30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ünlü sanat ikonları yüzlerce yıllık tablolarını terk etti...
Haberler

Ünlü sanat ikonları yüzlerce yıllık tablolarını terk etti…

Gizem Yıldız
26 Temmuz 2023
1 dk okuma

Öyle bir yaz geçiriyoruz ki; “İnci Küpeli Kız” tablosunu terk edip plaja güneşlenmeye kaçtı. Tablosunda siyah bir boşlukla ortadan kaybolan Mona Lisa ise check in yaparken görüldü. “Peki neler oluyor?” derseniz: EasyJet sanat ikonlarının tatil sponsoru oldu…

Normal bir yaz yaşamadığımız herkesin malumu… Bir yanda son 400 yılın en yüksek sıcaklıkları diğer yanda ise küresel ekonomi parametreleri derken bir gurup azınlık yarınlar yokmuşçasına tatil yaparken çoğunluk olduğu yerde sıkışıp kalarak sadece tatil yapmayı hayal ediyor.

EasyJet’in “Get Out There” kampanyasında sanat ikonları sıkışıp kalma hissine meydan okuyor ve tatilci tayfaya katılıyor… Film, Paris Louvre müzesindeki ziyaretçilerin Mona Lisa’nın bir zamanlar oturduğu yerde boş bir alan bıraktığını fark etmesiyle başlıyor. İlerleyen dakikalarda Mona Lisa’yı Yunanistan’a giden bir EasyJet uçağı için check in yaparken görüyoruz.

Ardından “Düşünen Adam”dan Davut heykeli ve İnci Küpeli Kız’a dek pek çok sanat ikonu Mona Lisa’nın yolundan gidiyor ve tatil sezonunun tadını çıkarıyorlar.

İkonik sanat eserlerine çok benzeyen insanların yer aldığı kampanya VCCP London imzası taşıyor.

VCCP’nin Kreatif Direktörü David Masterman, sıkışıp kalma hissini yüzlerce yıldır aynı yerde duran birileri aracılığıyla anlatma içgörüsüyle yola çıktıklarını belirtiyor ve onları birer seyahat influencer’larına dönüştürdüklerini açıklıyor.

Barbie filminden rol kapan markalar…

Bir süredir dünyamız pembeye boyanmıştı ancak sisten içeride ne olduğunu göremiyorduk. 21 Temmuzda Barbie filminin vizyona girişiyle birlikte dağılan sisle birlikte görüşümüz netleşti ve Greta Gerwig’in Barbieland’ini keşfe çıktık. Pek çok markanın çıkardıkları koleksiyonla Barbie evrenini desteklediğini biliyorduk. Ancak bazıları direkt Barbie evrenine dahil olarak ürünlerini filmin içerisine yerleştirdi ve büyük bir ilgi çekti…
EasyJet featured
1 Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
2 Türkiye'nin "koku" haritası
Türkiye’nin “koku” haritası
3 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
4 Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
5 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Güncel Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
Haberler
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
YouTube Rating Report Z Raporu: Reyting Şampiyonu Gazeteciler!
Haberler
YouTube Rating Report Z Raporu: Reyting Şampiyonu Gazeteciler!
Nafizcan Önder
20 Eylül 2025
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Haberler
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.