4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Lider Markalar" stratejilerini Marketing Türkiye Mayıs sayısında anlatacak...
Haberler

“Lider Markalar” stratejilerini Marketing Türkiye Mayıs sayısında anlatacak…

Nafizcan Önder
9 Nisan 2023
1 dk okuma

Sadece pazar payındaki hakimiyet “Lider marka” olmaya yetmiyor. Lider marka olmak yeniliklerle, özgüvenli yaklaşımla sektöre yeni ufuklar kazandırmayı gerektiriyor. Bu sebeple de sektöründe lider marka olarak anılmak başarı kriterleri arasında elbette en tepede yer alıyor. Ancak liderliğin sorumluluğunu taşımak, tüketicinin lider olarak belirlediği marka olarak aksiyonlar almak ve bunun iletişimini başarıyla sürdürmek de bu önemli başarıyı koruyup sürdürmek için olmazsa olmazlar arasında…

Bu doğrultuda, Marketing Türkiye Mayıs sayısında yer alacak olan “Lider Marka Stratejisi” dosyasında önde gelen iletişimciler ve marka stratejistleri lider marka olmanın sorumluluklarını ve takip etmeleri gereken stratejileri aktarırken, VeriNays Araştırma şirketinin Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği kapsamlı araştırma da 10 farklı sektörde lider markalara ışık tutacak…

Marketing Türkiye adına VeriNays Araştırma şirketinin gerçekleştirdiği “Lider Markalar” araştırmasında lider markalar şu parametrelerle belirlenecek:

Sektöründe en bilinen/tanınan marka olması…
Sektöründe en çok reklam yapan marka olası…
Sektöründe en çok satış yapan, en çok tercih edilen marka olması…
Yenilikleri en yakından takip eden marka olması…
Sektöründe en çok tavsiye edilen marka olması…
Her yerde kolaylıkla ulaşılan ürün/hizmetlere sahip marka olması…
Toplumsal konulara en çok eğilen marka olması…
Sektöründe en kaliteli ürün/hizmetleri sunan marka olması…
Sektöründe en uygun fiyatlı ürün/hizmetleri sunan marka olması…
Satış sonrası müşterilerinin memnuniyetini en çok önemseyen marka olması…

“Lider Markalar” araştırmasında yer alan 10 sektör

  • Giyim
  • E-Ticaret
  • Otomotiv
  • Akaryakıt
  • Bankacılık
  • Ev Tekstili
  • Süpermarket
  • Fast-Food
  • Beyaz Eşya
  • Klima

Çarpıcı veriler ve uzman içgörüleriyle hazırlanan “Lider Marka Stratejileri” dosyası Marketing Türkiye Mayıs sayısında okurlarıyla buluşacak. Sakın kaçırmayın!

Marketing Türkiye Mayıs sayısına D&R’lardan ulaşabilir, Dijital Abonelik ile Marketing Türkiye web sitesi üzerinden ve Turkcell Dergilik, Türk Telekom e-Dergi uygulamaları aracılığıyla okuyabilirsiniz.

featured
1 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
2 İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
3 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
4 Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
5 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
Güncel Haberler
Orman yangınları yükselen yeni küresel risk 
Orman yangınları yükselen yeni küresel risk 
Yaz tatili hava trafiğini canlandırdı: En yoğun havalimanı Sabiha Gökçen
Yaz tatili hava trafiğini canlandırdı: En yoğun havalimanı Sabiha Gökçen
Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Trend
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Nafizcan Önder
3 Mayıs 2025
TGS ve RSF'nin verileriyle Türkiye'nin basın özgürlüğü karnesi...
Haberler
TGS ve RSF’nin verileriyle Türkiye’nin basın özgürlüğü karnesi…
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Haberler
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Sena Tufan
6 gün önce
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
Haberler
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.