30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İsmail Bütün, Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı Genel Müdürü olarak atandı!
Haberler

İsmail Bütün, Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı Genel Müdürü olarak atandı!

Nafizcan Önder
3 Şubat 2024
1 dk okuma

Daha önce Nestlé, Turkcell ve Türk Telekom’da üst düzey sorumluluklar üstlenen başarılı lider İsmail Bütün, kariyerine Kültür ve Turizm Bakanlığı’nca belirlenen turizm strateji ve politikaları doğrultusunda hizmet veren Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı Genel Müdürü olarak devam edecek.

1996 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olduktan sonra profesyonel iş hayatına Çuhadaroğlu Holding Moskova ofisinde başlayan İsmail Bütün, 1997-2000 yılları arasında yine Moskova’da ENKA Grup Dış Ticaret bölümünde Satış ve İş Geliştirme Müdürü olarak çalıştı. 2000 yılında Nestlé Türkiye ekibine katıldıktan sonra sırasıyla; CPW Türkiye Ülke Direktörü, Özbekistan’da Orta Asya Bölgesi (Türki Cumhuriyetler) Pazarlama Direktörü ve Ulusal Zincir Mağazalar Türkiye Satış Müdürlüğü görevlerinde bulundu. 2011 yılında Nestlé’nin İsviçre’deki genel merkezinde, önce Global Satış ve Müşteri Yönetimi biriminde İş Mükemmelliği Müdürü olarak global satış projelerine, daha sonra NESCAFE Stratejik İş Birimi’nde Pazarlama Müdürü olarak global pazarlama projelerine liderlik yaptı. 2015 yılında Türkiye’ye dönerek NESCAFE Genel Müdürü ve Nestlé Türkiye Yönetim Kurulfu Üyesi oldu.

Ocak 2016’da Bireysel Satıştan Sorumlu “Perakende Satış Grup Başkanı” ve İcra Kurulu Üyesi olarak katıldığı Turkcell’de, Temmuz 2016’dan Ocak 2019’a kadar Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMO) ve İcra Kurulu üyesi olarak görev yaptı.

Ocak 2020’de Türk Telekom grubuna katılan İsmail Bütün, Ocak 2024’e kadar Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini sürdürmekteydi.

2017 yılında MIT’de (Massachusetts Teknoloji Enstitüsü) “Yeni Ufuklar” programını, 2018 yılında Stanford Üniversitesi’nde “Stratejik Avantaj İçin İnovatif Pazarlama” programını tamamladı. Capital ve Fortune Türkiye dergileri tarafından 2017 ve 2018 yıllarında Türkiye’nin en başarılı pazarlama liderleri arasında gösterilmiştir. İleri düzeyde İngilizce ve Rusça bilmektedir.

featured
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
Güncel Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Haberler
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Sena Tufan
1 gün önce
Rekabet Kurumu'ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Haberler
Rekabet Kurumu’ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu...
Haberler
Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu…
Marketing Türkiye
24 Eylül 2025
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
Haberler
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
Nafizcan Önder
15 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.