10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Her 10 kişiden en az 7’si radyodan vazgeçmiyor!
Haberler

Her 10 kişiden en az 7’si radyodan vazgeçmiyor!

Marketing Türkiye
22 Ocak 2016
2 dk okuma

 

Her ay en az 5 bin hane ve 7500 birey ile yapılan “Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması”nı yapan URYAD A.Ş. ve Nielsen Aralık 2015 sonuçlarını açıkladı.

Araştıma sonuçlarına göre yıl içindeki genel trend Aralık ayında da devam etti. AB SES grubu yine en çok radyo dinleyen grup oldu.

URYAD ve Nielsen ayrıca 2015 içinde radyoda haftalık erişim oranlarını da ölçümlemeye başladı.

Güncel sonuçlar radyo dinleme oranlarının Türkiye genelinde yaklaşık yüzde 70’ler civarında olduğunu gösteriyor.

Her 10 kişiden en az 7’si radyodan vazgeçmiyor!

Yani sosyo-ekonomik statü grubundan bağımsız olarak her 10 kişiden en az 7’si radyodan vazgeçmiyor.

AB SES grubunda yüksek radyo dinleme oranları görülmesi, reklam kampanyası planlamaları için oldukça önemli bir veri. AB SES grubu, toplum genelinin tüketim alışkanlarını etkilemesi bakımından reklamverenler nezdinde “trendsetter” grup olarak tanımlanıyor.

Her 10 kişiden en az 7’si radyodan vazgeçmiyor!

URYAD A.Ş. Genel Müdürü ve URYAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Olcay Akay konuyla ilgili: “Radyo Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de şartların ağır geçtiği, üzücü olayların yaşandığı  2015 yılını ardımızda bıraktık. Ayrıca ülkemiz özelinde değerlendirdiğimizde iki seçim olması, seçimlerden önce beklenti ve duraksama atmosferi yaşanmasına sebep oldu. Bu bağlamda tüm sektörlerde olduğu gibi radyo sektörü de bu süreçten etkilendi. Ancak radyo araştırmasının hayata geçmiş olması, radyoyu ölçümlenen bir mecra yaptı. Dolayısıyla bazı sektörleri zorlayan bu etki, Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırmamız sayesinde radyo yayıncılığı sektöründe en az boyutta hissedildi.”  dedi. 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
5 Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Güncel Haberler
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Persil'den regl lekesi tabusunu yıkan kampanya: "Her leke oyunun bir parçası olmalı"
Haberler
Persil’den regl lekesi tabusunu yıkan kampanya: “Her leke oyunun bir parçası olmalı”
İrem Alimoğlu
22 Mart 2025
Hafızalara kazınan reklam filmleri, Brandverse Awards’da ödüle uzanacak
Haberler
Hafızalara kazınan reklam filmleri, Brandverse Awards’da ödüle uzanacak
Sena Tufan
15 Mart 2025
Son çağrı: Brandverse Awards başvuruları kapanıyor!
Haberler
Son çağrı: Brandverse Awards başvuruları kapanıyor!
Sena Tufan
1 Nisan 2025
KOBİ’lerin en büyük sorunu yetkin personel eksikliği ve artan maliyetler
Haberler
KOBİ’lerin en büyük sorunu yetkin personel eksikliği ve artan maliyetler
Advertorial
26 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.