19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türk yatırımcılar 2016’da en çok Apple ve Google’ı tercih ediyor
Haberler

Türk yatırımcılar 2016’da en çok Apple ve Google’ı tercih ediyor

Marketing Türkiye
15 Nisan 2016
1 dk okuma

 

İnternetin hayatımızdaki yerinin hızla büyüdüğü son birkaç yılda, teknoloji şirketleri gittikçe değerleniyor. Artık akla teknoloji denince cihaz değil çözümün geldiği günümüzde Apple ve Google gibi firmalar yatırımcıların en çok ilgisini çeken şirketler arasında.

Saxo Bank’ın yatırımcıların tercih ettikleri şirketleri içeren raporuna göre, 2016’nın ilk çeyreğinde Türkiye’deki yatırımcılar uluslararası piyasalarda en çok teknoloji şirketlerine yatırım yaptı. Saxo Capital Markets’in Rapora göre, Türk yatırımcıların uluslararası piyasalarda tercih ettiği şirketlerin başında Google (Alphabet Inc.) geliyor. İkinci sırada ise Apple var. Bunu Bank of America, Citigroup ve biyoteknoloji alanında hizmet veren Amgen firması takip ediyor.

Türk yatırımcılar 2016’da en çok Apple ve Google’ı tercih ediyor

Türk yatırımcılar 2016’da en çok Apple ve Google’ı tercih ediyor

Saxo Capital Markets’in başarılı analistlerinden Uraz Çay bu tercihin nedeninin 2016 Şubat ayındaki gelişmelerden kaynaklandığını belirterek şunları söyledi: “Şubat ayındaki gelişmeleri fırsata çevirmek isteyen Türk yatırımcılar, ABD piyasalarına yöneldi. Teknoloji, finansal kurumlar ve biyoteknoloji firmaları öne çıktı. Dünya geneline bakıldığında da Alphabet (Google) ve Apple firmalarının yatırım için önde gelen hisseler olduğu gözüküyor. Google’un yeniden yapılandırılması sonrası mobil reklam gelirlerindeki artış beklentisiyle ilgili çıkan haberler ve Apple’ın yeni ürünlerinin yarattığı beklenti, kurumların güçlü bilançoları ile birleşerek bu iki kurumu yatırımcıların ilgi odağı haline getirdi.

1 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
2 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
3 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
4 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
5 Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Güncel Haberler
Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
Haberler
Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
Advertorial
3 gün önce
Gündem yorgunu toplum YouTube'da gazetecileri daha az izliyor!
Haberler
Gündem yorgunu toplum YouTube’da gazetecileri daha az izliyor!
Nafizcan Önder
5 Mart 2025
YouTube Rating Report sonuçları açıklandı: Mart ayında haberin merkezi "YouTube" oldu!
Haberler
YouTube Rating Report sonuçları açıklandı: Mart ayında haberin merkezi “YouTube” oldu!
Nafizcan Önder
10 Nisan 2025
Pazarlamacılara ilham veren film ve diziler...
Haberler
Pazarlamacılara ilham veren film ve diziler…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.