17 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Brandverse Awards başvuru tarihi uzatıldı
Haberler

Brandverse Awards başvuru tarihi uzatıldı!

Gizem Yıldız
5 Nisan 2023
4 dk okuma

En başarılı marka ve ajansların belirleneceği Brandverse Awards başvuruları katılımcıların yoğun talebi üzerine 13 Nisan’a dek uzatıldı!

1 Mayıs 2022 – 1 Nisan 2023 arasında üretilen tüm eski ve yeni nesil pazarlama ve iletişim çalışmalarınızla Brandverse Awards’un 360 derece kapsayıcılığa sahip Sosyal Medya ve Dijital, Medya, Film, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı ve Craft bölümleri altındaki kategorilere online olarak başvuruda bulunabilirsiniz.

Kazananların sektörün önde gelen isimlerinden oluşan uzman jüri üyeleri tarafından belirlenerek görkemli bir törenle ödüllendirileceği Brandverse Awards’ta yerinizi almak için geç kalmayın!

Markaların sosyal medyada sergiledikleri performansı ve dijitalde gerçekleştirdikleri projeleri ödüllendiren Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey bu yıl da geçtiğimiz yıl olduğu gibi Brandverse Awards çatısı altında gerçekleştirilecek. 2018’den bu yana Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen Social Media Awards Turkey, geçen sene itibariyle pazarlama evreninin tüm kollarını kapsaması üzere yeni başvuru döneminde Brandverse Awards olarak yeni kimliğine kavuştu. Değerlendirme yapısı, kategorileri ve ödülleri önceki yıllarla benzer şekilde devam eden yarışma başvuruları Brandverse Awards web sitesinden online olarak alınıyor. Social Media Awards Turkey bölümünde yarışmacıların başvuru yapabilecekleri; Özel Gün Kampanyası, Sosyal Medya Kampanyası, Gerçek Zamanlı Kampanya, Mobil Uygulama ve Kurumsal Web Sitesi gibi 22 farklı kategori bulunuyor.

Brandverse Awards başvuru tarihi uzatıldı!
Pazarlama sektörünün en yaratıcı işleri 8 ana bölümde yarışacak

SocialBrands Veri Analitiği bölümündeyse 50’den fazla sektörde markaların 1 Nisan 2022 – 1 Nisan 2023 aralığında sosyal medya performansına göre kazananlar, başvuru süreci olmadan tamamen veriye dayalı olarak belirleniyor. Bölümde ayrıca ünlü isimlerin online varlıklarının hem verilere dayalı hem de jüri tarafından değerlendirilmesiyle kazananları belirlenen özel kategoriler de bulunuyor.Pazarlama ve iletişim faaliyetleri için sektör dinamikleri göz önünde bulundurularak özenle oluşturulmuş bölümleriyle markalar için kapsamlı kategoriler sunan Brandverse Awards’da, geçmişte Social Media Awards Turkey’de yer alan kategorilerin yanı sıra Medya, PR, Film, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı, Strateji ve Craft Bölümleri yer alıyor.

Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla…

Deloitte Türkiye, Brandverse Awards’un tüm değerlendirme süreçlerinde uzmanlığıyla yer alarak yarışmanın tarafsız ve şeffaf yapısını güçlendiriyor. Markaların en başarılı iletişim ve reklam çalışmalarının ve stratejilerinin değerlendirileceği Brandverse Awards’a Deloitte’un katma değer sağlayacağı alanlar şöyle sıralanıyor:

  • Brandverse Awards organizasyonu ve kurgusuna görüş, öneri ve katkı sağlamak
  • Tüm ödüllendirme mekanizmasının şeffaf ve hesap verilebilir olması için kontrol ve değerlendirme yapmak, iyileştirme sunmak
  • Değerlendirme sürecinde jüri başkanlarına danışmanlık yapmak ve bu süreçte gözlemci görevi üstlenmek
  • SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne ilişkin veri toplama, algoritma ve veri analiz sistematiğini değerlendirmek
  • Tüm markaların sosyal medya performans sonuçlarının finalize edilmesi sürecinde yer alarak güvenilirliği pekiştirmek…

Brandverse Awards’un ana bölümleri

Social Media Awards Turkey

Sosyal Medya ve Dijital Bölümü

Marka ya da kurumların sosyal medya ve dijitaldeki tüm kampanyaları ve iletişim faaliyetleriyle sosyal medya performansları bu bölümde değerlendirilecek. Social Media Awards Turkey’nin önceki yıllarda ödüllendirme yaptığı tüm kategoriler bu bölümde bulunuyor.

Medya Bölümü

Markaların medya uygulamalarında gösterdikleri başarı bu bölümde değerlendirilecek. Yaratıcı medya çalışmaları, yenilikçi uygulamalar ve ilham verici medya kullanım fikirleri de bu bölümde yarışacak.

Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik

Ticari bir kuruluş ya da kar amacı gütmeyen kurumlar tarafından, toplumsal ve çevresel sorunların çözümü ve farkındalık adına geliştirilen tüm projeleri bu bölüm altındaki kategorilerde yarışacak.

PR Bölümü

Markanın itibarını geliştirmek, markanın/ ürünün hedef kitlesiyle arasında bağ kurmak/ güçlendirmek adına yaptığı tüm yaratıcı PR çalışmaları bu bölümde yarışacak.

Film Bölümü

Bu bölümde marka, kurum ya da kuruluş için TV, sinema ya da dijital ortamlarda yayınlanan reklam filmleri yarışacak.

