5 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Spotify'dan yapay zeka destekli "daha" premium abonelik modeli: Supremium! | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Spotify’dan yapay zeka destekli “daha” premium abonelik modeli: Supremium! | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
10 Ekim 2023
3 dk okuma
Spotify'dan yapay zeka destekli "daha" premium abonelik modeli: Supremium! | Son 24 saatin gündemi

Spotify, yapay zeka destekli “Supremium” abonelik modelini sunmaya hazırlanıyor. Yeni abonelik seçeneği, kayıpsız ses, gelişmiş çalma listesi karıştırma araçları, dinleme istatistikleri, sesli kitap dinleme ve yapay zekâ çalma listesi oluşturma araçları gibi yeni özellikler sunacak.

Platform, yeni abonelik seçeneğini “Supremium” olarak adlandıracak. Bu abonelik seçeneği 19.99 dolar karşılığında sunulacak.

Yeni abonelik seçeneğinin en dikkat çeken özelliği, kayıpsız ses desteği olacak. Bu özellik, müzik dosyalarının orijinal kalitesinin bozulmadan dinlenmesini sağlayacak. Kayıpsız ses, özellikle yüksek kaliteli kulaklıklarla dinleme deneyimini önemli ölçüde artıracak.

Sosyal medya platformları çocuk istismarı konusunda sorumluluk alacak

Spotify'dan yapay zeka destekli "daha" premium abonelik modeli: Supremium! | Son 24 saatin gündemi

Kaliforniya Valisi Gavin Newsom, çocukların ticari amaçlı cinsel sömürüsünü kolaylaştıran, yardım veya yataklık eden web hizmetlerini cezalandıracak bir yasa olan AB 1394’ü imzaladı.

1 Ocak 2025’te yürürlüğe girecek olan yasa, sosyal medya hizmetlerinin çocuklara yönelik cinsel istismar girişimlerine karşı sıkı önlemler almasını sağlayacak yeni kurallar ve yükümlülükler getiriyor. Bu kapsamda rapor edilen içerikleri kaldırmayan platformlara ise ceza uygulanacak. 

Yasa tasarısı metninde, Facebook’un platformdaki çocuk istismarı ihbarlarıyla yeterince ilgilenmediğine dair şikayetler ve TikTok Live’ın yetişkinlerin genç kullanıcılara kötü amaçlar için ulaştığı bir platform haline geldiğini iddia eden 2022 Forbes makalesi yer alıyor. 

Apple Vision Pro 2 daha küçük ve daha hafif olacak

Spotify'dan yapay zeka destekli "daha" premium abonelik modeli: Supremium! | Son 24 saatin gündemi

Apple, geçtiğimiz Haziran ayında devrim niteliğindeki gözlüğü Vision Pro’nun tanıtımını yapmıştı. Birinci nesil Vision Pro henüz yaygın bir kullanıma ulaşmamış olsa da Apple ikinci neslin üzerinde çalışmalarını başlattı bile. İkinci nesil gözlük, ilk nesle göre daha hafif ve küçük olacak. Ayrıca, görme rahatsızlığı olan kullanıcılar için de yeni bir çözüm sunulacak.

Apple analisti Mark Gurman, Power On bülteninde yaptığı açıklamada, Apple’ın ikinci nesil Vision Pro için çalışmalarını hızlandırdığını belirtti. Gurman’a göre yeni nesil gözlük, ilk nesle göre önemli ölçüde daha hafif ve küçük olacak. Bu, kullanıcıların gözlüğü daha rahat bir şekilde takmasını sağlayacak.
Apple, birinci nesil Vision Pro’da görme rahatsızlığı olan kullanıcılar için önemli bir adım atmamıştı. Kullanıcılar, Carl Zeiss iş birliğiyle üretilen reçeteli lensleri perakendeciler üzerinden satın alabiliyordu. Ancak, ikinci nesil gözlükte bu durum değişecek. Gurman’a göre, Apple, ikinci nesil Vision Pro’yu fabrika çıkışından reçeteli lenslerle satışa sunacak. Bu, görme rahatsızlığı olan kullanıcıların kendilerine özel bir gözlük sipariş etmesini sağlayacak.

Apple’ın ikinci nesil Vision Pro’yu ne zaman piyasaya süreceği henüz bilinmiyor. Ancak, Gurman’a göre, yeni nesil gözlük, 2024’ün sonlarında veya 2025’in başlarında piyasaya sürülebilir.

Türkiye’de eğlence ve medya sektöründe pasta nasıl paylaşılıyor?

Spotify'dan yapay zeka destekli "daha" premium abonelik modeli: Supremium! | Son 24 saatin gündemi

PwC, Küresel Eğlence ve Medya Sektörüne Bakış 2023-2027 raporunu yayınladı. 53 bölgede, 13 eğlence ve medya segmentini kapsayan Küresel Eğlence ve Medya Sektörüne Bakış 2023-2027 araştırmasında, reklamverenler ve tüketicilerin medya harcamalarıyla ilgili analizlerle birlikte sonraki 5 yıla ilişkin öngörüler yer alıyor. Bu yıl 24’üncüsü gerçekleştirilen araştırmaya göre internet reklamcılığı yükselişini sürdürürken, oyun sektörü de güçlü büyüme potansiyeli ile dikkat çekiyor. Teknoloji, sektörün en önemli itici güçlerinden biri olarak öne çıkarken, üretken yapay zekâ ve metaverse, eğlence ve medya deneyimini dönüştürerek yeni fırsatlar sunuyor. Araştırmanın öne çıkan bulgularına göz atmak için TIKLAYIN.

PRİDA İletişim ve İDA Akademi Ödülleri 2023 başvuruları başladı

PRİDA İletişim ve İDA Akademi Ödülleri 2023 Başvuruları Başladı

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği’nin düzenlediği PRİDA İletişim Ödülleri’ne başvurular 5 Ekim – 17 Kasım 2023 tarihleri arasında yapılacak.

Bu yıl ilk kez web3 projeleri, hayvan refahını yükselten projeler ve toplumsal dayanışma faaliyetleri ile başvuruların yapılabileceği PRİDA’da toplam 47 kategoride ödül verilecek.

featured
1 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
2 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
3 Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
4 Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
5 OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
Güncel Haberler
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
Haberler
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
Sena Tufan
2 hafta önce
Meta’dan flört dünyasına yapay zeka dokunuşu
Haberler
Meta’dan flört dünyasına yapay zeka dokunuşu
Nafizcan Önder
23 Eylül 2025
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
KitchenAid’den Taylor Swift esintili “Tangerine Twinkle”
Haberler
KitchenAid’den Taylor Swift esintili “Tangerine Twinkle”
İrem Alimoğlu
30 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.