şantaj ve gizli planlar... Yapay zeka yoldan mı çıkıyor?
Aldatma, şantaj ve gizli planlar… Yapay zeka yoldan mı çıkıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Haberler
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Marketing Türkiye
18 Mayıs 2025
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Haberler
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Nafizcan Önder
4 gün önce
2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Trend
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Nafizcan Önder
3 Mayıs 2025
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Haberler
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Sena Tufan
27 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.