9 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Lider Markalar" stratejilerini Marketing Türkiye Mayıs sayısında anlatacak...
Haberler

“Lider Markalar” stratejilerini Marketing Türkiye Mayıs sayısında anlatacak…

Nafizcan Önder
9 Nisan 2023
1 dk okuma

Sadece pazar payındaki hakimiyet “Lider marka” olmaya yetmiyor. Lider marka olmak yeniliklerle, özgüvenli yaklaşımla sektöre yeni ufuklar kazandırmayı gerektiriyor. Bu sebeple de sektöründe lider marka olarak anılmak başarı kriterleri arasında elbette en tepede yer alıyor. Ancak liderliğin sorumluluğunu taşımak, tüketicinin lider olarak belirlediği marka olarak aksiyonlar almak ve bunun iletişimini başarıyla sürdürmek de bu önemli başarıyı koruyup sürdürmek için olmazsa olmazlar arasında…

Bu doğrultuda, Marketing Türkiye Mayıs sayısında yer alacak olan “Lider Marka Stratejisi” dosyasında önde gelen iletişimciler ve marka stratejistleri lider marka olmanın sorumluluklarını ve takip etmeleri gereken stratejileri aktarırken, VeriNays Araştırma şirketinin Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği kapsamlı araştırma da 10 farklı sektörde lider markalara ışık tutacak…

Marketing Türkiye adına VeriNays Araştırma şirketinin gerçekleştirdiği “Lider Markalar” araştırmasında lider markalar şu parametrelerle belirlenecek:

Sektöründe en bilinen/tanınan marka olması…
Sektöründe en çok reklam yapan marka olası…
Sektöründe en çok satış yapan, en çok tercih edilen marka olması…
Yenilikleri en yakından takip eden marka olması…
Sektöründe en çok tavsiye edilen marka olması…
Her yerde kolaylıkla ulaşılan ürün/hizmetlere sahip marka olması…
Toplumsal konulara en çok eğilen marka olması…
Sektöründe en kaliteli ürün/hizmetleri sunan marka olması…
Sektöründe en uygun fiyatlı ürün/hizmetleri sunan marka olması…
Satış sonrası müşterilerinin memnuniyetini en çok önemseyen marka olması…

“Lider Markalar” araştırmasında yer alan 10 sektör

  • Giyim
  • E-Ticaret
  • Otomotiv
  • Akaryakıt
  • Bankacılık
  • Ev Tekstili
  • Süpermarket
  • Fast-Food
  • Beyaz Eşya
  • Klima

Çarpıcı veriler ve uzman içgörüleriyle hazırlanan “Lider Marka Stratejileri” dosyası Marketing Türkiye Mayıs sayısında okurlarıyla buluşacak. Sakın kaçırmayın!

Marketing Türkiye Mayıs sayısına D&R’lardan ulaşabilir, Dijital Abonelik ile Marketing Türkiye web sitesi üzerinden ve Turkcell Dergilik, Türk Telekom e-Dergi uygulamaları aracılığıyla okuyabilirsiniz.

featured
1 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
2 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
3 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
4 Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
5 Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Güncel Haberler
Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Haberler
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Sena Tufan
2 hafta önce
McDonald’s Happy Meal kutularını çocuklar için tuvale dönüştürdü
Haberler
McDonald’s Happy Meal kutularını çocuklar için tuvale dönüştürdü
Sena Tufan
5 gün önce
Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Haberler
Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Advertorial
23 Eylül 2025
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Haberler
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.