Deneyim Tasarımı Bölümü

Markaların hedef kitleleriyle yaratıcı ve özgün yöntemlerle buluşmasını sağlayarak müşteri deneyimi sunan projeler bu bölümde yarışacak.

Strateji Bölümü

Marka adına yapılan tüm iletişim faaliyetleri ve kampanyalarının ardındaki, işin başarıya ulaşmasını sağlayan özgün ve etkili marka stratejileri bu bölümde değerlendirilecek.

Craft Bölümü

Marka mesajını iletmek için reklamda kullanılan görsel, metin ve müzik gibi öğelerin nasıl kullanıldığı ve yaratıcı çalışmaya sağladığı katkı bu bölümde değerlendirilecek.

Brandverse Awards 2023 yenilikleri

Brandverse Awards’ta 8 ana bölümün altına eklenen 14 yeni kategoride markalar ve projeler bu yıl ilk kez yarışacak.

Medya Bölümü

Addressable TV Kullanımı: Kampanya kapsamında hedef kitleye ulaşmak için hayata geçirilen tüm Addressable TV içerikleri bu kategoride yarışır. Yarışan işler Adressable TV kullanımının hedeflenen iş sonucuna ulaşmadaki başarısı açısından değerlendirilir.

Film Bölümü

Uzun Format: YouTube, IGTV ya da TV, sinema için üretilmiş 120 saniyeden daha uzun olan tüm filmler bu kategoride değerlendirilir. Kısa Format: Maksimum 15 saniye uzunluğundaki tüm film içerikleri bu kategoride yarışabilir. Bu kategoriye yapılacak başvurularda aynı çalışmaya bağlı birden fazla içeriğin olması durumunda videoların her biri maksimum 15 saniye olmak üzere toplam sınır maksimum 60 saniyedir.

Dikey Format: Dikey formdaki sosyal mecralar için (Instagram, Tiktok gibi) hazırlanmış film içerikleri bu kategoride yarışabilir.

Seri Filmler: Aynı kampanya için birden fazla filmin bulunduğu çalışmalar bu kategori kapsamında değerlendirilir.

Özel Gün Filmleri: Kampanyaların resmi bayramlar, anneler günü gibi özel günler, tüm Türkiye tarafından takip edilen organizasyonlar gibi spesifik günlere ilişkin hazırlanan video içerikler bu kategoride yarışır. Çalışmalar sosyal platformlar, web siteleri veya konvansiyonel medya gibi diğer kanallarda yayınlanmış olabilir.

Kurumsal İmaj: Markanın ürün veya hizmetinin odak noktasında olmadığı, marka imajına ve konumlandırmasına katkı sağlamak amacıyla hazırlanan tüm filmler bu kategoride yarışır.

Deneyim Tasarımı Bölümü

Promosyonlar ve Yarışmalar: Markanın hedef kitlesiyle etkileşimini sağlamak için sunduğu online veya offline yarışmaları, mağaza içi promosyon aktivasyonları, oyunlaştırılmış deneyimler gibi tüm çalışmalar bu kategoride yarışır.

Canlı Deneyimler / Konserler / Festivaller: Spor, festivaller, konserler, kurumsal eğlenceler, yapılı sahneler vb. gibi büyük ölçekli etkinliklerin kullanıldığı marka deneyimi veya aktivasyonları bu kategoride yarışır.

Strateji Bölümü

Sınırlar İçinde Markalaşma: Markanın yer aldığı sektördeki reklam ve pazarlama kısıtlamaları içerisinde yaratıcılığı kullanarak gerçekleştirdiği tüm kampanyaların stratejileri bu kategoride değerlendirilir.

Harekete Geçiren Kampanyalar: Bu kategoride yapılan çalışmayla amaç, hedef kitleyi harekete geçirerek eylem ve davranışlarını doğrudan etkilemektir. Kampanya ile amaçlanan tüketicilerin satın alımlarını, fiziksel veya çevrimiçi bir mağazayı ziyaret etmelerini, bir etkinliğe katılmalarını, sosyal medyada bir gönderi paylaşmalarını ya da toplumdaki yaygın bir davranış kalıbını değiştirmek veya güçlendirmek olmalıdır.

İçerik Stratejisi: Hedef kitlesinin ilgisini çekmek akılda kalıcı, dikkat çekici uzun vadeli ve sürdürülebilir içerik stratejileri bu kategoride yarışır.

Craft Bölümü

Ünlü Konumlandırması: Tüketiciye marka mesajını iletmek için hazırlanan çalışma ve kampanyalar için seçilen ünlülerin etkili konumlandırması ve seçilen ismin projeye/markaya uygunluğu bu kategori kapsamında değerlendirilir.

Masaüstü Film Tasarımı / Post Prodüksiyon: Dijitalde veya geleneksel kanallarda kullanılmak üzere hazırlanmış kamera, ışık, yönetmen gibi prodüksiyon koşulları olmadan sadece post prodüksiyon ile montaj kullanılarak hazırlanan tüm video içerikleri bu kategoride değerlendirilir.

featured
1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
3 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
4 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
5 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
Güncel Haberler
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İletişim sektörü, Kocaeli'de öğrencilerle bir araya gelecek!
Haberler
İletişim sektörü, Kocaeli’de öğrencilerle bir araya gelecek!
Marketing Türkiye
5 gün önce
Yapay zeka yarışı kızışıyor: İşte yılın öne çıkan uygulamaları!
Haberler
Yapay zeka yarışı kızışıyor: İşte yılın öne çıkan uygulamaları!
Nafizcan Önder
1 Nisan 2025
Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
Haberler
Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
Advertorial
19 saat önce
2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Trend
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.