17 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
The ONE Awards
Haberler

The ONE Awards için heyecan dorukta…

Gizem Yıldız
2 Ocak 2024
2 dk okuma

Pazarlama ve iletişim sektörünün en önemli standartlarından biri olarak kabul edilen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”ni kazananları 26 Ocak’ta duyurulacak. Hilton İstanbul Bomonti’de düzenlenen törenle büyük bekleyiş sona erecek ve “Yılın İtibarlıları” ödüllerine kavuşacak…

Pazarlama sektörünün en prestijli ödülü olarak kabul edilen The ONE Awards her yıl genişleyen kapsamıyla öne çıkıyor… İlki 2015 yılında 12 sektörün değerlendirmesiyle yapılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasında farklı sektörlerden gelen talepler doğrultusunda zaman içinde ölçümlenen sektör sayısı da arttı. 12 sektörle başlayan ölçümler bu yıl 70 kategoride gerçekleştirildi.

The ONE Awards’a baz teşkil eden “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasında yılın en başarılı markaları ve paydaşları yine her yıl olduğu gibi halk jürisi tarafından belirlendi. The ONE Awards ödül töreninde yıl içinde itibarını en çok artıran markaların yanı sıra çalıştıkları markalara katma değer yaratarak The ONE Awards almasını sağlayan reklam, halkla ilişkiler, medya planlama ve dijital ajanslar da başarı ödülüne kavuşacak. Hizmet verdiği markalarla en çok “The ONE Awards” almayı başaran reklam, halkla ilişkiler, medya planlama ve dijital ajansı ise “Yılın İtibar Kazandıran Ajansı” unvanını almaya hak kazanacak. Ayrıca etkinliğin gerçekleştirildiği 10 yıl içinde “The ONE Awards”u beş kez almayı başaran markalar da “Büyük Ödül” ile onurlandırılacak.

Araştırmanın Metodolojisi:

70’e yakın kategoride gerçekleştirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nün saha çalışması Türkiye temsili bir örneklemle görüşmeler sonucu tamamlandı. Araştırmaya İstanbul, Ankara, Bursa, Erzurum, İzmir, Balıkesir, Adana, Samsun, Kayseri, Trabzon, Gaziantep ve Malatya’dan bin 200 kişi katıldı. Araştırma modeli ise iki aşamadan oluşuyor:

Ölçümleme Kriterleri

9 Ana Kriter
GENEL BASARI

  1. Zihin Payı
  2. Yakından Tanıma Skoru
  3. Güven Skoru
  4. Farklılık Skoru
  5. Tavsiye Skoru
  6. Ticari Faaliyetleri Destekleme Skoru
  7. Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni Skoru
  8. İletişim ve Reklam Çalışmalarını Beğeni Skoru
  9. Genel Başarı

16 Alt Kriter
Yıl Performansı:

  1. İlk Hatırlanma                                              
  2. Spontan Hatırlanma
  3. Toplam Spontan Bilinirlik
  4. Tanınma Derecesi
  5. Beğeni Derecesi
  6. Markaya Güven
  7. Fiyatına Değer Olma
  8. Uygunluk (Marka Genişleme Gücü)
  9. İnovasyon
  10. Dahil Etme
  11. Fikri Sorulunca Tavsiye Etme
  12. Fikri Sorulmasa da Tavsiye Etme
  13. Ticari Faaliyetlerini Destekleme
  14. Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni
  15. İletişim ve Reklam Çalışmalarını Beğeni
  16. Genel Başarı

The ONE Awards’da ilk üçte yer alan markalar belli oldu…

featured the one awards
1 Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
2 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
3 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
4 Microsoft Word'e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
Microsoft Word’e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
5 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
Güncel Haberler
Sporun Z raporu: “Şampiyon markalar”
Sporun Z raporu: “Şampiyon markalar”
Mezun olmak yetmiyor! İş piyasasında günümüz gerçeği...
Mezun olmak yetmiyor! İş piyasasında günümüz gerçeği…
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Haberler
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Sena Tufan
17 Temmuz 2025
happn, "Perfect Date" ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
Haberler
happn, “Perfect Date” ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
İrem Alimoğlu
2 Temmuz 2025
Z Kuşağı “bakıyor” ama görmüyor!
Haberler
Z Kuşağı “bakıyor” ama görmüyor!
Sena Tufan
4 hafta önce
X'te beklenmedik veda: CEO Linda Yaccarino istifa etti
Haberler
X’te beklenmedik veda: CEO Linda Yaccarino istifa etti
Nafizcan Önder
10 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.