30 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hopi'de dijital devrim var...
Haberler

Hopi’de dijital devrim var…

Gizem Yıldız
31 Temmuz 2023
3 dk okuma

Bir sadakat uygulaması olarak hayatımıza giren ve geçen 8 yılda 15.8 milyon kullanıcıya ulaşan Hopi, bir süre önce açıkladığı finansal teknolojiler alanındaki yatırımlarının ardından bu kez de perakendede “icat çıkarma” vizyonuyla baştan aşağı yenilendi. Bu yenilenmenin ilk ayağında pazarlama, reklam ve finans sektörlerindeki partnerler ile iyileşmesi gereken noktaların istişare edilmesi vardı. Ardından ilmek ilmek çözüm yolunu inşa etmek. Bu çözüm yolunda Hopi’nin partneri kah markalar kah tüketici oldu. Zira alışverişi demokratikleştirmek için Param iş birliğiyle kartsız müşterilere kredi açmak ve taksit yapmak da var bu çözümlerde, 15.8 milyon kullanıcıyı influencer olarak konumlandırmak da… Hopi CEO’su Yalın Özcan ve Hopi Ürün Yönetimi, Pazarlama ve CRM’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Gül Sağır Aydın ev sahipliğinde gerçekleşen basın toplantısıyla baştan aşağıya yenilendiğini duyuran Hopi’de neler olduğunu sizler için özetledik.

Hedef: Türkiye’nin unicorn’larından biri olmak

Hopi'de dijital devrim var...

Hopi CEO’su Yalın Özcan markanın yeni dönemde sunmaya başlayacağı yenilikleri ve hedeflerini şöyle özetliyor;

  • 2015 yılından bu yana teknolojimizi ve altyapımızı sürekli geliştirdik; her geçen gün daha da akıllandık. Bugün her 5 kişiden birinin cebindeyiz. Yatırımlarımızın neredeyse tamamını kullanıcılarımıza ve iş ortaklarımıza eşsiz bir deneyim sunmak üzere dijitalleşme ve ileri teknolojiye yapıyoruz. Varmak istediğimiz yer ise belli; Hopi’yi Türkiye’nin “unicorn’larından biri yapmak.”
  • Bugün geldiğimiz noktada Türkiye’de ilk sayılabilecek özelliklerimiz ve ileri teknolojik kabiliyetlerimizle pazarlama, reklam ve finans teknolojileri alanlarındaki iddiamızı güçlendiriyoruz. Yeni Hopi sadece uygulama ara yüzü ile değil, baştan aşağıya tüm fonksiyonları ile yenilenirken, artık tüm alışveriş deneyimi yolculuğunun akıllı alışveriş arkadaşı olarak konumlanacak.
  • 2024’e 18 milyon Hopili ile girmeyi planlıyoruz. Aktif müşteri sayısında ise başlangıç hedefimiz 7 milyonun üzerinde. Veri analizi ve hiper kişiselleştirme uygulamaları ile her bir Hopiliye özel, kolay ve avantajlarla dolu bir alışveriş deneyimi sunmayı amaçlıyoruz.
  • Tüketiciler Hopi’de aradıkları ürünün en ekonomik seçeneğini bulmakla kalmıyor, harcadıkça da paracık kazanıyor. Üstelik Param iş ortaklığıyla kullanıcılara kartsız taksit limiti atayıp alışveriş kredisi kullandırıyoruz. Başta bankacılık sisteminde olmayan kesimleri hedeflerken, isteyen herkesin hizmete ulaşmasını sağlayacağız. Yani bu ortaklık, finansal hizmetlere ulaşımda fırsat eşitliği getirmesi adına da önemli bir adım oldu.

Kampanyalarımız bittiğinde “tükendi” demiyoruz

Hopi'de dijital devrim var...

Hopi Ürün Yönetimi, Pazarlama ve CRM’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Gül Sağır Aydın’ın konuşmasında öne çıkan başlıklar ise şöyle;

  • Hopi harcadıkça kazandırmakla yetinmiyor; farklı uygulamaları ile de kazandırmayı sürdürüyor. Örneğin bugün sayısı 15.8 milyon olan her bir kullanıcısını kendi dünyasının influencer’ı olmaya davet ediyor. Bu özelliği ile Hopi kullanıcıları influencer gibi paylaştıkça kazanıyor.
  • B2C2B modeli olarak adlandırdığımız bu modelde, markalar da devasa pazarlama bütçelerine ihtiyaç duymadan doğru hedef kitleye ulaşacakları yeni bir mecraya kavuşuyor. Bu aynı zamanda inovatif pazarlama ve reklam teknolojileri alanında bir ilk.
  • Markalar Hopi ile yeni kullanıcı kazanımı, daha fazla trafik, işlem ve gelir artışına ek olarak kampanyalarda daha yüksek etkileşim elde edecek. Böylece en demokratik, özgür, erişilebilir ve en ekonomik dünyayı sadece tüketicilere değil, markaların kullanımına da sunuyoruz.
  • Farklı e- ticaret platformlarının aksine, kullanıcılarımızı alışveriş platformumuz ve tıkla kazan uygulamalarımız ile iş ortaklarımızın web sitesine yönlendiriyor, yine Türkiye’de ilk defa Hopipay kartları ile ödediklerinde anında paracık kazanmalarını sağlıyoruz.
  • En önemlisi de kampanyalarımız bittiğinde ‘tükendi’ ibaresi yerine kullanıcılarımızı yine markanın web sitesine yönlendiriyoruz. Böylece iş ortaklarımızın web sitelerinde trafik artışı ve yeni müşteri kazanımı sağlıyoruz.

Edelman Trust Barometer açıkladı: Marka ve Tüketici İlişkisinde Önemli 10 Trend

Edelman Trust Barometer’ı değerli kılan geçmişin değil geleceğin okumasını yapıyor olması. Geçmişi hepimiz yaşadık, yeniden anlatılmasına ihtiyaç yok. Profesyoneller öğretilerini aldılar. An zamanlı söylemler tek karelik fotoğraflar gibidir, pazarlama gibi içgörü okumaya dair bir alanda tatmin edici olmaz. Oysaki bilinmez geleceğe doğru giderken iş dünyasının proaktif olması zaruret ve işte bu nedenle küresel ölçekte nabız tutan Edelman Güven Endeksi çok değerli. 
featured hopi
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
3 Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
4 Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
5 Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
Güncel Haberler
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor...
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor…
"Media First" ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X'ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
“Media First” ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X’ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Orman yangınları yükselen yeni küresel risk 
Haberler
Orman yangınları yükselen yeni küresel risk 
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Epic Games - Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
Haberler
Epic Games – Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
Nafizcan Önder
2 Mayıs 2025
Amazon’un robot filosunda 1 milyon barajı aşıldı
Haberler
Amazon’un robot filosunda 1 milyon barajı aşıldı
Nafizcan Önder
4 hafta önce
yapay zeka teknolojileri
Haberler
AI Tomorrow Summit bu yıl “Geleceği Şekillendir” temasıyla gerçekleştirilecek
Marketing Türkiye
20 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.